• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Martin Vaculík: Poslední normální auto? Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 AWD!

právě jsem se chystal to sem dát. Říká přesně to, co si o dnešních autech myslím
 
Vsetko super az na ten dotyk.. podla mna je to krok vzad, nic im nebranilo zachovat predosly styl, napr. ako mam ja v GJ 2015ke, ze dotyk funguje len pri stati...
A to pruzne zrychlenie na dialnici.. to je hadam jasne ze je to uplne ine ako s turbom, a to by som nemusel byt ani na dialnici, ked som chcel obehovat na svojej starej GG 2.0i tak automaticky 2 stupne dolu..
 
Já mám na Vaculíka někdy trochu alergii, a někdy ho miluju. Tady mi úplně mluví z duše, zvlášť s ergonomií interiéru a asistenčních systémů.

S dotykem to bude jak kdo, já jsem na displej v dotykovém módu v mazdách nikdy nesáhnul. Ani při stání. Teda sáhnul, ale to jen když jsem si pořídil před šesti lety novou trojku, a ještě na benzínce v Ostravě, 5 kilometrů od delaerství, zkoušel, zda to není lepší na programování trasy domů, než kolečko... nebylo :). Od té doby jsem na to vážně nesáhnul. Pak občas někdo z pasažérů, za jízdy, vždy než zjistili, že mají smůlu.
 
Ako ja mam ten otocny kontroler tiez rad a dotyk pouzivam len cisto pri zadavani miest do navigacii... na to jedine podla mna je dotyk lepsi
 
...já jsem na displej v dotykovém módu v mazdách nikdy nesáhnul. Ani při stání...
Pak mi jiste poradis, jak je mozne bezdotykove zoomovat pri vyhledavani cile na mape vestavene navigace? Opravdu sem na to neprisel, a kvuli tomu si vzdycky displej zaptlam dvouprstovym tahanim...
 
Důvod ke snížení na 13:1 jsem neznal, o rev matching jsem nevěděl... kam ten chlapec chodí pro informace?
 
No právě že ta recenze je originální. Vaculík vždy mluví dost odborně a ostatní recenze na YouTube jsou jenom amatérská záležitost o pouhých pocitech z auta. Velmi pěkně tam mluví a něco se o svém stroji člověk i dozví.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
@Konopník IMO to není ten pravý důvod, protože motor GPF nemá. Možná zjednodušení výroby, aby nemuseli dělat různé verze pístů pro různé trhy.
 
konečně vidím u někoho normální spotřebu, kolem 8 litrů :joy: . A já už myslel, že to mám rozbitý, když tu lítaj ty cifry 6 litrů s CX-5 apod :joy::laughing:
já se stejným autem, jako bylo testované, mám dlouhodobě 6,7. Jezdím poměrně klidně. Pokud bych připustil nižší otáčky, šla by spotřeba jistě dolů. Naopak, zrychlit na dálnici a jezdit čistě "na radost", tak mi 8 stačit nebude :p .
 
Back
Top