• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 2.0 MZR - CD; Vysoká spotřeba a nízký výkon

To jo, ale sundat víko, vytáhnout vstřiky - ty přepady jsou o dost jednodušší.
 
Baví mě číst tenhle příběh a jsem zvědav, jak se to vyvine. @Adam_kre držím palce, ať na to přijdeš.
Jen mám dotaz, jestli se ten problém s leností auta projevil už na zkušební jízdě, nebo až později...
 
@sedvo Můžu zkusit sundat víko a zkontrolovat přepady, ale až nachystám kombajn, teď to nestíhám. :/ @Strny O jaký silenblok se jedná? Jeden je u rozvodů, pak je další dole k nápravnici a třetí je na převodovce? Který to je nebo je jich tam víc? Protože začnu asi u toho silenbloku. Klidně prosím pošli i nějaký odkaz. :D @Peťa OV Popravdě teď vím, že už se tak auto chovalo při zkušební jízdě, ale říkal jsem si, že pravděpodobně bude mít takový projev. Protože ona jakože "jede" ale není svižná, člověk musí šlapat na plyn víc než je zdrávo a na dálnici nemluvě. Jinak děkuji za podporu. :D

Jinak neměl byste někdo na půjčení lambdu? Klidně i starou. Potřebuju zkusit, jak se bude auto chovat když bude mít jinou lambdu. Bud pojede stejně a nebo hůř. Podle toho bych se dál odvíjel. :)
 
no ja to mam stale takhle....kdyz jedu opravdu EKO je du za 6.3l ale dlouhodoba je 6.9l ale myslim že auto jede uplne v klidu ....nesedel jsem v jinem 2.0D čim to muže bejt ta vyšši spotreba kdy vetsina jezdi cca za 5.5l...odkud si Adame že by jsi se svezl v me...???
 
@Hector Přes týden jsem v Praze 10 Malešice a o víkendu Žďár nad Sázavou. :) Máme to úplně to samé. Přítelkyně teď jela po staré ze Žďáru do Prahy za 6,4 eko, jinak také okolo 6,8. :/ Odkud jsi ty?
 
Pánové dle tankování nejdu přes 5,8 a to nejedu EKO a Brno bývá teď totálně zasrané. A dlouhodobou mám viz. podpis
 
ja nemužu nejak hodnotit v jine Mazde sem nejel....ale připada že jede asi normalne,ani me tak nejde o to jestli jedu za 6 nebo 7 jen chci at je auto v pořadku,je divne že nekdo najede na nadrž 1000km a ja max 800km
 
no vidiš,sam nevim kde hledat problem....auto jede dle me v pohode,diag nic neukazuje....je prvd že spise jezdim frncacky 30km tam a Zpet nebo 50.....nekdy 10..žadne dalky...DPF cca po 170-200km...je pravda že na eko jizdu se me podarilo jet za cca 5,6....ale prumer je 6,8l
 
no je pravda že obcas si jizdu uživam,pokud je to pouze timto ak je to v poradku,jak sem psal nejde me o 100kč na 100km,ale at je auto v pořadku
 
Tohle se nám stalo v pátek. Jedeme z Prahy na vysočinu cca 150 km a na poslednich 11 km se rozsvitilo DPF. Do té doby regenerace cca po 210 km. Teď forscan píše chybu P2459 a podle všeho, ze filtr nemůže regenerovat. Ještě jsem zjistil, ze se prenastavily vstřiky a tři mají hodnotu okolo -110 a jeden -90, takže tu chybu prisuzuji uz hodně spatnym vstrikum. Je možne, aby ty vstriky uz tak moc špatně prasily, ze to filtr nedal? Jinak jestli jsi z VM tak je to super a určo se domluvíme, ale tak nějak o víkendu. ;) @sedvo Tu spotřebu ti těžce závidíme, ale ještě víc to, že ti to auto šlape. Mě by taky bylo jedno že jezdíme za 6,5 l, ale to by to taky podle toho muselo jet a né že na dalnici do kopečka budu držet plný plyn a auto nezrychluje. :D
 
Tak vstřiky se přenastavují automaticky po cca 3000km. Těch věcí, co může být špatných je víc. Turbo jede jak má? Selenoid na turbo je OK. Čidlo diferenčního tlaku je OK, trubky k čidlu. EGR je zaslepen? No a už zbývají jenom vstřiky,ale proč ti to udělalo takovou chybu netuším, ale vstřiky to být můžou, ale tam probíhá nedokonalé spalování.
 
Všechno bylo na kontrole, auto bylo na válcové brzdě všechno šlape jak má. :) Takže teď vyndám vstřiky, dám je na stolici at vím, jestli se bude dělat repas nebo ne, u toho vyměním podložky a s tím vyměním i lambdu a musí to lítat. :)
 
Hoši tak jsem namydlenej. Vystřiky byly v diesel servisu Petr Rada a jsou v pořádku a nekapou. Tak je tam namontuji zpět, vyměním lambdu, dám kalibraci vstřiků a uvidíme co to udělá.
 
Páni, takto má vyzerať spotreba na nafte M6 GH 2,0 l 103 kW - dialnica, tempomat

20190512_173431.jpg
 
Ano, to by měla. Ale tak mi řekněte čím to, že u nás to tak není? :D Vstřiky byly ozkoušený, podložky vyměněný, lambda vyměněná a všechno zůstalo bez změny. :D a k tomu když jde motor na volnoběh tak se chvěje celé auto jak vibrátor. :D Ale silenblok by měl být dobrý.
 

Podobná vlákna

Back
Top