• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Alternativní alu kola

Musím souhlasit.Opravdu to nevypadá dobře.Tvarově moc složité.Ja mám na Mazdách rád jednoduché paprskové kola ala JR11.
Přesně. Mluvíš mi z duše. Bohužel z výběru vypadli. Jenže právě Mazdě nejvíce sluší běžné silnější paprsky a oblé tvary a taková kola s lepší váhou než originál jsem nenašel. Obzvlášť když bych ideálně matnou černou nejlépe pač na M3 BN je zvenčí vše matné narozdil od BP.. A mimochodem, teď jsem vážil originály a čekal jsem to tedy horší... samotný disk 11,8kg.efad7a9b251fbbdb1b5353c0033d36cb.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Přesně. Mluvíš mi z duše. Bohužel z výběru vypadli. Jenže právě Mazdě nejvíce sluší běžné silnější paprsky a oblé tvary a taková kola s lepší váhou než originál jsem nenašel. Obzvlášť když bych ideálně matnou černou nejlépe pač na M3 BN je zvenčí vše matné narozdil od BP.. A mimochodem, teď jsem vážil originály a čekal jsem to tedy horší... samotný disk 11,8kg.Zobrazit přílohu 49500

Samsung S22 256GB Tapatalk
Na BP váží přes 22kg,ale je fakt, že i s gumou.Jsou to kovadliny,ale mě se líbí.
 
To sice ano ale taky všechny ty disky mají takové tenké paprsky. Mě se to prostě nelíbí. Mazda zrovna nemá brzdy na ukazovani a víc jí sluší ty klasické originál silnější. Pro mě jsou třeba top ty originál z BM ale neexistují snad v černé a pokud ano tak je někdo lakoval a pak se loupou. Ty bych asi koupil nejraději

Tady třeba. Být někde skladem, tak koupím a jsem spokojen...Jenže ty nejde nikde sehnat.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Poslední úprava:
Tak jsem koukal na ty TEC GR Racing 1 jak dával shr3k a na videu nevypadají vůbec blbě - jak sem psal na mne už dost tenké paprsky vzhledově ale zas jako těch 8kg na 8x18 ET45 a kované provedení za cca 6500,- to je hodně lákavé.

Pak ty jejich levnější varianty jako TEC AS2 12kg nebo GT6 10kg při cene cca 4000-4500,- jsou také pěkný.

Nebo jsem našel OZ Racing Omnia také 8x18 ET45 za nějakých 6700,- s váhou 11kg.

Tak jako najít se dá plno pěkných kol a jde hodně o design co se komu líbí a co ne ale je fakt ze co do funkce bude ten TEC GT Racing 1 asi bez konkurence s tou vahou 8kg - jiné kované kolo v této nebo nižší cene sem zatím nenašel.

Hlavně tedy mi to vychází ze povylezou o decentnich 12mm takže tohle by mělo byt úplně bez problému i s použitím řetězů a pro ,,bojítka” ohledně osekání karoserie kamínky - já ji mám osekanou už všude - kapota, sloupky, střecha, dveře…. Už na to hazu bobika. ;)
 
Poslední úprava:
No když to vezmu od zadu. Ale já třeba lak nemám vůbec osekany. Až neuvěřitelně zachovalý takže netoužím utratit peníze za hezčí kola a domlatit si lak. Otázkou je co je na tom pravdy. Jeden tu zmíní že mu to odrbalo lak a dalších deset jezdí bez povšimnutí něčeho na laku od kol.

Ano souhlas. Tec i ostatní kola nižší váhy mají dost tenké paprsky a není to zrovna hezké na Mazdu. Mazda nemá brzdy na ukazovani. Jenže širší paprsky a hezká kvalitní kola tak taková kombinace nikde není. Nikde jsem nenašel.

TEC mají v černé naskladnit v březnu.

Ještě jsem objevil MotecModel:MCR4 Ultimate, hodně podobné vzhledem cenou i váhou.

Tovární kola mají 11.8kg tak třeba ty OZ 11kg nemají moc smysl.

Navíc já bych nejlépe matnou černou a to je hodně málo na výběr. Všechno se dělá lesklé...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
11,8kg mají originály? Mám za to ze tu někdo psal ze mají 14kg.

Jestli mají jen 11,8 tak to fakt nemá smysl řešit - neb teď sem dohledal ze origo disk by měl mít 690kg zatížení a ten TEC GT Race 1 už jen 650kg.
Což by mi asi osobně vadilo - nevím tedy kolik má mít minimálně ale nechce se mi jít pod hodnotu origo disku.
OZ naopak překračuje ale to i jiný model TEC.

Sám to mám osekane jen od kaminku co lítají od aut/kamionu - od vlastních kol nic a co znám par lidi co mají kola výrazněji ven taky tam nic není. Za mne je to spis náhoda nebo nějaká pneu bere víc kamínky.

Jiné disky bych asi opravdu chtěl - origo se mi moc nelíbí - hlavně bych rad nechal taky zapsat těch 225/40 R18 a dat tam ten Eibach Pro Kit takže nějaké to decentní povytazeni ven by to chtělo.
 
No tak jsem si nějaké ,,nasadil” a jako nevypadá to úplně špatně - sníženo 30mm (cca co ten Eibach)

1 TEC AS4
2 TEC AS5
3 TEC GT Race 1
4 OZ Hyper GT

IMG_2300.png IMG_2303.png IMG_2306.png IMG_2312.png
 
Sakra, zbořil jsi mi bábovičku 😂
Nicméně jsem zas koukal že 3 má max zatížení nápravy asi 1004kg takže by měla stačit nosnost disku 502kg - z toho pohledu je těch 650kg použitelných i když odolnost vůči dírám bude asi nižší jak u disků co mají přes 700kg. (Origo by měli mít 690kg).
Na tom simulátoru disků se mi ten otevřeny design celkem líbí tak pořad by se těmi disky par kg ušetřilo.
Ale koukám se i na další a hledám dal.
 
To sice ano ale taky všechny ty disky mají takové tenké paprsky. Mě se to prostě nelíbí. Mazda zrovna nemá brzdy na ukazovani a víc jí sluší ty klasické originál silnější. Pro mě jsou třeba top ty originál z BM ale neexistují snad v černé a pokud ano tak je někdo lakoval a pak se loupou. Ty bych asi koupil nejraději

Tady třeba. Být někde skladem, tak koupím a jsem spokojen...Jenže ty nejde nikde sehnat.


Samsung S22 256GB Tapatalk
No vidis a ja se jich chci zbavit.
 
Back
Top