• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín "Aktualizace" z SKYACTIV-X na E-SKYACTIV-X

Nedalo mi to a tak som dnes rano telefonicky kontaktoval autorizovany servis Mazda Nitra (kde som auto kupoval).
Hlavny technik pan Matejicek,
na moju otazku ci o danej uprave SW nieco vie, hned odpovedal - ANO.

27.4. som bol u nich z dovodu vybitia akumulatora.
Nahrali/updatli SW : XXT1HBFXAM005A_Control units/Modules_Reprogramming

V ramci toho ako som sa dnes dozvedel aj danu upravu sky-X -> E sky-X.

Jednoznacne potvrdzujem, ze auto ide odvtedy pocitovo lepsie,
samozrejme ziadny zazrak sa nestal,
ale lepsie to je.

Placebo to nebude, nakolko som o tejto uprave vtedy ani nevedel.
AM005A: CX-30 (DM) a Mazda3 (BP) – přeprogramování řídicích jednotek – požadavek na speciální servisní program

CX-30 a Mazda3 – problém s akumulátorem
U některých předmětných vozidel nemusí CCU (řídicí jednotka klimatizace) a BCM (řídicí modul karosérie) přejít do režimu spánku ani po vypnutí zapalování nebo přechod do režimu spánku může chvíli trvat. Nadále může docházet k proudovému odběru, což bude mít za následek vybíjení a nakonec vybití akumulátoru, pokud vozidlo nebude po určitou dobu používáno.
Příčina: Nevhodný řídicí program CCU a BCM.

CX-30 a Mazda3 – problém s MRCC
U předmětných vozidel je citlivost systému MRCC (radarový tempomat Mazda) při jízdě za vozidlem vpředu navržena tak, aby byla vysoká. Někteří řidiči mohou při používání MRCC vnímat negativně škubání při zrychlení a zpomalení.
Aktualizace produktu byla začleněna do sériově vyráběných vozidel Mazda3 a CX-30 a řízení zrychlení a zpomalení bylo upraveno tak, aby bylo přirozenější z hlediska lidského očekávání. Podobná aktualizace bude provedena u předmětných vozidel vyrobených před aktualizací produktu v rámci tohoto SSP.

Model CX-30 (vybavený systémem elektricky ovládaných zadních výklopných dveří a pokročilým systémem odemykání vozidla a startování tlačítkem start bez klíče a bez snímače vniknutí) – problém se systémem ochrany proti krádeži
U předmětných vozidel nemusí systém ochrany proti krádeži správně rozpoznat stav otevření/zavření elektricky ovládaných zadních výklopných dveří, takže může dojít k nesprávné aktivaci systému ochrany proti krádeži při otevření zadních výklopných dveří stisknutím spínače elektricky ovládaných zadních výklopných dveří.
Příčina: Nevhodný řídicí program BCM.

ŘJ motoru (PCM) je upravena spolu s VCM a DSC/EBBU v rámci problému s MRCC.
 
Back
Top