• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Dekarbonizace vodíkem

ki72

nový člen
2
Zdravím, mám Mazdu 6 2.0 DISI a řeším dekarbonizaci motoru. Měl jsem sundané sání a je tam dost nános hlavne na ventilech. Má tady někdo skušenosti s dekarbonizací motoru vodíkem?
 
Není mi jasné, jak by ta dekarbonizace vodíkem měla proběhnout mimo spalovací prostor...
 
Vodíkem by mi tedy vyčistili jen spalovací prostor. Sací kanály a ventily bych stejně musel čistit mechanicky?
 
Ahoj! Mám čerstvě M6 2.0 DISI 110 kw, přijde mi oproti předchozí 2.0 MZR 108 kw, že rozjezdy a do kopců je auto tak nějak línější a i celkově si to víc vezme. Taky přemýšlím o dekarbonizaci motoru, výfuky jsou trochu očouzený, ale nevšiml jsem si, že by se za chodu z auta nějak víc kouřilo. Motor mi jinak nepřijde víc hlučný než bych čekal. Máte s tím někdo zkušenost?
 
@MPM i když je disi výkonnější, má delší převody, takže je při srovnání linější... je to kvůli ekologii kde prázdný auto mimo město na rovině bude žrát míň, ale v reálným provozu je to spíš naopak, bohužel. Očerněný koncovky mají všechny benzinový GH, pokud je to jen povlak tak ok, pokud je to lepkavej nános tak to žere olej a než vodík bych zkusil spíš BG 109 EPR 325ml při výměně oleje (stojí okolo 250kč)

Tady máš srovnání pružnýho zrychlení bez podřazení, s podřazením a maximum na jednotlivý převody, kde je to u Disi jasně vidět
IMG_20220617_073502.jpg

A tady máš srovnání motorů, kde je jasně vidět že DiSi má sílu ve vyšších otáčkách, takže to chce zkrátka podřazovat a točit a točit
IMG_20220617_073036.jpg
 
Poslední úprava:
Back
Top