• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autozive.cz - ojetina Mazda6 2.5

Pěkná recenze. Se spoustu věcí s ním souhlasím. Příjemné sedačky, měkké a pohodlné. Skvělé na dlouhou cestu. Spousta prostoru vzadu i ve předu. Relativně měkký podvozek byť by mohl být ještě měkčí ale budiž. Příjemně vybavené auto pokud se bavíme o "Revolution TOP". Sport režim je parádní a auto opravdu ožívá jen škoda, že tam není ještě aspoň 1 režim něco ve smyslu, sport, comfort, normal, protože v základním režimu mi přijde, že se ten 2.5 hrozně podtáčí ale to je asi daň za nižší spotřebu pak. Spotřebu mám podobnou cca 6,5-6,6 dle stylu jízdy ale jezdím 90% dálnice a režimy střídám dle potřeby. Kufr moc neřeším, mám sedan, kočárek tam dám jako prd a další hromadu věcí k tomu. Chalupu stěhovat nikdy nebudu takže kombi bych nevyužil ale chápu, že je to takový "český sen" mít vždy kombi. No a co se týká BOOSE tak je to takový průměr dokud se neprovede tlumení dveří případně podlahy a podběhu, nicméně i tak je vidět, že ta M6 je tišší oproti M3 v základu, byť po vytlumení M3 jsou na tom teď auta podobně.
 
Tak vzadu bývalo i v GH prostoru víc než v tomto kombíku, patrně asi jako v sedanu GL, byť v něm jsem neseděl - jen podle rozměrů a fotek. Podvozek mi až tolik měkký nepřipadá, ale komfortní ano. Vidím často, jak se houpají auta přede mnou na nerovnostech. Uskakování zadku v zatáčkách nepozoruji, ovšem GH mi přišel o poznání jistější. Spíš mě znervózňuje reakce patrně DSC na díry v zatáčkách. Volant by opravdu mohl být menší a se strmějším převodem. Shodneme se na chybějícím režimu normal, ta reakce na plyn je v základu fakt letargická a podtáčení vyžaduje občas korekci pádlem. Jinak shoda, jen mohl zmínit pomalý infotainment - ale to mu promíjím :) A Bose skutečně vyžaduje vytlumit aspoň přední dveře a poté přidat trochu basy i výšky v nastavení audia.
 
"Rozdíl mezi normálním režimem a režimem Sport je v případě této Mazdy doslova gigantický a poznáte ho po navolení kromě tuhosti volantu a trochu i podvozku"

akoze sa pri sporte zmeni tuhost volantu a podovzku ? ved je to blbost
 
Mne cela ta "recenze" pripada jako podekovani za zapujceni auta :D Nic ve zlem, ale je to samy "udiveny superlativ"... ne ze bych Mazdy nemel rad a nepovazoval za dobra auta, ale prijde mi to fakt pritazeny za vlasy - u kombiku sestky chvalit veci jako misto na zadnich sedackach, odhlucneni, svetla...

Tuhnuti volantu nebo podvozku je samozrejme blbost.
 
Ondrej- Podívej ja se tomu chvaleni mista nedivim. Mam sice starou GH, ale v obecne rovine...

Auto jsem vybiral tak,ze jsem jel do bazaru a nechal jsem si odemknout velikostne odpovidajici kombiky. Zvenku relativne velka a dosti "opuchla" Insignia prvni generace mela vzadu mista opravdu malo. Sam za sebe bych si nesedl. V Matsudě si sam za sebe sednu. Takze ono to neni vzdycky tak,ze auto co by melo papirove (treba dle rozvoru a delky celkove) mit ty spravne rozmery i uvnitr.

Sedadla i na te moji GH hodnotim rovnez vysoko. Ackoliv obecny nesvar vsech aut kazde znacky krome BMW a Audi v nekterych vybavach mi vadi uz od dob ziskani ridicaku a to delka sedaku. Jeste jsem nenasel auto s dostatecne dlouhym sedakem. Vsude mi chybi tak skoro 10cm, chtel bych mit ty nohy podeprene az ke kolenum. Nechapu,proc ty stavitelne sedaky nemelo uz mnohem mnohem drive vice aut.

Lekarnicka - ja mam treba kombi jak z duvodu vzhledu (libi se mi u vetsiny aut vice,nez kratka verze) a taky pro vetsi sobestacnost. Nehodlam a ani nemam kde si pujcovat vetsi auto,kdyz potrebuju nahodou jednou za rok koupit nejaky spotrebic, prevezt dlouhy predmet apod.
 
Pěkná recenze. Se spoustu věcí s ním souhlasím. Příjemné sedačky, měkké a pohodlné. Skvělé na dlouhou cestu. Spousta prostoru vzadu i ve předu. Relativně měkký podvozek byť by mohl být ještě měkčí ale budiž. Příjemně vybavené auto pokud se bavíme o "Revolution TOP". Sport režim je parádní a auto opravdu ožívá jen škoda, že tam není ještě aspoň 1 režim něco ve smyslu, sport, comfort, normal, protože v základním režimu mi přijde, že se ten 2.5 hrozně podtáčí ale to je asi daň za nižší spotřebu pak. Spotřebu mám podobnou cca 6,5-6,6 dle stylu jízdy ale jezdím 90% dálnice a režimy střídám dle potřeby. Kufr moc neřeším, mám sedan, kočárek tam dám jako prd a další hromadu věcí k tomu. Chalupu stěhovat nikdy nebudu takže kombi bych nevyužil ale chápu, že je to takový "český sen" mít vždy kombi. No a co se týká BOOSE tak je to takový průměr dokud se neprovede tlumení dveří případně podlahy a podběhu, nicméně i tak je vidět, že ta M6 je tišší oproti M3 v základu, byť po vytlumení M3 jsou na tom teď auta podobně.

Coze 6.5 po dalnici? Kdo jeste ma takovouhle spotrebu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Minulý týden dálnice Ostrava-Brno podle předpisů (hodně rychlostnich omezení ) a skoro bez brzd, 2 dospělí. PP před Brnem ukazoval průměr 6.3.
 
,, Není to vůz, za kterým by se lidé otáčeli." No, nevím jak kombi, ale se sedanem mám tedy jinou zkušenost. Pozornost budí až moc...?

Ještě k tomu Sport módu. Ono někomu u tohohle modelu opravdu tuhne řízení a podvozek? Jsem si toho nikdy nevšiml. Akorát to drží výš otáčky a má to ostřejší reakci na plyn. ?
 
Poslední úprava:
Šport mód: niekde som este zachytil info, ze v normál móde je výkon nižší ako udávaných 141 kW a až v šport móde je plný výkon. Merali to aj na brzde. Plus teda aj ostrejšia reakcia na plyn a vyššie otáčky.

Tak som to aj našiel:

 
Poslední úprava:
S 2.5? Na dalnici ve 130 mi toci myslim 2.5 a vezme si cca 8l


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jenže mezi Ostravou a Brnem je hodně omezení na 100km/hod, ale je to dálnice:). Než jsem dojel k Praze, měl jsem 6.9. Nutno dodat, že jsem nikam nespěchal, rychlost podle předpisů.
 
Šport mód: niekde som este zachytil info, ze v normál móde je výkon nižší ako udávaných 141 kW a až v šport móde je plný výkon. Merali to aj na brzde. Plus teda aj ostrejšia reakcia na plyn a vyššie otáčky.

Tak som to aj našiel:

Článek jsem přečetl. Kromě toho, že autobible často píše kraviny, tady uvádí, že v normal módu změřili 123kw a ve sportu 134kw. Na plných 141kw se nedostali nikdy. Otázkou tedy je, v jakém to auto bylo stavu? Je tam více proměnných, které do toho zasahují. Kdysi jsem podobné měření podstupoval u Accordu 2.4, s podobnými výsledky a nakonec se zjistilo, že mám dírku ve výfuku... Po opravě plný výkon.
 
Tak jasne, ze s iným autom by boli asi namerané ine výkony. Skor mi šlo o tu pointu, ze v normálnom móde auto nedáva “plný” výkon.
 
Back
Top