• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Flamewar o AdBlue, IQ, pazourech a tak podobně

Status
Neotevřít pro další odpovědi.
Fujtajbl, tohle s tim AdBlue je prasarna nejhorsiho zrna, je mi z toho na bliti. Stejne jako z kuchani DPF. Sekat za to pazoury. A jeste se tim verejne chlubit. To uz chce mit slusny IQ.
 
Když někdo koupí cisternu a prodává to na netu za 5 x víc, potom se není čemu divit, že to někdo začne obcházet, takto je to se vším - bohužel
 
Fujtajbl, tohle s tim AdBlue je prasarna nejhorsiho zrna, je mi z toho na bliti. Stejne jako z kuchani DPF. Sekat za to pazoury. A jeste se tim verejne chlubit. To uz chce mit slusny IQ.
WTF? CX-7 musí plnit NOx 0,18 g/km, proto dostala AdBlue - s tou váhou to ten R2 motor holt bez SCR nedal, jako u GH faceliftu. To je jako psát, že je prasárna provozovat jakoukoliv GH před faceliftem, kde je limit 0,25 g/km...
Porovnávat s kucháním DPF je jako porovnávat hodinky a holinky.
 
WTF? CX-7 musí plnit NOx 0,18 g/km, proto dostala AdBlue - s tou váhou to ten R2 motor holt bez SCR nedal, jako u GH faceliftu. To je jako psát, že je prasárna provozovat jakoukoliv GH před faceliftem, kde je limit 0,25 g/km...
Porovnávat s kucháním DPF je jako porovnávat hodinky a holinky.
Tento názor absolutně nesdílím.
 
Tento názor absolutně nesdílím.
Tak zahoď RX-8 do příkopu, protože ta právě kvůli emisní normě Euro 5, kvůli které dostala CX-7 dodatečně AdBlue, skončila. To, co ti jde z výfuku za nespálené uhlovodíky a těkavé organické látky, to má právě na svědomí konstrukce toho motoru.
 
Nepletl bych si dojmy a pojmy. Jedna vec jsou vozy schvalene kdysi za nejakych podminek (napr.Trabant, Wartburg, VAZ, RX-8.....) a pak hrabani se v AdBlue, ve filtrech pevnych castic tam, kde s tim je auto takto homologovane. Kdyby mel Trabant AdBlue a ja si ho vyradil, tak si taky nafackuju. Nicmene ono je to stejne jedno, ty spalovaky nam stejne v ne tak vzdalene dobe zakazou, v lepsim pripade tak zhorsi dostupnost PHM (ekologicke dane, pridelovy system apod.), ze se tady pak vsichni sejdeme v elektrokarach:-(
 
Sice je to schválené kdysi za nějakých podmínek a je na výrobci, jestli to stihnul do 1. září 2009 homologovat, případně do 1. ledna 2011 přestat prodávat, nicméně ve finále na ulicích jezdí ta auta všechna společně. Nikdo je sešrotovat nenechal. Ohrnovat pak nos nad někým, kdo třeba zčásti neplní přísnější normu, přičemž sám jezdím něčím, z čeho lítá mnohem víc jiných hoven (a jakože zrovna z rexe lítá fest), je IMO tak trochu chucpe.
 
Aha, pan chytry na Mazdaklanu ma prekvapive asi problem s RX-8. Musim se podivat, jestli jsem se nespletl a jestli tady nahodou nejsem na Mazdaclubu.... Jinak ja jezdim daily s dieslem Euro 6d s AdBlue. Hovna mi z toho nelitaji a do AdBlue a DPF se hrabat nebudu.
 
Prosil bych diskutovat o technice, nikoliv o vlastnostech diskutujících.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Tak tak. Tedy opakuji, ze hrabat se do AdBlue a DPF je prasecina. Coz je zrejme i na Mazdaklanu zrale na ban.
 
Jasně, budliky budliky. Mám rád tyhle exaltované hyperboly.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Neber si me laskave do ust - hlavne ze tady pises kecy typu "prosil bych diskutovat o technice".Tak si to napred ujasni. Mas v tom chaos. A jdi si vykuchat pred spanim svuj DPF:)
 
Neber si me laskave do ust - hlavne ze tady pises kecy typu "prosil bych diskutovat o technice".Tak si to napred ujasni. Mas v tom chaos. A jdi si vykuchat pred spanim svuj DPF:)
Jak si můj předchozí příspěvek bere kohokoliv do úst? Chvilku se oprosti ode mě a podívej se nahoru, kdo tu začal cosi plkat o něčím IQ, pazourech atp. coby reakci na příspěvek jiného člena, než mě.

Jakoby to nešlo napsat normálně, třeba: "Já jsem zásadně proti jakýmkoliv úpravám a přes to nejede vlak."

Já si půjdu kuchat DPF a ty prosím tě mezitím dospěj.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
@shr3k jak je to vubec dlouhodobě s vypnutým adblue u mazd? Co jsem slyšel třeba u vw je to prej problém
Tahle první generace vstřikovacích zařízení nijak nekontroluje výsledky. Jen to tam prská podle otáček, teploty, zátěže. Je to separátní jednotka, která si potřebné údaje bere z HS-CAN. VW je z obliga, ten si to plnil přes EGR a to ještě tak napůl, viz vyjímečná dynamika a úspornost s následující provalení diesel gatí.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Jak si můj předchozí příspěvek bere kohokoliv do úst? Chvilku se oprosti ode mě a podívej se nahoru, kdo tu začal cosi plkat o něčím IQ, pazourech atp. coby reakci na příspěvek jiného člena, než mě.

Jakoby to nešlo napsat normálně, třeba: "Já jsem zásadně proti jakýmkoliv úpravám s přes to nejede vlak."

Já si půjdu kuchat DPF a ty prosím tě mezitím dospěj.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Dekuji za radu, tatko. Jdu si tedy povypinat AdBlue. Otcovske rady se maji poslouchat:)
 
Někdo se prostě od těch ad hominem příspěvků není schopen přeladit na příspěvky ad rem. Co už s tím, dětma člověk nezatopí a starý nehořej.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Status
Neotevřít pro další odpovědi.
Back
Top