• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

manuál Drhnutí při řazení, vyskakování převodového stupně, vibrace

Dost mě zaráží, že na to neexistovala svolávačka, pokud to je v takovém rozsahu. Jedná se o dost závažný problém výrobce převodovky a výrobce to měl řešit její výměnou nebo konkrétními synchrony. Jako dá se s tím žít, ale je to prostě škoda pač ostatní kvalty řadí krásně a navíc má člověk obavy, aby se tam za čas něco úplně nepo....
Svolávačka na problém, co se objevil po 10 letech provozu vozidla?
 
No jasně, ale výměna převodovky není nic snadného a za hubičku :grinning:
Snadné to není, já to tenkrát prostě risknul a koupil zánovní z allegra za 1000 zlotých a ono to vyšlo. Ale přiznám se, že jsem byl mírně nervozní před první jízdou po výměně :D
 
Vím že to dost řešil jednu chvíli @mellda a nakonec se s tím musel naučit žít
 
Svolávačka na problém, co se objevil po 10 letech provozu vozidla?
Asi ti nerozumím. Nevím, jak dlouho trápí napříč modely tento problém, ale u M3 to dělá od novoty, takže s tímto neduhem bylo auto odesláno z fabriky.
 
Asi ti nerozumím. Nevím, jak dlouho trápí napříč modely tento problém, ale u M3 to dělá od novoty, takže s tímto neduhem bylo auto odesláno z fabriky.
Existuje na to servisní informace na řešení problému v rámci záruční doby. Nekomfort při řazení není záležitost bezprostředně ohrožující posádku, jako brzdy, airbagy atd. proto na to nikdy svolávačka nebude.
Prosím o nemíchání témat, toto je diskuze o modelu GH, příspěvky ohledně absolutně jiné převodovky použité u 2.0 Skyactiv-G přesouvám...
 
Ahoj všem,měl bych dotaz k závadě popsané v úvodu tohoto vlákna.Možná blbej, tak se předem omlouvám,ale.. Píše se tam : některá vozidla mohou vykazovat jeden nebo více z následujících problémů... Zajímalo by mě na čem to závisí.Budou to tedy dělat všechna vozidla s VIN uvedeným v tabulce? Nebo jen některá? Když se jedná o výrobní vadu,je možné,že na některých se to neprojeví? Má na projevení závady vliv, jak s tím člověk řadil posledních 50t km?
Nebo se jedná o náhodu, někdo má smůlu na blbej kus a někdo kliku?Děkuji za odpověď.
 
Zdravím, mám takový specifický problém, vyměnil jsem v létě starý převodový olej za Ravenol z důvodu že občas nešla zařadit jednička a všechny kvalty trošičku zadrhávaly… problém drhnutí po výměně zmizel asi tak na dva dny, problém s jedničkou zmizel úplně.. od te doby za studena jde řadit hladce a jak se olej zahřeje zase drhnou kvalty, ale jen občas, parkrat když jsem prohrábl nebo jen jel svižněji kvalty tam šly jak po másle. teď v zimě když je těch -5 tak jde radit po celou dobu i při zahratem převod. oleji nadherně. Co muže byt příčina toho ze v lete při zahratem oleji (urcite na vyšší °C než ted v zimě) kvalty drhnou? už odcházející spojka? M6 už má najeté 233tkm.
 
Mne vypadává občas šestka. Aktuálně to řeším, koupim jinou almaru. Mám Mazda 3 BM netušíte někdo jestli tam dostanu z BN? Najdu dle VIN kod me převodovky? Štítek nemůžu nikde najít.
 
Mne vypadává občas šestka. Aktuálně to řeším, koupim jinou almaru. Mám Mazda 3 BM netušíte někdo jestli tam dostanu z BN? Najdu dle VIN kod me převodovky? Štítek nemůžu nikde najít.
Z BN ano. Ne. Kódy převodovek viz.
 

Podobná vlákna

Back
Top