• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

vstřik Mazda SH0113H50 náš motor 2,2 D
Přátelé , kamarádi nevíte někdo kde sehnat jeden vstřikovač Denso piezo vstřikovač Mazda SH0113H50.
Stačil by mi použitý z nějakého kleklého motoru. Potřebuji to koupit na zkoušku a nechce se mi kupovat nový.
Neleží někomu v koutě ?
 
Dobrý den. mám mazdu 6 2015 diesel 2.2. automat. Vyskočia mi najkôr porucha motora a potom poruchy DSC SBS istop DRSS SCBS. auto stratilo výkon prestalo radit. po vypnutí a naštartovaní zostala svietiť porucha motora. po niekolkych km znova všetky chyby a ten istý problém. má s tým niekto skúsenosti? ďakujem

IMG_20201201_111626.jpg IMG_20201201_121419.jpg IMG_20201201_121426.jpg IMG_20201201_121432.jpg IMG_20201201_121438.jpg IMG_20201201_121444.jpg IMG_20201201_121450.jpg
Edit Natural: Přesunuto do existujícího tématu
 
Poslední úprava moderátorem:
Dobrý den. mám mazdu 6 2015 diesel 2.2. automat. Vyskočia mi najkôr porucha motora a potom poruchy DSC SBS istop DRSS SCBS. auto stratilo výkon prestalo radit. po vypnutí a naštartovaní zostala svietiť porucha motora. po niekolkych km znova všetky chyby a ten istý problém. má s tým niekto skúsenosti? ďakujem

Zobrazit přílohu 31747 Zobrazit přílohu 31748 Zobrazit přílohu 31749 Zobrazit přílohu 31750 Zobrazit přílohu 31751 Zobrazit přílohu 31752 Zobrazit přílohu 31753
Edit Natural: Přesunuto do existujícího tématu
Je to v popisu tématu karbon v sání, máš čištěno ????
 
Co teda čučím...že máš 2015 a je v haji vačka....většinou tu řešíme že tenhle rok už by je měl mít inovované a v podstatě v pohodě....ikdyž asi v tomhle případě bych si tipnul ...nezanedbal někdo výměny oleje..nebo nedal nějáky špatny?
možná už je pozdě tohle psát ale mám stejné auto rok 2015 a ty samé závady :-(
 
..@Giiizmo A jak jsi to řešil? předpokládám vyměnils vačku i vahadla..ta zkušenost by mohla pomoc ..@Fic chudákovi se kupí jeden problém na druhý a nemá to konce..obzvlášt když řeší se servisem neustále vačku a nejsou schopni mu poradit.
 
možná už je pozdě tohle psát ale mám stejné auto rok 2015 a ty samé závady :-(
jak se říká vítej v klubu :-(
ted jsem se bavil s Fic..říkal že to chceš nějak řešit, že sháníš někoho kdo by to byl schopnej udělat... napiš klidně PM, třeba kdybys byl někde poblíž mohli bysme ti to dát do kupy.
 
jak se říká vítej v klubu :-(
ted jsem se bavil s Fic..říkal že to chceš nějak řešit, že sháníš někoho kdo by to byl schopnej udělat... napiš klidně PM, třeba kdybys byl někde poblíž mohli bysme ti to dát do kupy.

Jj moc děkuji za přivítání. S Fic.. teď jsem s ním o tom psal a je to super. Moc se těším jak to budu vše řešit jen jsem mu říkal, že se mi to muselo stát 14 dní před prodejem :D. Já jsem z Liberce takže nevím jak daleko je to k Vám :D. No teď se budu snažit ukecat kámoše zda by se do toho chtěl pustit ( už jsem s ním řešil moje předchozí auto Passat B6 2.0 Tdi, PD kde jsem měl taky prasklou hlavu dokonce 2x :D) nejsmutnější na tom je, že si člověk řekne Mazda a no je to pěkný šrot na to že to stálo jako nové skoro 1 mil.

Uvidím jak se domluvím a když tak rád napíši. Na druhou stranu se mám konečně koho zeptal do teď jsem nemohl najít nikoho kdo by poradil či měl stejnou závadu.
 
Jj moc děkuji za přivítání. S Fic.. teď jsem s ním o tom psal a je to super. Moc se těším jak to budu vše řešit jen jsem mu říkal, že se mi to muselo stát 14 dní před prodejem :D. Já jsem z Liberce takže nevím jak daleko je to k Vám :D. No teď se budu snažit ukecat kámoše zda by se do toho chtěl pustit ( už jsem s ním řešil moje předchozí auto Passat B6 2.0 Tdi, PD kde jsem měl taky prasklou hlavu dokonce 2x :D) nejsmutnější na tom je, že si člověk řekne Mazda a no je to pěkný šrot na to že to stálo jako nové skoro 1 mil.

Uvidím jak se domluvím a když tak rád napíši. Na druhou stranu se mám konečně koho zeptal do teď jsem nemohl najít nikoho kdo by poradil či měl stejnou závadu.
“jen jsem mu říkal, že se mi to muselo stát 14 dní před prodejem”
To je snad lepší než řešit pak další problémy s novým majitelem, který si auto šrot jak píšeš od tebe koupil. Sorry tvůj příspěvek na mě působí tak nějak divně.
 
“jen jsem mu říkal, že se mi to muselo stát 14 dní před prodejem”
To je snad lepší než řešit pak další problémy s novým majitelem, který si auto šrot jak píšeš od tebe koupil. Sorry tvůj příspěvek na mě působí tak nějak divně.

No nový majitel o všech závadách moc dobře věděl, nejsem typ člověka co prodává auta se skrytými závadami. Pravidelně jsem ho informoval o všem co jsem na něm vyměnil a co to děla dál. Jen člověka naštve že když už s tím má takové starosti a opravy a do toho ještě tohle :-( dnes jsem mu říkal, že si na auto bude muset ještě tak cca měsíc počkat pokud se to teda povede opravit teď před vánoci je docela blbej čas. Ale byl rád , že se o to tak starám a snažím se to opravit
 
No nový majitel o všech závadách moc dobře věděl, nejsem typ člověka co prodává auta se skrytými závadami. Pravidelně jsem ho informoval o všem co jsem na něm vyměnil a co to děla dál. Jen člověka naštve že když už s tím má takové starosti a opravy a do toho ještě tohle :-( dnes jsem mu říkal, že si na auto bude muset ještě tak cca měsíc počkat pokud se to teda povede opravit teď před vánoci je docela blbej čas. Ale byl rád , že se o to tak starám a snažím se to opravit

Přesně tak. Jsou závady o kterých nemůžeš dopředu vědět. Každý majitel Mazdy si nestuduje fora o sazích a vačce. O auto se staráš maximálně jak můžeš a přesto se po prodeji něco objeví. Což nejen u tohoto motoru může být kdykoliv. To by jsi před prodejem musel rozebrat půl motoru. V bazaru by se s tebou nikdo nebavil kdyby ti dva měsíce po koupi zjistili saze v sání nebo slavnou vačku.
 
@Petr1976 Už máš vyčištěno ? Jestli ano tak mělo to nějaký vliv na chování a vypalování?
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahojte, na mojej CX5 som v poslednej dobe zavnímal častejšiu regeneráciu DPF. Kúpil som teda OBD adaptér a Forscan a začal som to sledovať. Doteraz mi (podľa počtu km a počtu regenerácií) vychádzala regenerácia každých 245km. Teraz to začalo regenerovať po necelých 120km. Sledoval som to dnes na Forscane a filter sa plnil úplne plynulo, pri cca 90km od predošlej regenerácie som mal 1,7g/l (PM_ACC) a v pár sekundách skok na takmer 6g a začala regenerácia. Napadá Vás niekoho na čo sa zamerať? Je to generácia KF, cca 91.000km, olej menený vždy po 10.000km, jazda s ťažkou nohou...
 
Třeba to někomu také pomůže - Hlásím závada cukání při 1800 konečně odstraněna :):) Vlastním zkoumáním jsem já mechanik amatér našel možnou příčinu, což byl při 120 000 km poškozený vstřik č.3, na což mechanici v AS Mazda nemohli nebo nechtěli přijít. Tam by mi nejprve vyměnili postupně všechna čidla a vybrali za všechny diagnostiky majlant. Sehnal jsem jetý vstřik za rozumnou cenu, tímto děkuji za přístup Mazda Pavlice, a po nakódování a úspěšné kalibraci přes Forscan je cukání pryč a hlavně auto opět jezdí za 5,5 l místo těch 8. Trvalo to dlouho ale povedlo se.
 
no konečně zase někdo s pozitivní zprávou ;) kdes ho sehnal? Přes inzerát nebo repas? a 5,5 nadherná spotřeba.
 

Podobná vlákna

Back
Top