romin
rodinný člen KLANu
- 692
Do toho to servisu už jezdím 14 let, je pravda že s trojkou jsem tam byl třikrát na garančce, jednou oprava přirezlého pístku přední brzdy a jednou na opravu odřeného boku. Pravou stranu někdo odřel na parkovišti před marketem, zjistil jsem to až druhý den, protože jsem poctivý, tak jsem to nahlásil na policii tak, jak se to stalo.
Chyba, pojišťovna mi oznámila že bude krátit pojistné plnění, že událost byla nahlášena den poté. Servis napsal odvolávací dopis mým jménem a pojišťovna vyhověla. Jinak trojka po zbytek služby opravu nepotřebovala, teda mimo běžnou údržbu. Spokojenost.
Potom jsem koupil CX-3 a řekl bych že kvalita servisu se o level zlepšila.
Chyba, pojišťovna mi oznámila že bude krátit pojistné plnění, že událost byla nahlášena den poté. Servis napsal odvolávací dopis mým jménem a pojišťovna vyhověla. Jinak trojka po zbytek služby opravu nepotřebovala, teda mimo běžnou údržbu. Spokojenost.
Potom jsem koupil CX-3 a řekl bych že kvalita servisu se o level zlepšila.
Poslední úprava moderátorem: