• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaký motor zvolit ?

cherto

nový člen
3
Ahoj, máme v plánu pořídit nějakou mírně ojetou CX 30. Zajímalo by mě doporučení / zkušenosti ohledně motoru - G 120, G150 nebo Skyactiv X (s manuálem)? Má cenu jít do 4kolky? A co byste řekli na kombinaci G120-4kolka?
 
Jestli budeš jezdit mimo silnice či bydlíš na horách potom je jasná volba 4x4, ale pokud budou tvoje cesty opakem, potom 4- kolka nedává smysl a jenom zbytečně žere....
Takže je to na tobě.

Za mě motor skyaktiv X po dvou letech zkušeností , k doporučení
 
G120 predek Homura
! Hovn… to jede a ho… to žere. Na tenhle chlív silnice to stačí až až. 5,9 l na 100. G120 jede pohodově relax kochačka i srnky muzes počítat u silnice jak papaj jablíčka.
 
Stal som pred rovnakou otazkou a zvolil som predny nahon. Je fajn spytat sa sam seba, kolko krat clovek v roku tu 4x4 vyuzije. A aj ked ju vyuzije, ci ho zasa nebudu limitovat pneu. Kazdopadne, na zimu a na hory sa daju do kufra hodit aj retaze ;)
 
Záleží na tom, co si pod 4x4 člověk představuje. Ono v mnoha případech nejde o ježdění v terénu a CX-30 je také ten případ. Dle mého názoru jde u těchto aut spíš o stabilitu, zejména za zhoršených podmínek. Otázka by tedy byla v případě problému, jestli by mi elektronika a náhon i na zadní kola pomohl. Kdyby jediná otázka byla jestli čtyřkolku ano nebo ne, tak bych jí vzal, nejlépe G150. Přesto mám dvojkolku a v pohodě. Naštěstí zatím ta situace, kde bych se zeptal, nenastala.
 
Záleží na tom, co si pod 4x4 člověk představuje. Ono v mnoha případech nejde o ježdění v terénu a CX-30 je také ten případ. Dle mého názoru jde u těchto aut spíš o stabilitu, zejména za zhoršených podmínek. Otázka by tedy byla v případě problému, jestli by mi elektronika a náhon i na zadní kola pomohl. Kdyby jediná otázka byla jestli čtyřkolku ano nebo ne, tak bych jí vzal, nejlépe G150. Přesto mám dvojkolku a v pohodě. Naštěstí zatím ta situace, kde bych se zeptal, nenastala.
No , já bych dodal, že dobré zimní pneumatiky udělají také hodně. Letos na horách s předokolkou jsem zajel do hlubokého sněhu, už jsem se viděl na odtah či řetězy, ale zimáky vpohodě zabrali a byl jsem venku. Také je to o vyšším podvozku. S Leonem byl byl už na břiše a nic by nepomohlo!:cool:
 
ja mam g150 awd at - a super, uz jsem ctyrkolku hodnekrat vyuzil (v zime pri zajizdeni na parkovaci mista "mimo" cesty, na nasi rozmacene zahrade s vlekem, atd.) Kdo si jednou ctyrkolku vyzkousi, uz nechce nic jineho, zvlast, kdyz ma chalupu na vesnici. Jezdim hlavne kratke trasy, takze zere 7 v lete a 7,5 v zime, ale treba do alp s tim dojedu na pohodu za 6,5, kdyz specham, tak za 7.
Ono je taky pravdou, ze kdyz mate auto se ctyrkolkou, tak si mnohem vice troufnete... a to pak stoji za ty penize navic.
 
Back
Top