Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nejen u dieselů. Mě (a nejen mě) samovolně dělal řemen Contitech "prd+rup+křup a kontrolka" už na GE 2.0 benzínJak vidím Contitech, tak se mi vždy otevírá kudla v kapse, respektive naběhnou vzpomínky na roztrhané řemeny po 20 tis km u Mazďáckých RF dieselů..
Ale tady jsme u benzínů tak to bude snad OK Ať tu je info i pro hledající do budoucna, jednoznačně bych doporučil řemen GATES a kladky SKF
Na 1,8 benzínu jsem měnil u 200 tis. km a jak origo napínací, tak vodící kladka byla už docela za zenitem
Nj, když dva dělají totéž .... alespoň to můžeme ověrit. Já se hlásím že pokud řemen nezačne pískat tak do 200 tkm na něj nesáhnou, je to sice jen pár korun ale tak nějak mu věřím. Ty pro změnu otestuješ contitech, třeba už se poučili a bude OK. Pokud tě tedy chalani už nevylekaliCo si pamatuju z almery tak gates a contitech vypadaly stejně a měly stejný katalogový čísla stejně jako tady....
6 - počet žeberJa tim chtěl říct jestli není jeden přebalem druhýho. Myslel jsem že to 6PKxxx je kód výrobce. Na Contitechu mám zatím 20tkm
@Labik nečekej až zapíská, ale koukej i na praskliny v žebrech. To je dostatečná známka toho aby jsis zval montérky a i s kladkama ho vyměnil.
Contitechy nejvíc selhávají při velkém namáhání.
Teď o víkendu jsem vyřešil vodící kladku co nešla povolit,.....
Hlavne to, ktere nema lopatky z plastu. U me to menil nekdo, podle trojuhelnikoveho otlaku na kruhovem na remenici, a dal tam s lopatkami z plastu, ktere samozrejme selhaly. Daval jsem Valeo, to ma kovove.Maxi, jaký doporučuješ vodní čerpadlo, taky SKF, nebo to nemá smysl měnit s řemenem a kladkami?
Já dával Valeo rovněž a po 30tkm od montáže měnil za jiné, bo začlo téct přes hřídel...Hlavne to, ktere nema lopatky z plastu. U me to menil nekdo, podle trojuhelnikoveho otlaku na kruhovem na remenici, a dal tam s lopatkami z plastu, ktere samozrejme selhaly. Daval jsem Valeo, to ma kovove.
Ja navaril do 16 ocka 10 orech a tim to slo povolit. Nechapu, jak nekdo mohl vymyslet tam dat sroub s takovou malou hlavou.Teď o víkendu jsem vyřešil vodící kladku co nešla povolit, šéf navařil na stržený šroub větší matku a pak už to šlo povolit. Jde to i elektrodou ale on to dělal COčkem, je tam prachmizerný přístup. Odpojit baterku stačí, spíš musíš dávat pozor ať svářečkou nepoškodíš něco v blízkosti kladky.
Zobrazit přílohu 27723
No tvl. to abych to cekoval. Doufam, ze jsi mel zrovna ty nejakyho zmetka jenJá dával Valeo rovněž a po 30tkm od montáže měnil za jiné, bo začlo téct přes hřídel...