Zdravím, mám Mazdu 6 GH r.v. 2008 2.0 Diesel 103 kw.
Mám ten samý problém se škubáním. Když je motor studený vše je v pohodě, ale jak se ohřeje, tak v rozmezí otáček 1600 - 1900 po přidání plynu zaškube. Někdy škube i když v tomto rozmezí otáček jedu delší dobu a jen tak lechtám plyn. Když motor vystydne, je to zase v normálu. Všechny problémy začaly před rokem, když se mi rozsvítily kontrolky DPF filtru a palivového a emisního systému. Po několika opravách v servisu jsem nakonec nechal vyndat DPF filtr a vyčistil, taky jsem vyměnil EGR ventil. Pak mi udělali korekci vstřiků. A všechno bylo OK. Jenže po roce, to zase přišlo znova. V servisu mi sdělili, že to je vstřikama. Jsem laik, takže to popíšu dost laicky: Vstřiky si občas vstřikují nesmyslné množství paliva, proto to škubání. Zároveň, když dávají paliva víc než by bylo zdrávo, nespálené palivo se dostává do DPF filtru a ten pak zanáší. Zároveň se pak dostává nafta i do oleje. Zvláštní je, že ve dvou ze třech autorizovaných servisů mi řekli, že s diagnostikou nedokážou udělat korekci vstřiků, že se na ně nemůžou dostat. Jsem z toho už dost naštvanej, protože se mi nechce každé 3 měsíce jezdit do servisu s tím samým problémem. A upřímně, když mi sdělili, že nové vstřiky je sranda za cca 60000 Kč, tak nevím co s tím.