• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Garaz.cz - Test ojetiny Mazda 6 III. generace: Návrat do starých časů

vladas75

rodinný člen KLANu
3 492
Příznivci klasických atmosférických motorů už v segmentu D vlastně jinou možnost než Mazdu 6 nemají. Chybu s ní ale neudělají. Horší je to však v případě, kdy se vám Mazda jen líbí a chcete diesel. To si zaděláváte na problémy.
 
Poslední úprava moderátorem:
Chlapi, jak jsem psal vedle, abychom to tu neměli jako sbírku odkazů CTRL+C, CTRL+V. Je potřeba aspoň nadpis článku a perex, ať to jde fulltextově prohledávat. Ono to sice vytváří náhled té stránky, ale ve fulltextu to uložené není. Optimálně, když tomu dáte i pár smysluplných klíčových slov.
 
Příznivci klasických atmosférických motorů už v segmentu D vlastně jinou možnost než Mazdu 6 nemají. Chybu s ní ale neudělají. Horší je to však v případě, kdy se vám Mazda jen líbí a chcete diesel. To si zaděláváte na problémy.
No takže pro nás co jsme tu skoro denně, nic novýho. Nafta - průser, zrcátka - průser, jetá man. převodovka - vypadávání 5a6 kvaltu - průser. Skoro to vypadá, že to autor opsal ze zdejších příspěvků. Děkuju Bohu, že mám mazdu v benzínu, protože poslední dobou to zdejší čtení musí na majitele naftové mazdy působit dost depresivně....
 
Je to trochu depka a všichni z nás čekají, kdy nás potká nějaký problém :)
Ale ty zrcátka jsou maličkost, proti motoru :)
 
Back
Top