• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Ahoj,
včera to začalo vypalovat při 23 % zanesení. Je tam třeba nějaké bližší nastavení toho programu? Parametry vozu sem tam vypsal. Zdá se mi to brzo, že to začlo vypalovat.
23% to je divný...Podívej nebylo to spíš tak že někdo jezdil dojel..a ty jsi sedl do auta vyjel a ono to začlo regenerovat, protože přetím nebyla dokončená regenerace? Protože ten prográmek bere data z OBD, které posílá automaticky data z jednotky...a ta sama urcuje, kdy dochází k regeneraci a sama kontroluje pruchodnost DPF podle čidel. Zkus si to pohlídat vynulovat km, a kontrolovat kolik mas km a jak moc je zaneseny filtr..obecne ´muzu rict že mi to vychazi pri jezdeni cca 10% zanešení na 30 km..jakmile je cca 60 % spoští regeneraci při najetí cca 180-200 km
 
Já ti vidím takhle. Problémy s ředěním nafty maj i (resp. měli) jiný auta, měl to Ford, Subaru, je to tím debilním systémem. To není o Mazdě. Já si to hlídám, olej si měním po 10 tis (ale to prostě u každýho auta už principu, u motorek koukám, jestli to nemaj mít ještě míň) a nějak mi olej nepřibývá. Jezdím trasy tak 30-40km (nejčastěji) a to nedělá problémy. občas tu regeneraci chytím na konci jízdy tak se ještě projedu, občas na to prostě nemám čas a nesleduju to. Nic se nedějě. Ovšem nikdy bych si nekupil žádnýho diesela jako mama-car, kdy jdou děti do školky, školy, nákupy, zájmové koužky a podobně. To jsme doma řešili pro dceru má Otavii kombi v benzínu, bez starostí. Kdo si na poskakování koupí diesela, koupil si prostě špatně. A u Mazdy vidím zradu v té vačce jako jejich chybu.
 
To já raději měním olej také po 10 000 a nic moc nesleduji. A je pravda že ta spotřeba si dělá co chce. Stejná trasa a někdy rozdíl skoro litr jehož část skončí nejspíš v oleji. Tento diesel mi nějak nedává smysl.
Měl jsem teď půjčenou M3 s tím revolučním benzínem X. 180 koníků ale moc to nejelo a spotřeba na stejné cestě co jezdím s mou M6 D byla o něco větší. Takže babo raď :)
 
jak jsi tam prosím tě dostal ten trychtýřek, co je pod ním schovanej filtr? Já tam mám A v koužku a pod tím start-stop

No ten trychtýřek mám hned vedle :) nahoře je vlastně 6 záložek..jdou za sebou nasledovně...
1.blesk - live data (budíky,grafy spotř,výkonu kroutak atd)
2. kanystr - udaje o spotřebe
3.GPS
4.Start stop - ukazatel času ušetřeného v nesmyslu start stopu
5. DPF - graf + zapnutí vypnutí, ujeta vzdalenost od polsední vypalovačky,..v případe on DPF - čas vypalování a ujete km v době pálení
6.Hodnoty live, ktere si chces nastavit..i tady jde nastavit graf DPF, krom toho spousta dalších...stačí si přidat hodnoty odfajfknutím položek co potřebuješ

ještě možná jedna věc....nastavení profilu? Zadani toho ze jde o mazdu, její typ, motor výkon apod..a možná vin....aby to poznalo o jaky profil auta jde
 
podařilo se..tak super..čím to bylo? Musels nastavit že máš MAzdu? Nebo to po přihlášení k auto poznalo? Já už to používám dlouho tak ani nevím jestli sem tam něco nastavoval..funguje mi to super od začátku, jen jsem vypnul postupně všechny ty hlášení co to dává když jedeš a nechal jsem si tam jen čtyři..o studenem motoru, o zahřátem motoru a začátku a konci dpf..zbytek jsem odškrkal pryč.
Ten graf vpravo je využití kroutícího momentu
 
jo zadal jsem, že mám mazdu ale zaškrtnout to jakože funkci. Načetlo to VIN, zadal jsem původně mazdu jako auto do názvu, ale to nestačilo...díky za info o grafu. Jinak hlášky jsem smazal stejně a navíc i ten studený motor, nechal jsem tři co máš i ty. A taky mi našel ZERO chyby :)
 
Zero chyby..to potesi :) ale treba na tohle pouzivam forscan...kdyz jsem mel problem s hlaskou na baterku tak tenhle programek ji ani jako chybu nezaznamenal i presto ze to hlasilo cervenej vykricnik a napis na budikach..forscan hned hodil podpeti na nejakym kontrolnim bode
 
Pak je to dokonalost :) jeste ze to dneska jde takhle resit..pred par lety by to bylo katastrofe kalamite...ale stejne chudak kdo je antitalent na tohle je pak vyrizenej..a predstava ze vyjede nekam dal to aby bez mobilu ani necouval z garaze :D
 
Presne ten co jsi popsal... S10 android 10...je fakt ze ze zacatku to blblo..dokonce jsem psal i na podporu a bavil se s nima v cem je problem..ale po aktualizaci..cca nekdy v breznu se rozbehl a jede tak jak driv..jen trochu blbne grafika na tom stavu dpf kdyz na minulem mobilu Sony Xperia krasne ukazoval jak se dpf plni a kdyz byl plny posledni carky byly cerveny...ted vidim jen ty cerveny carky..ale tak to nevadi zbytek (procenta)ukazuje bez problemu.jen bohuzel uz ted nevim co to vyresilo..jestli aktualizace jejich nebo telefonu.. a co ti to dělá? Padá? Mě ze začátku vždycky najela..a než se cokoli stihlo udělat tak vyhodila chybu a napsalo to aplikaci nelze spustit
 
Přesně jak píšeš
než se cokoli stihlo udělat tak vyhodila chybu a napsalo to aplikaci nelze spustit
 
jediný co bych zkusil ...kontakt na vývojáře .. smartapps4me@gmail.com reagovali vcelku hbitě a tenkrát mi poslali i beta verziabysme to vyřešili...ale podle me nakonec se to nejak chytlo samo...myslim že ten problem bude vc nejakem softu od samsungu..něco se jim tam musí hadat
 
jediný co bych zkusil ...kontakt na vývojáře .. smartapps4me@gmail.com reagovali vcelku hbitě a tenkrát mi poslali i beta verziabysme to vyřešili...ale podle me nakonec se to nejak chytlo samo...myslim že ten problem bude vc nejakem softu od samsungu..něco se jim tam musí hadat
Je Smart control premium i na iOS ? Nemohu ho najít
 
Podívej mě to taky napsalo, že to nebude fungovat na vyšším androidu než 4, ale po této hlášce to už pořád jde. zkusil jsem nejdřív free verzi a teprve potom, když to šlo, placenou. Jo mám Huawei 20, tak možná ti čínani ty nefungující věci hned nějak obejdou :):):)
 

Podobná vlákna

Back
Top