• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

trocha mi to připomíná zepředu starší Volvo, tuším V40 nebo co to bylo za řadu
 
vubec zadnou zelenou nevidim
:D jsem čekal, kdo se ozve jako první. no vidíš a já jí tam prostě vidím. žlutá vypadá podle mě jinak, ale třeba se pletu no. u prvního obrázku je to podle mě dost evidentní vs. druhý obrázek, kde už zelenou opravdu nevidím o_O
 
Poslední úprava moderátorem:
Jako joo, jasny, cista zluta to neni. Ja v oku moc RGB spektrum nemam a spravy smer posouvani barevnych kombinaci si nepamatuju. Jen bych se ostychal tomu rikat zlutozelena. Ale je pravda, ze cim je ten obrazek mensi, tim zeleneji to vypada :D. Takze velke auto bude urcite zlute! :D

Kazdopadne skoda, ze nemaji nejakou zajimavou modrou.
 
Proč ne Opc, nebylo v plánu? Mě Crosstourer přijde nehezkej...

Každopádně si nedovedu představit, že bych tvou šestku vyměnil za tenhle Opel...
Samozřejmě chápu, že chceš nové auto a pokud je ti nová Insignie sympatická, tak není o čem a vzhůru do ní, ale než tohle, tak bych šel raději do Supa s 2.0 Tsi, nebo Passat Rline a to netvrdím, že jsem fanda koncernu...
Stinger padnul?
Bože kde je doba, kdy člověk mohl jít do Hondy, koupit si Accord 2.4i a mít všechny v ....
 
Proč ne Opc, nebylo v plánu? Mě Crosstourer přijde nehezkej...

Každopádně si nedovedu představit, že bych tvou šestku vyměnil za tenhle Opel...
Samozřejmě chápu, že chceš nové auto a pokud je ti nová Insignie sympatická, tak není o čem a vzhůru do ní, ale než tohle, tak bych šel raději do Supa s 2.0 Tsi, nebo Passat Rline a to netvrdím, že jsem fanda koncernu...
Stinger padnul?
Bože kde je doba, kdy člověk mohl jít do Hondy, koupit si Accord 2.4i a mít všechny v ....
Já si myslím, Insignia OPC asi nebude, možná se jim to nevyplatí udělat (emise, náklady na ladění), tak udělali ten marketingový tah s GSi. Mě ten Country Tourer nijak nevadí, zvednuté kombi je praktická věc a výkonnější motor do Insignie asi člověk už nedá. Stinger V6T bych chtěl určitě, mám ho na prvním místě, uvidím, jaká bude cena, jestli ji moc nepřestřelí. Tohle jsou auta, která bych asi mohl vlastnit (z hlediska předpokládané spolehlivosti). Mazda mi bohužel primárně neposkytne patřičný motor a nevypadá to, že by se to mělo změnit.
Škodovka a Passat se nelíbí manželce, ale přinejhorším nějaký ten 240k BiTDI Passat na operák (280k benzín asi nepůjde) asi přežije.
 
Novou Insignii jsem už dvakrát potkal a přestává se mi líbit. Tak rychle se mi snad žádné auto neokoukalo. Navíc ty rozpačité recenze, kritika zpracování, automatické převodovky atd. Nevím, ale raději bych se díval tímto směrem: :)


Kdyby nebyl tak drahý, tak dnes nemám M6. :D
 
Zvednuté kombi je určitě praktická věc, s tím nemám žádný problém. Kolega si nedávno pořídil Leon Experience a ten jeho v bílé metle, na krásných kolech vypadá velmi pohledně. Stejně tak chápu, že u nové M6 chybí silnější benzín a i pro mě, pokud bych teď vybíral nové auto, tak by nová M6 vypadla (možná) z výběru ze stejného důvodu, protože 192 koní v kombi střední třídy s automatem není nic, z čeho by měl člověk po letech zase poluce.
Jen si nedokážu představit, že bych tak dobré, vzhledově vyvážené, fantasticky jezdící auto, nad kterým při jeho vývoji někdo evidentně přemýšlel,vyměnil za novou Insignii, která je designově vyloženě prvoplánová, obsahující optické prvky, které už ale mají auta od jiných výrobců, představená dlouho před ní, jako optima sw, mazda...
Navíc pro mě osobně je Opel úplně pod čarou od doby, kdy se potvrdilo, že ho koupili Francouzi a to ještě k tomu Pežot. Ale hlavně mi příjde Opel jako značka, která už snad století bojuje o záchranu stále dokola a dokola a tím u mě kredit zrovna nepozvedla...
Raději bych si dal tu práci přemluvit ženu na passat/superb, než potom přemlouvat sebe, že ten Opel není tak špatnej.:D

Ale tím bych ti tvou volbu nechtěl hanit, určitě ne. Tvé peníze, Tvá volba a já jsem ten poslední, co by ti do toho měl kecat, ale....:cool::D
Navíc se mi opravdu líbí Stinger, se kterým si dal někdo hodně práce, jízdně je výborně naladěný, navíc od značky jako Kia, která byla donedávna daleko pod Opelem, který si může o takovém úspěchu nechat jen zdát.... A některé levnější detaily při téhle cenně není třeba řešit, navíc bych se vsadil, že u Opelu to nebude o nic lepší...
Ad Passat Alltrack. Denně míjím jeden kousek s tou na Passat ujetou oranžovou a je fakt dobrej:)
 
Novou Insignii jsem už dvakrát potkal a přestává se mi líbit. Tak rychle se mi snad žádné auto neokoukalo. Navíc ty rozpačité recenze, kritika zpracování, automatické převodovky atd.
Aisin AWF8G45 používá stejné konstrukční prvky jako ta převodovka Mazda FW6A-EL/GW6A-EL (JATCO licence), se kterou jezdíš, jen má o dva kvalty navíc. Zpracování - právě jsem v tom seděl, tahal za všechno a je to definitivně pevnější jak M6.
Raději bych si dal tu práci přemluvit ženu na passat/superb, než potom přemlouvat sebe, že ten Opel není tak špatnej.:D
VW jak jsem psal, jen jako pronájem, spolehlivost není proti KIA/Opel velká a zájem zlodějů naopak ano.
 
Zvaž to, protože kvalita zpracování, spolehlivost a Opel, to nejde moc dobře do sebe. Já Ti ani nebudu psát, kolik mých známých mělo Opel a jak skončili. To není statisticky validní vzorek. :) Ale koukal jsem i na pár videí, kde hodnotili Insignii a trefovali se do zpracování, použitých materiálů atd. Ono to auto určitě nebude špatné a na cestách je teď neokoukané. Ale rozhodně bych ho nekupoval dřív jak za rok. A tím myslím skutečně objednat až za rok, aby měli čas odladit problémy.

Pokud jde o převodovku, tak ten automat zatím celkem kritizují. Naposledy se k němu moc pochvalně nevyjadřovali ani na TopSpeedu, který jsi určitě viděl, protože jsem tam zaregistroval Tvůj příspěvek. :)
 
A kdy Mazda na M6 odladí problémy? V životě jsem problémovější auto neměl! Není 14 dnů abych neměl nějaký problém. Po roce a půl mám najeto 68.000 km. Olej měním co 10.000 km. Motor a převodovka zatím drží. Nekvalitní a slabý lak, otřesné neustále „škvrčící“ rádio BOSE a navigace, nefunkční kamery, opět čekám na nové kamery (již druhé) a po 100.000 km když odejdou, tak se na ně nevztahuje rozšířená záruka a stojí cca. 27.000 Kč. Proto je na fl2017 předělali. A co Ti, kteří si koupili auto před fl 2017? Nefunkční sklápění zrcátek, prosezená sedačka po 30.00 km- Mazda zamítla reklamaci- prý běžné opotřebení na 30.000 km? Parkovací čidla vpředu a vzadu, problémy s ruční brzdou, brzdové kotouče v předu, koroze všech pantů předních dveří, teď „svolávačka“ na plynové vzpěry 5 dveří a tak bych mohl psát do nekonečna.... Dal bych na modlení, kdyby mi M6 fungovala alespoň jeden den bez problémů !!! ROK A PŮL STARÉ AUTO ježděné převážně na dálnicích na dlouhé túry. Co mohu pro to udělat, abych měl za své vydřené peníze, to co jsem si zaplatil? Co přijde až skončí záruka? Kdyby mi Mazda měla zaplatit náklady na ježdění do servisu a zpět, tak bych byl v docela slušném balíku! Je úplně jedno co si Martine koupíš. Není to o voze, ale subdodavatelích dílů, úsporách, nesmyslných normách atd.. Osobně sám o Insignii uvažuji.
 
Poslední úprava moderátorem:
Prodej to - dostaneš peníze koupíš něco jiného třeba si narazil na poslední auto směny :eek:
 
po přečtení tohoto článku je jasné proč vlastně zůstat věrný japoncům, buďme rádi, že se přidává další velký hráč proti přeturbeným sekačkám na trávu

http://www.autoforum.cz/technika/to...*********************************************
 
Prodej to - dostaneš peníze koupíš něco jiného třeba si narazil na poslední auto směny :eek:
Dnes další závada. Při cestě večer mi zůstaly všechny přístroje v denním módu. Nepomohl ani restar auta. Další cesta do servisu. Tímhle vozem bych nechal denně jezdit ředitele Mazdy ČR p. Kiriakovského- vždy se přeci o každého postarali....
 
Který starý Ford má tyto světla, to přirovnání bych chtěl vidět. Tento styl dělá Volvo x let, možná 10-tek let. Ten panel je pro mě praktický a jednoduchý, každému nemusí vyhovovat, ale funkční je. A jízdně překvapivě to je první Volvo, které umí zatáčet. A zpracování je na vysoké úrovni. Servis stejně drahý jak na mazdu. A je to nevšední auto a velikost také mi vyhovuje.
 
Back
Top