• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Zvolit BM/BN nebo BP - pro a proti

cmvr

člen KLANu
57
Proč mě vždy uvádí k úsměvu věta či dojem lidí, kteří si nutně myslí, že novější model jednoznačně dospěl. Zrovna u M3 je z pohledu řidičského rozhodně lepší volbou právě předchozí verze, pro kterou jsem se rozhodl právě já ačkoli budget byl i tehdy i na novou generaci. Navíc jsem nestal o tu pitomost ala vypínání válců. Samozřejmě interiér se povedl a určitě přeji ať krasavice slouží k co největší radosti. Celý ten román až do konce jsem nečetl. To by bylo na půl dne

Samsung S22 256GB Tapatalk

Zrovna v prípade BM/N a BP platí že nová generácia určite dospela. Je moderná, svieža, s interiérom a infotaimentom z 21. storočia, čo sa o predošlej generácii povedať nedá.
Z pohľadu šoférskeho zážitku, nevidím nikde ani trochu zásadnejší rozdiel, prečo by som si povedal že BM áno a BP nie. Ani podvozkovo, ani motorovo. Obe sú obyčajné autá na presun z A do B.
 
To je tvůj názor. Obyčejný auto z bodu A do bodu B je i Fabie. Máš pocit že ty auta jsou tolik stejný a obyčejný. Máš dojem že Porsche 911 jezdí o 5 milionů na cenovce lépe? Já ne. Aut jsem otočil už dost abych věděl co tvrdím a že M3 nestojí hned 2 miliony a nemá hned 500kW nutně neznamená že je to obyčejné auto. Každý lajk kolem mě co jej řídil sám přiznal že posed i pocit z řízení je mnohem lepší než v autech co jezdí oni. A že je BP novější model nutně neznamená že je lepší. S každým novým autem stále někde něco ubývá a někde vzniká kompromis. Chybí viceprvek a je jedno jak je to naladeno. Prostě chybí a motorove je též BN zajímavější. BP jsem jel tak netvrdím něco do větru. Interiér hezčí třeba je a odhlučnění též lepší. Zadní místa a kufr jsou ještě těsnější a tmavší než v BN. Obě auta jsou fajn. Netvrdím opak ale kdyby to BP bylo fakt lepší tak bych koupil jej místo BN v roce 2019. Můj názor. Nic víc.
A nevím v čem ti připadá starý interiér BN. Mam ho stále jako nový a nikde nic nevrze narozdil od BP. Interiér je za mě hodně hezky po stylu BMW. A infotaiment? Já nevím ale i jako IT řeknu jen že na to co v autě potřebuji tak stačí a vyhovuje. Nikdy se nesekl ani nerestartoval. Navigaci umí. Můžeme pak řešit rovnou tablet z Tesly a volant sundat úplně. Proboha je to auto a ne pc na hraní.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Cmvr: presne, jak pises BP je z 21. stoleti, se vsim vsudy - jizdne ochuzena, ale dohani to libivou pristrojovkou a konzumenti ji tleskaji.

Pozn.: take jsem mel, jako polsonside, na vyber mezi koncici BN a nastupujici BP.
 
Hold každý si chválí to své.Jenom by mě zajímalo, jestli by jste tak zarytě tvrdili, že je BN lepší i když by jste si tenkrát koupili BP.😁 Vždyť je to v celku jedno, hlavní je, aby auto vyhovovalo svému majiteli. Myslím, že BP je důstojným nástupcem BN a určitě to není horší auto.A jestli BN nebo BP to ať už si každý rozhodne sám.😉
 
Máš dojem že Porsche 911 jezdí o 5 milionů na cenovce lépe?

Ano :D skús, pochopíš.

Aut jsem otočil už dost abych věděl co tvrdím a že M3 nestojí hned 2 miliony a nemá hned 500kW nutně neznamená že je to obyčejné auto.

Obyčajné auto to je s istotou :D Sorry, neviem ako vnímaš svoju Mazdu ty, ale ja svoje BP ako obyčajné auto nižšej strednej triedy, s obyčajným motorom. Proste auto pre masy. Ok, v globále ich nie je všade na mraky, tak aspoň v tomto ohľade je to príjemnejšie ako mať Passat.

Chybí viceprvek a je jedno jak je to naladeno. Prostě chybí a motorove je též BN zajímavější.

Viacprvok ty konkrétne potrebuješ na čo? Keď ideš na nákup?
Motorovo je BN oproti BP zaujímavejšia čím? Snáď nie výkonom :D

A nevím v čem ti připadá starý interiér BN.

Stará architektúra, vyzerá to plus mínus rovnako ako všetky Mazdy z pred 15 rokov dozadu. Infotaiment je zastaralý, malý displej, staré menu, navigácia slabota. Ono ani v BP ten infotaiment nie je žiadna sláva, ale užívateľské prostredie už je oveľa príjemnejšie, proste nová generácia, ako u CX-60.


Pozri, ja viem, že každý má tendenciu chváliť to svoje, ale treba byť k sebe úprimný a vidieť seba a svoje auto v reálnom svetle. Proste máš svoju BN rád, na tom nie je nič zlé, išiel si do nej aj napriek tomu že bol rozpočet na BP (čo osobne nechápem, novší model, mladšie auto, menší nájazd, záruka...) ale ok, beriem. Len tu z toho nerobme senzácie naprieč generáciami. Nič tak zásadne sa tam neudialo, ani horšie, ani lepšie. Stále je to šikovné a spoľahlivé auto na každý deň, ktoré si kupuješ tak trochu rozumom.

Cmvr: presne, jak pises BP je z 21. stoleti, se vsim vsudy - jizdne ochuzena, ale dohani to libivou pristrojovkou a konzumenti ji tleskaji.

Pozn.: take jsem mel, jako polsonside, na vyber mezi koncici BN a nastupujici BP.

No a? Pre mňa je to auto na každý deň, pracant, ktorý ma vozí do práce, za koníčkami atd. Potrebujem aby bol čo najnovší a v záruke a aby som s ním mal čo najmenej starostí a mohol sa sústrediť na iné, dôležitejšie veci.
U mňa to nie je auto na zábavu. Pre to viac ocením novší infotaiment, nový interiér, adaptívne led svetlá s vyrezávaním a pod.

Vy - puristi, ktorí radšej ocenia viac prvok (pri 165k WTF :D ) si kľudne jazdite neochudobnenou BN a všetko je v cajku ;)
 
Však vporadku. Nemá smysl se tu hádat o názoru s jednotlivcem. To proč to tvrdím má spoustu důvodu a nemá smysl se tu o ně dělit. Obě auta jsou skvělá ale určitě není BP dospelejsi. Ale už jsem jel třeba s GTR a to auto mě fakt nepřesvědčilo tak pochybuji že něco změní 911 za 5milionu. Já vycházím z rovnice že za určitý budget kolik dostaneš spolehlivosti a zábavy. Za 600 tisíc nové BN, skvělé.
5 milionů a více za super sport je z mého pohledu něco co nedokáže takovou sumu za auto obhájit a určitě nejede 7x lépe. Je zvláštní že u takové kosmické ceny máte někteří pocit že to auto za to stojí. Že vás asi vystřelí do vesmíru a 3x uspokojí. A ano, zrovna Porsche miluji pro svůj styl, boxery a uhledne sportovní náčiní co dělá přesně co má. Ale za ceny které stojí by mi za to nestalo. Kdežto u té BN v klidu řeknu. Ta mohla stát klidně o dvě kila víc a furt by měla pro mě smysl. Obzvlášť když dnes každá druhý hatchback stojí milion.

Mimochodem z tvého vyjádření je jasně patrné že každý auto vnímáme jinak. Mě prostě BN více smrdí benzínem a nevnímám ji jako obyčejné auto. Od toho mám jiné vozy v rodině kde jezdím bez emocí. I v testech bylo několikrát řečeno že s každým modelem Mazdy 3 a 6 se vytrácí cit v řízení a zpětná vazba. Ano ty auta více staví na lidi jako ty. Konzumenty moderních technologií co chtějí jen záruku, poslední dostupné rozlišení a vykreslení vánočních obrázků na stromech když na to přijde. Mě tedy led světla stačí pro pohodlí max auto režim dálkových. Tak hlavně že obhajime zde 7x vyšší cenu 911.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Poslední úprava:
Potrebujem aby bol čo najnovší a v záruke a aby som s ním mal čo najmenej starostí a mohol sa sústrediť na iné, dôležitejšie veci.
U mňa to nie je auto na zábavu. Pre to viac ocením novší infotaiment, nový interiér, adaptívne led svetlá s vyrezávaním a pod.

Vy - puristi, ktorí radšej ocenia viac prvok (pri 165k WTF :D ) si kľudne jazdite neochudobnenou BN a všetko je v cajku ;)
To jo, o tom aute v zaruce, se kterym je co nejmene starosti, aby jejich majitele se mohli soustredit na dulezitejsi veci, jsem dost cetl v sekci CX-60 😹.

Ad interier - pro me, cim vice je tam blikatek, tim vice me to rozptyluje a stve. Za sera a za tmy stahuji osvetleni pristrojovky na minimum a radeji se soustredim na deni pred autem. Ja osobne bych v konecnem dusledku nepotreboval ani otackomer.

Rozdil v porizovaci cene mezi BN a BP jsem radeji vrazil do baraku, kdyz uz jsme u hodnoceni, ze se jedna jen o prostředek pro prepravu.

No a vysvetlovat ti, proc radeji multilink nez vlecku, je podobne, jako vysvetlovat jinemu, proc premiove letni gumy a ne celorocky, cili naprosto zbytecne. A vse souvisi se vsim.

Takze svetu mir a at si kazdy jezdi v tom, na co ma a citi se v tom dobre.
 
Však vporadku. Nemá smysl se tu hádat o názoru s jednotlivcem. To proč to tvrdím má spoustu důvodu a nemá smysl se tu o ně dělit. Obě auta jsou skvělá ale určitě není BP dospelejsi. Ale už jsem jel třeba s GTR a to auto mě fakt nepřesvědčilo tak pochybuji že něco změní 911 za 5milionu. Já vycházím z rovnice že za určitý budget kolik dostaneš spolehlivosti a zábavy. Za 600 tisíc nové BN, skvělé.
5 milionů a více za super sport je z mého pohledu něco co nedokáže takovou sumu za auto obhájit a určitě nejede 7x lépe. Je zvláštní že u takové kosmické ceny máte někteří pocit že to auto za to stojí. Že vás asi vystřelí do vesmíru a 3x uspokojí. A ano, zrovna Porsche miluji pro svůj styl, boxery a uhledne sportovní náčiní co dělá přesně co má. Ale za ceny které stojí by mi za to nestalo. Kdežto u té BN v klidu řeknu. Ta mohla stát klidně o dvě kila víc a furt by měla pro mě smysl. Obzvlášť když dnes každá druhý hatchback stojí milion.

Mimochodem z tvého vyjádření je jasně patrné že každý auto vnímáme jinak. Mě prostě BN více smrdí benzínem a nevnímám ji jako obyčejné auto. Od toho mám jiné vozy v rodině kde jezdím bez emocí. I v testech bylo několikrát řečeno že s každým modelem Mazdy 3 a 6 se vytrácí cit v řízení a zpětná vazba. Ano ty auta více staví na lidi jako ty. Konzumenty moderních technologií co chtějí jen záruku, poslední dostupné rozlišení a vykreslení vánočních obrázků na stromech když na to přijde. Mě tedy led světla stačí pro pohodlí max auto režim dálkových. Tak hlavně že obhajime zde 7x vyšší cenu 911.

Samsung S22 256GB Tapatalk

Hm, to je divné, píšeš že vychádzaš z rovnice cena/výkon a GT-R ti nepríde hodné svojej ceny, pričom práve GT-R je považované za auto s najlepším pomerom cena/výkon medzi superšportami.

S tou 911 máš pravdu, nie je 7x lepšia, je lepšia tak 10x :D proste toto je taká debata, jazdiť na Mazde a polemizovať či je Porsche hodné svojej ceny. Za mňa je. Ak máš 200 tisíc € + na auto, pravdepodobne sa venuješ niečomu či ti prináša veľké prachy a si ochotný ich za to auto dať, proste pre ten pocit. Pokiaľ také prachy nezarábame, nesúďme. Ja som sa na tento level zatiaľ nedostal, ale pracujem na tom a ak sa mi to jedného dňa podarí, tak práve 911 by bola moja prvá voľba. Je to iný vesmír oproti čomukoľvek, oproti Mazde sú to tak 3 vesmíry. Fakt, odporúčam ti vyskúšať, ideálne aj šoférovať, a keď okúsiš to riadenie, cit, perfektný podvozok, enormný výkon a to všetko zabalené v krásnej karosérii, si zamilovaný na celý život. Ak ti ani toto nič nehovorí, nemôžeš byť sakra milovník áut :relieved:

A mimochodom, smrad benzínu mi nemusíš vôbec popisovať, moj fun car je 1991 BMW E30 kupé, s poladenou 1.8 na staviteľnom podvozku. Auto ktoré má pod 1000 kg a výkon skoro ako moja Mazda.
A áno, možno som konzument čo sa týka daily auta. Proste som sa dostal v živote do štádia, kedy som si mohol dovoliť kúpiť si auto v záruke a som za to rád. Je to nová skúsenosť a rozhodne lepšia ako to čo som si zažil zo starým autom do ktorého som stále len tlačil prachy, pretože už bolo proste staré a nevedel som, čo kedy odíde a kedy skončím zase v servise. Howk.

To jo, o tom aute v zaruce, se kterym je co nejmene starosti, aby jejich majitele se mohli soustredit na dulezitejsi veci, jsem dost cetl v sekci CX-60 😹.

Ad interier - pro me, cim vice je tam blikatek, tim vice me to rozptyluje a stve. Za sera a za tmy stahuji osvetleni pristrojovky na minimum a radeji se soustredim na deni pred autem. Ja osobne bych v konecnem dusledku nepotreboval ani otackomer.

Rozdil v porizovaci cene mezi BN a BP jsem radeji vrazil do baraku, kdyz uz jsme u hodnoceni, ze se jedna jen o prostředek pro prepravu.

No a vysvetlovat ti, proc radeji multilink nez vlecku, je podobne, jako vysvetlovat jinemu, proc premiove letni gumy a ne celorocky, cili naprosto zbytecne. A vse souvisi se vsim.

Takze svetu mir a at si kazdy jezdi v tom, na co ma a citi se v tom dobre.

Počkaj, CX-60 je ale iný prípad :D moc hi-tech auto na Mazdu, ešte treba nejaký ten rok aby to zmákli mám pocit.

Pozri, ja som prechádzal na Mazdu z BMW E91 ktoré malo už 10 rokov keď som ho predával, a podvozok malo prepracovanejší a lepší ako Mazda, pretože BMW. To bol fakt, a vedel som to. Vedel som že po tejto stránke to bude downgrade, tak isto ako po stránke motora. Ale proste som chcel a aj potreboval auto ktoré nebude každý mesiac pýtať 500 € na servis, pretože bolo morálne staré a malo cez 350 tisíc km.

Hold, na nové BMW som nemal, tak som išiel do Mazdy. Ak sa mi zadarí a budem mať na nové BMW, určite doňho pôjdem. Tak ako by to urobil každý, keby má na to prachy.

Ale myslím že už bolo toho povedaného dosť, kto sa teší z BN a vie mu urobiť radosť, beriem, kto z BP, tak tiež, nech v tom pokračuje, každého baví a naplňa niečo iné, tak je to správne :)
 
Já nikde neuvadim že GTR není hodno své ceny. To uvádím u 911 která ačkoli je skvělá, tak za těch 5 až 9 milionů je to nesmysl. Furt je to jenom auto. Pokud budu vydělávat 10x tolik co teď tak ten pohled se změní pač teď si musím jinak vážit peněz a částka 1 milion je pro většinu z nás sakra hodně peněz. I BN jsem koupil stále v záruce s rokem výroby 2018. Dnes je autu více jak 5 let a za celý čas jsem neřešil vlastně vůbec nic krom výměny brzd a vibrujicich kol. Zrovna u benzínových mazd se dá spoléhat na jejich neporuchovost. A ano, ani ty zrcátka na BN neodchazi. Alespoň mě ne. Myslím že debata asi může skončit. Všichni máme nějaký svůj pohled na věc. Co člověk to vlastní názor.

Samsung S22 256GB Tapatalk

Počkaj, CX-60 je ale iný prípad :D moc hi-tech auto na Mazdu, ešte treba nejaký ten rok aby to zmákli mám pocit.

Pozri, ja som prechádzal na Mazdu z BMW E91 ktoré malo už 10 rokov keď som ho predával, a podvozok malo prepracovanejší a lepší ako Mazda, pretože BMW. To bol fakt, a vedel som to. Vedel som že po tejto stránke to bude downgrade, tak isto ako po stránke motora. Ale proste som chcel a aj potreboval auto ktoré nebude každý mesiac pýtať 500 € na servis, pretože bolo morálne staré a malo cez 350 tisíc km.

Hold, na nové BMW som nemal, tak som išiel do Mazdy. Ak sa mi zadarí a budem mať na nové BMW, určite doňho pôjdem. Tak ako by to urobil každý, keby má na to prachy.

Ale myslím že už bolo toho povedaného dosť, kto sa teší z BN a vie mu urobiť radosť, beriem, kto z BP, tak tiež, nech v tom pokračuje, každého baví a naplňa niečo iné, tak je to správne :)
Nejmenujes se náhodou Jirka? Kámoš, se kterým se vždy pohadam na téma auta pač uznává pouze tzv prémiové značky což už dnes neplatí a ty doby jsou pryč. Ale pokud to má znak BMW, Audi či Mercedes-Benz tak je to svaté. V práci na služební BMW většina nadává že už to není co dříve a hlavně zpracování uvnitř už vadne na kvalitě a povrzava. Totéž u kámoše nové CLA. Jsou toho plný fóra a BMW často končí v servisech i mechanicky v záruce. Ano, stará Éčka byla skvělá auta pro řidiče ale dnes za ty prachy asi nadšený nebudeš. Zůstala jen prémiová cena a nižší segment jej velmi dobře dohnal.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nie, nie som Jirka :grinning: uff, téma prémia vs neprémia do toho nejdem, to tu zaprasíme už úplne :joy: ale v skratke, môj názor, prémia prémiou je a aj ňou zostane, je pravda že kvalita už nie je čo bývala, ale to je naprieč značkami. Tiež je pravda že aj tzv. lowcost automobilky už sa hodne dotiahli, typický príklad je práve Mazda. Ale stále si stojím ta tým, že najvrcholovejšie verzie prémiových značiek (Mká, RSká, prípadne vlajkové lode) sú stále v top kvalite vzhľadom na pomery doby a stále ponúkajú viac ako bežné automobilky.

Ono mamut už sa nikdy nezopakuje, to je každému jasné, ale ten štandard je proste stále vyšší u prémiových značiek. Aj keď už rozdiely nie sú také markantné ako v minulosti.

Ale zase je to len o prachoch. Nalejme si čistého vína. Keby máš bokom odložených 100 tisíc € na auto, už ta vidím ako ich investuješ do Mazdy :D tiež by si sa vozil v S-klasse.
 
Tak samozřejmě že většina z nás kupuje ta auta na které má rozpočet. Ačkoli mám hotovost i na novou M6 kterou mám obzvlášť rád pro její praktičnost ale nechci dávat milion za auto. Někteří kolem nás jezdí s nosem nahoru v premiovkach ačkoli za zády jsou socky a auto budou splácet dalších deset let a jezdí pro benzín na Ono do fronty. Ale ano. Když bude pro 1 500 000 standard cena nebo výdělek tak budu vybírat auto ve vyšší třídě. Nebo si koupím na blbnutí manuální Supru od Toyoty s BMW motorem. Ale za relativně malé peníze je ta Mazda fakt skvělá a to napříč všemi modely za poslední roky. Však i zakladatel vlákna hezky popsal jak se k autu propracoval a určitě to pro něho nebude jen běžné daily car. Tady většina na fóru je proto že má svá auta ráda a příkladně se stará a baví je. Řeší se tu kraviny i užitečné věci. Poznal jsem spoustu fajn lidi kolem této značky. Lidi mě Mazdu často chválí pro její design. Za mě je to celkem klenot v této nižší střední třídě a věřím že ty auta chápe stejně více z nás. Za mě je pouze smutný fakt, že právě BP už spadlo do jiných cen a pokud chce někdo tohle auto nové a v plné palbě a nejlépe kůži tak se umí prehoupnout už přes 900tisic

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nechci se vkládat do vaší sofistikované debaty :) ale za sebe přiznávám, že mít jen tak mimochodem volných 100 tisíc euro, které by mi nebylo líto utratit za auto, tak by to Mazda nebyla...za prvé ani taková není ;) a za druhé by to byl nejspíš Touareg v R :D
 
Jestli tohle už není debata do jiného vlákna.Mám dojem, že zasíramem himself to jeho.🤣
 
Vy - puristi, ktorí radšej ocenia viac prvok (pri 165k WTF :D ) si kľudne jazdite neochudobnenou BN a všetko je v cajku ;)
Jak tohle někdo může napsat? Víceprvek nějak souvisí s výkonem? Mám na cestě domů pravotočivou zatáčku, která z roviny přechází do pěkného stoupání. Jak tam brzdí kamiony, tak je to tam krásně zvlněné. Když tam jedu s BN, je to cajk. Když jsem si půjčil na zkušební jízdu BP (když přišla na trh, že bych svoje BN nahradil) tak při stejné rychlosti tam ten zadek BPčku pěkně odskakoval. Zařazen 4.kval otáčky cca 2500. Ano, pro mě to bylo to zásadní, proč jsem se nerozhodnul upgradovat z BN na BP.
 
No a to je presne to, ako svoje auto vnímaš. 4kvalt na 2500 ot, to bude cca 70 km/h, ak ti vadí že ti auto pri tejto rýchlosti odskakuje na nerovnosti, ok. Pre mňa je to o tom, že sa snažím mať cit v rukách a predvídať. Ak viem aké limity má moje auto, tak s tým počítam a ak mi odskočí na nerovnosti, nepanikárim ale zrovnám ho a idem ďalej.

S výkonom to súvisí asi tak, že ide o čas za ktorý sa dostaneš na limit a čas, ktorý máš na prípadnú reakciu. A práve tento čas je úplne iný pri aute s výkonom okolo 150 koní a úplne iný pri trebárs trojnásobnom výkone. Takže ak si skôr defenzívny šofér ktorý sa najčastejšie pohybuje v limitoch MPR, viacprvok až tak neoceníš. Určite to je stabilnejšie, bezpochyby.

Don't get me wrong... Viacprvok samozrejme má zmysel a vlečka je koko*ina. Už som to tu písal, prechádzal som na BP z BMW E91, ktoré malo podvozok o 3 levely vyššie a áno, aj ja som bol z toho najskôr v Péčku keď mi Mazda na vlnovkách v zákrute zaplávala tak že som sa skoro posral. Ale to bolo tým že som na tacho mal tak o polovicu viac, pretože pred tým som na bavoráku tento úsek takto jazdil bežne a bol som v pohode.
Ide o to si to zrovnať v hlavne, na čo mám ja a na čo má moje auto.

Čo som tým chcel povedať? :D Asi len to, že pre mňa by nebol dostatočný dôvod nekúpiť nový model len kvoli tomu že nemá viacprvok.
 
Ahoj všem, mám trojku, G120 BM 2015, 240.000 a už jsem tu psal, že přemýšlím o CX-3.Trochu jsem svou představu přehodnotil a zařadil i trojku 2019,BP s G122 do seznamu mozne nahradnice. Viděl jsem pár testu z jizdy a vcelku me zaujala a hlavne v barve polymetal grey.
Vase prispevky o dosti časté výměně polomotoru mě ale hodne vydesily a zasadily vážnou ránu do mého rozhodování.
Někde jsem tu i četl,že když je G120 v pohodě,tak je lepe si ji nechat.
Co byste mi poradili?Pořídit si jinou BM popř.BN,mladší, s menším najezdem,nebo jít do BP a doufat,že se mi podobné problémy vyhnou?
Díky všem předem.
 
CX3 je taková 2 na steroidech.

Pokud chceš měnit tak si kup novou BP - od léta má být s 2,5l a budeš v klidu ale nebál bych se ani 2l ;)

Pokud vyšší auto tak bych koukal na CX30 který je ze základu 3.

BN nemá smysl.

Pokud tě to nepali klidně si nech dal BM no a jestli chceš opravdu nové tak z interiéru budeš nadšený je to velký skok.
 
Diky moc za nazor,oder CX 3 me už odrazovali a je fakt,že se da sehnat nova,nebo rozumne ojeta trojka BP s G122.O CX 30 jsem též přemýšlel,zjistil jsem,že rozměrově a hmotnostne jsou si "dost" podobné.Se Shr3kem už jsem si psal.ohledne případného odemknout motoru.Vybavou se mi trojka i CX 30 líbí,ale protože jsem najel se svou současnou BM 230.000 bez jakéhokoliv problémů,rád bych v tom pokračoval i s novější trojkou.Ale ty komplikace,které se tu popisují,mě fakt vydesily.
 
Nedavno jsme s jednim mistnim clenem in-natura porovnavali BM a BN a musim konstatovat, ze BN je po prakticke strance hodne vyladena BM. Ja BN povazuji za hodne povedene a bezproblemove auto.
 
Back
Top