• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autojournal.cz - Mazda CX-3 1,8 Skyactiv-D. Útok na špičku třídy

Čím to je, že jsou testovači z těch Mazdích převodovek tak nadšení - zase v100%. Já s tou svou jezdím denně, a na 100% ji rozhodně nehodnotím. Občas zadrhává, a vždy přes neutrál z jedničky na dvojku dutě bouchne. Předváděcí CX-3 sice nebouchala, ale zadrhávala ještě víc. A tady na fóru je stížností na převodovky taky dost. Jestli ti testovači nebudou nějací mladí až dětinští - vzpomínám na jednoho (ten test je taky někde tady), který chválil Mazdí převodovku jako vzor všech převodovek jen proto, že při řazení cvaká jako ve filmu. Pak ty šašky berte vážně.
 
prvních 2500 km jsem měl občas problém se zařazením 3 (nějak jsem se nemohl trefit či co) ale teď po 6000 km řadím taky lehce jedním prstem všechny stupně. Takže na převodovku si opravdu stěžovat nemůžu a když to srovnám s ostatnímu auty co jsem měl patří ta v CX-3 k těm lepším :)
 
Čím to je, že jsou testovači z těch Mazdích převodovek tak nadšení - zase v100%. Já s tou svou jezdím denně, a na 100% ji rozhodně nehodnotím. Občas zadrhává, a vždy přes neutrál z jedničky na dvojku dutě bouchne. Předváděcí CX-3 sice nebouchala, ale zadrhávala ještě víc. A tady na fóru je stížností na převodovky taky dost. Jestli ti testovači nebudou nějací mladí až dětinští - vzpomínám na jednoho (ten test je taky někde tady), který chválil Mazdí převodovku jako vzor všech převodovek jen proto, že při řazení cvaká jako ve filmu. Pak ty šašky berte vážně.

Souhlasím, má CX-3 do 6000 km 5 a 6 dost často problém, někdy dokonce 2x spojka. Potom si to sedlo, ale úplně hladce neřadí (19000 km). Už jsem zažil lepší.
 
Back
Top