• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Jaké jsou rozdíly ve výbavě Revolution, Revolution Top vs Sports-Line?

Quariss

nový člen
20
Hezké odpoledne, mám na Vás malou otázku. Zanedlouho chci kupovat M3 BM 2017-2018 G165. Jediný problém jaký mám je ten, že nevím jaké rozdíly jsou v těchto třech výbavách REVOLUTION, REVOLUTION TOP vs SPORTS-LINE. A je také pravda, že se výbavy v ČR jmenují jinak, jako ty v DE? Děkuji.
 
Top ma oproti Revolution navic sedacky v kuzi, el.stavitelne a adaptivni tempomat.
Sport line je DE verze nekde mezi.
Good lack se shanenim, pro kamarada jsme hledali 3 mesice.
 
BM je 2014 - 2016. Pro roky 2017 - 2018 je to BN. Sedacky v bile kuzi jsou top. Ale bude s tim prace. Idealne 4x do roka impregnovat,cemuz predchazi cisteni. Prvni 4 roky pry neni moc treba. Ale lak bys mel,jinak kuze zacne praskat. Mne to za to stoji. Vypada to fakt luxusne. Mam teda jen BM. Adaptivni tempomat je skvela vec. Vyuzivam denne a to i po meste. Skoda ze nemam automatickou prevodovku. To by auto jelo uplne samo. Jen bych zatacel :)
 
Top ma oproti Revolution navic sedacky v kuzi, el.stavitelne a adaptivni tempomat.
Sport line je DE verze nekde mezi.
Good lack se shanenim, pro kamarada jsme hledali 3 mesice.

Takže Sports- Line je něco jako Revolution TOP?

TOP take mela adaptivni LED svetlomety.

Dobře, děkuji

BM je 2014 - 2016. Pro roky 2017 - 2018 je to BN. Sedacky v bile kuzi jsou top. Ale bude s tim prace. Idealne 4x do roka impregnovat,cemuz predchazi cisteni. Prvni 4 roky pry neni moc treba. Ale lak bys mel,jinak kuze zacne praskat. Mne to za to stoji. Vypada to fakt luxusne. Mam teda jen BM. Adaptivni tempomat je skvela vec. Vyuzivam denne a to i po meste. Skoda ze nemam automatickou prevodovku. To by auto jelo uplne samo. Jen bych zatacel :)

Děkuju za opravu. Určitě bych nechtěl v kůži, radši látkové. A určitě uprednostnim manuál před automatem.
 
Poslední úprava moderátorem:
G165 je úplně stejná jako G122, liší se jen jinak zpřevodovanými stp a o 30% vyšším výkonem při otáčkách nad 4 tis. RPM.
(+nějaké estetické doplňky).
Jak by si s tím mohla poradit automatická převodovka a emisní předpisy?
Buď by automat "zahodil" ten výkon nebo by ho naladili tak, že by měl papírové emise neprůchodné už v r. 2010 :)
Automat, který musí reagovat se stejnou logikou na projevy řidiče i neřidiče funguje daleko lepší a rychleji, když má k ruce turbo, které mu rychle vykrývá nečekané požadavky na aktivaci výkonu v nízkých otáčkách.
 
Nechci Vám do toho moc kecat, ale automat jede se 165 k prostě jen líp, než se 120... A abychom se bavili o emisích, je třeba si ujasnit o jakých. Emise CO2 (tedy spotřeba), nebo emise HC, CO, NOx, PM (tedy emise škodlivých látek)? ;)

Jinak rozdíly výbav CZ/SK/AT/HU a DE jsou Staré brožury a ceníky
 
Poslední úprava:
Back
Top