• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Čelní sklo Praha

Tak přecijen malý vroubek na kráse jinak perfektní práce servisu. Prý lepší skla (Mazda má ty lepší :)) mají pro snadné ukotvení pozice na skle na každé straně jeden plastový camprdlík a na autě pak očka. Sklo se do toho položí ("zacvakne") a tím se to "vycentruje" na ideální pozici.
Když se to řeže nějakým tím provázkem nebo strunou, tak to ty camprdlíky přeřízne a oni někam odletí.

No mě odletěli směrem pod střešní plastové podhledy, tedy pak při lehkém klopení zatáček při sjezdu a nájezdu na dálnici mi začali běhat mezi střechou a těmi kryty zleva doprava. Prvně mě to trochu vylekalo, po vysvětlení servisu už jsem v klidu.
V každém případě stačilo dostat camprdlíky doprostřed kde jsou světla, celý ten kryt světel na dva šroubky v držáku na brýle odmontovat a tam jsem je našel. Prý jsem měl štěstí, že mi tam spadli, že většinou odletí někam dolu a vypadne to na zem při sundání skla. Omlouvali se horem dolem.
Tak taková vtipná historka, o kterou jsem se musel podělit :)

IMG20240223144441.jpg
 
No tak že když to slyšíš napravo tak jednu zatáčku doleva dáš pod plným a pak jedeš až domu do zatáček volně, aby ti to neuteklo :D:D:D Prostě když jsem to začal slyšet uprostřed, tak jsem už přestal řezat zatáčky a naopak jel klidně, aby mi to tam neběhalo :)
 
Back
Top