• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

Kvůli výměně mám sundané zadní brzdové kotouče. Když se dívám na lišku na náboji kola a ochranném plechu, napadlo mě, jestli to lehce neošetřit antikorozní ochranou. Má smysl tyto díly ošetřovat, prodlouží se tím jejich životnost nebo je to jen otázka estetiky?
Přiznám se, že moc se mi do toho teď nechce, základ + vrchní ochranný nástřik = min. 1 den (z důvodu schnutí) navíc. Navíc jsem se díval, že přelakovatelný vrchní ochranný nástřik, co mám doma, by se měl aplikovat při teplotě 21 až 27 st., což zrovna teď, když jsme se znovu vrátili do zimy, venku není.
Chráníte tyto díly nástřikem, má to smysl?

Zobrazit přílohu 51149 Zobrazit přílohu 51150
Náboj bych neřešil. Dosedací plochu náboje na kotouč stejně pokaždý před nasazením nového kotouče musíš pořádně očistit (použávám drátový kartáč do vrtačky). Zbytek části náboje je jen estetická věc. Jen ty vyčnívající závity štoubů co drží ten náboj u těhlice je dobrý trochu očistit a nějak ochránit, protože ten náboj/ložisko jednoho dne umře a budeš ho muset měnit, tak aby jsi potom nebojoval s těma šroubama.
Ten štít brzdového kotouče je čistě na tobě co s tím uděláš. U mýho auta na to předchozí majitelka prděla a když mi odešlo ložisko/náboj, tak jsem ho rovnou vyměnil taky a před montáží ošetřil. Ale určitě tím nic nezkazíš, když tu rez z toho štítu nějak dostaneš a něčím ošetříš aby neprohnil skrz na skrz. Když ke mě přijede nějaký cca 15 let starý auto, tak většinou ty štíty mají tak shnilý, že je to spíš papír než plech. Ale to co máš na fotce nemá na funkci živočicháře žádný vliv.
 
Kvůli výměně mám sundané zadní brzdové kotouče. Když se dívám na lišku na náboji kola a ochranném plechu, napadlo mě, jestli to lehce neošetřit antikorozní ochranou. Má smysl tyto díly ošetřovat, prodlouží se tím jejich životnost nebo je to jen otázka estetiky?
Přiznám se, že moc se mi do toho teď nechce, základ + vrchní ochranný nástřik = min. 1 den (z důvodu schnutí) navíc. Navíc jsem se díval, že přelakovatelný vrchní ochranný nástřik, co mám doma, by se měl aplikovat při teplotě 21 až 27 st., což zrovna teď, když jsme se znovu vrátili do zimy, venku není.
Chráníte tyto díly nástřikem, má to smysl?

Zobrazit přílohu 51149 Zobrazit přílohu 51150
Nevím jestli u vás nějak brutálně nesoli ale ten stav je hrozný. Já tedy ošetřeno voskem mám plus nějaká pravidelná očista a teď po šesti letech provozu viz foto takže smysl to určitě má. Až nechápu že to může být takový rozdíl d593337e57b1d7ef9d62d47fffc4d66f.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Podívej vůbec. Ta moje mě vozí denně do práce na okraj Prahy a v Praze jezdí. V létě dovolené. To auto fakt normálně používám takže fakt nechápu že to může být až takový rozdíl. Jen mi to potvrdilo že ta přehnaná péče se fakt vyplatí. Jinak děkuji za pochvalu

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top