• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Koupě CX-5 - jaký modelový rok

TomP

nový člen
8
Ahoj všem, mám v plánu koupi zánovní CX5 ze zahraničí. Rozhodně to bude benzín 2.0 s automatickou převodovkou, co ale aktuálně řeším je výběr modelového roku. Zvažuji od modelu 2019 výše (v interiéru nový panel ovládání klimatizace), jen si nejsem jistý, jaké změny mezi různými roky proběhly. Zajímal by mě zejména motor, zda tam jsou nějaké výrazné změny, zejména mezi modely 2019 a 2021. Předem díky za jakoukoliv odpověď.
 
Mam dojem ze novsie 2.0i maju uz vypinanie 2 valcov. To je mozno taky najvacsi problem do buducna. Ja mam 2018 a tam to este nebolo.
 
Mam dojem ze novsie 2.0i maju uz vypinanie 2 valcov. To je mozno taky najvacsi problem do buducna. Ja mam 2018 a tam to este nebolo.
Přesně tak, MY 2019 dvoulitr má vypínání válců. Poznáte podle posledního šestičíslí VIN, které je zase od 100000, ne 800000. MY 2020 má pak VIN od cca 150000. Pokud si nejste jisti, použijte místní VIN dekodér a počkejte 10 minut, pak zadejte VIN znovu. MY 2020 je katalogové označení AEKS06, MY 2019 je AEKS05 a MY 2018 je AEKS04.
 
Poslední úprava:
Díky za info, jak velký problém může to vypínání válců do budoucna být? Nic moc konkrétního kromě informacích ohledně vibrací jsem tu nenašel.
Nevíte ještě prosím, jestli model year 2020 jsou už ty se širokým displejem 10"? A zda ten nový panel klimatizace se dával od MY18 nebo až 19?
 
Povedal by som to tak ze ziadna eko vychytavka vymyslena z donutenia uradnikov autu neprospieva. Ja sa tesim ze to nemam tak ani neriesim. Ale uz som cital ze zopar problemov s tym ludia mali na tych 2,5L. Je to jednoducha matematika. Cim viac techiky tym vacsia sanca ze sa nieco doje*e a oprava bude draha. Budem rad ked jediny problem budu len tie nestastne spatne zrkadla. Ta klima je nova od 2019 a novy infotainment je az teraz na tych najnovsich cx5.
 
Rozhodně to bude benzín 2.0 s automatickou převodovkou
ahoj, hlavně jestli si se v této kombinaci pořádně svezl. Já zkoušel CX-5 2.0 v automatu a za sebe musím říct, že to byla snad ta nejhorší kombinace. Auto bylo neskutečně líné a aby to jelo, měl jsem pořád režim sport, tak nějak se mi ta kombinace zdá prostě slabá na váhu a velikost auta. Nakonec jsem vzal 2.0 manuál , ale kdybych vybíral teď , tak jedině 2,5 to je motor tak akorát ( pár koní navíc by se i tady hodilo ). Nyní mám M6 2.0 G165 manuál a ten motor se mi zdá tak akorát pro M6, ale pro CX-5 fakt nee
 
Asi tak ako pise Vladas. Ked automat tak jedine 2,5L. Ja mam 2.0 manual a predokolku. Takze je to lahsie auto ako awd s automatom. Jazdim vacsinou sam a vtedy je to ok. Problem je az zrychlovanie na dialnici ked je auto plne nalozene.
 
Souhlasím, když CX-5, tak 2.5 je minimum, dá se oželet 4WD pro provoz v nížině.
 
skyactiv-g 2.5 pred 2018 (teda bez vypinania valcov) je asi najvydarenejsi agregat od Mazdy
 
Díky, kdybych kupoval pro sebe, tak určitě sáhnu po 2.5, ale auto bude pro ženu, která rozdíl nikdy nepozná. Můžete mi prosím ještě někdo potvrdit, že vypínání válců bylo už ve 2.0 v letech 2019? Někde jsem našel, že to byla novinka až od 2020.
 
Vypínanie valcov bolo v 2.0 určite až pre modely 2020, ja som kupoval 9/2019 (mám 2.0 AWD AT a som spokojný aj s dlhodobou spotrebou 7,5 litrov bez snahy šetriť) a to nebol model 2020, takže nemám vypínanie valcov. Závisí od mesiaca 2019...Nech sa niekto vyjadrí ak vie, od akého VIN bol model 2020...?
 
shr3k: Ale píšeš tam teda nesprávne - "Přesně tak, MY 2019 dvoulitr má vypínání válců..." Správne teda až MY 2020 dvojliter má vypínanie valcov, nie náhodou?
 
shr3k: Ale píšeš tam teda nesprávne - "Přesně tak, MY 2019 dvoulitr má vypínání válců..." Správne teda až MY 2020 dvojliter má vypínanie valcov, nie náhodou?
Mea culpa, mea maxima culpa. Samozřejmě, že to bylo k VIN, opravuji. V příloze příklad VIN MY 2019 s deaktivací.
 

Přílohy

  • JMZKF6WE690109808.pdf
    80,9 KB · Zobrazení: 42
Nebo stačí rukou vytrhnout/sundat dekl motoru a pokud jsou na víku ventilů blíž ke straně výfuku dva solenidy s hadičkama tak to má vypínaní válců.
 
Vypínanie valcov bolo v 2.0 určite až pre modely 2020, ja som kupoval 9/2019 (mám 2.0 AWD AT a som spokojný aj s dlhodobou spotrebou 7,5 litrov bez snahy šetriť) a to nebol model 2020, takže nemám vypínanie valcov. Závisí od mesiaca 2019...Nech sa niekto vyjadrí ak vie, od akého VIN bol model 2020...?
Pokud jsi auto kupoval v 9/2019, máš MY 2018, protože MY 2019 se začal dělat od prosince 2019.
 
Tak skús rovnaké info o mojej CX-5, aký model vlastne mám: JMZKFGW7A00861686 ;)
 
Hmmm, ok teda, už to chápem trochu viac :) Ja mám pri označení deaktivácie valcov W/O...
 
Back
Top