• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Akvaristika a vše kolem rybiček

Doofer

moderátor
Člen týmu
1 377
Zdarec rybomilové, hoďte svoje zkušenosti do pléna ať se ostatní mohou inspirovat.

Včera jsem si dovezl nový panoramatický 300 litrový box na rybky a přemýšlím do jakého stylu ho oblíknu... poraďte
eb7f3a6e61e7bda2b7212c9c5e9e5769.jpg

Odesláno z Lenovo pomocí Tapatalk
 
Sladkovodné, alebo slanovodné? Chceš sa o to hodne starať, alebo málo? ;)
 
Sladkovodné, alebo slanovodné? Chceš sa o to hodne starať, alebo málo? ;)
slané mě hodně lákalo, leč nejsem ještě takový odborník, takže jsem napustil sladkou :) láká mě africký malawi styl - tlamovci, ale zase mám rád kytky a oni je rasej
 
Malawi je fajn, pár nádrží som videl a vyzeralo to pekne. Doma som to nikdy nemal. Teraz doma nemám nič, lebo kvôli narodeniu dcéry sme museli prekopať byt a musím ešte vymyslieť nové miesto na nádrž, no mal som dve nádrže. Jednu rastlinnú(JV ázia, trochu pokus o biotop) a ešte jedno mini krevetkárko s redcherrynami. Rastliny sa riasia, iba keď je nerovnováha v ekosystéme akvárka. Objem tvojej nádrže však už dáva pomerne veľkú toleranciu na chyby. S tým sa už dá pracovať. :)
 
Objem tvojej nádrže však už dáva pomerne veľkú toleranciu na chyby
no borec co mi to prodával říkal, že je to v tomto objemu skoro bezúdržbové a to čerpadlo stačí vyčistit jednou za půl roku maximálně, klidně i později s tím, že se vymění vždy klasicky 1/3 vody. celá technologie je dole ve skřínce včetně SW na automatické krmení, což jsem vypnul páč mi dělá radost je krmit. ještě bych tam chtěl dodat postupnou práci se zářivkama - ranní rozbřesk a večerní stmívání.