Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
to záleží hlavně na tom kde budeš jezditMá cenu jít do 4kolky?
za mě ideální G150 4x4A co byste řekli na kombinaci G120-4kolka?
jo, to jsem si taky myslel...chtěl jsem si nechat takovou dovézt z Německa, ale prý nejsou k sehnání. nabídli mi právě 4x4 G120to záleží hlavně na tom kde budeš jezdit
za mě ideální G150 4x4
Nebál bych se toho. Výkon na G150 si pak můžeš nechat odemknout.jo, to jsem si taky myslel...chtěl jsem si nechat takovou dovézt z Německa, ale prý nejsou k sehnání. nabídli mi právě 4x4 G120
No , já bych dodal, že dobré zimní pneumatiky udělají také hodně. Letos na horách s předokolkou jsem zajel do hlubokého sněhu, už jsem se viděl na odtah či řetězy, ale zimáky vpohodě zabrali a byl jsem venku. Také je to o vyšším podvozku. S Leonem byl byl už na břiše a nic by nepomohlo!Záleží na tom, co si pod 4x4 člověk představuje. Ono v mnoha případech nejde o ježdění v terénu a CX-30 je také ten případ. Dle mého názoru jde u těchto aut spíš o stabilitu, zejména za zhoršených podmínek. Otázka by tedy byla v případě problému, jestli by mi elektronika a náhon i na zadní kola pomohl. Kdyby jediná otázka byla jestli čtyřkolku ano nebo ne, tak bych jí vzal, nejlépe G150. Přesto mám dvojkolku a v pohodě. Naštěstí zatím ta situace, kde bych se zeptal, nenastala.
Také bych volil motor g150jo, to jsem si taky myslel...chtěl jsem si nechat takovou dovézt z Německa, ale prý nejsou k sehnání. nabídli mi právě 4x4 G120