• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Maximální rychlost

@x-f Přiznám se, že nevím. Myslím si ale, že teoreticky by režim SPORT mohl mít vliv i na odezvu na plyn. Nicméně používám jej minimálně. Nicméně při mém "rekordním" pokusu jsem jej měl aktivovaný.
 
To zrychlenie z 0 by som zmeral s vypnutym DSC, ak smykaju predne kola tak to zacne pribrzdovat jednotlivo.
 
u G145 mam vyskusanu maximalku 210 tacho na stvorke, viac som neskusal, predsalen to chvilu trva
ale islo to relatine rychlo na ten vykon cca 160 atmo koni, cca 40s z kilecka, bez radenia na stvorke
 
Předvolební zbrojení v Německu. Dálnice bez limitu to mají spočítané

Aby ste tie ďalšie pokusy stihli... Na druhú stranu som počul, že každá strana, ktorá sa o limit v minulosti pokúsila tak prehrala, lebo Nemci to vnímajú ako jednu z posledných slobodných vecí, tak uvidíme. Každopádne už teraz je tých úsekov s limitom na 120 celkom dosť a premávka je čoraz hustejšia aj tam.

Momentálne očividne nechcú, aby boli elektromobily idúce 100 brzdami premávky..
 
Zdravim panove, jeste jsem teda nemel moznost to zkusit ale Nemcour co sem ji od nej kupoval s ni jezdil bezne 240 uplne na pohodu. Ale mam v planu to v Nemecku brzo vyzkouset nez bude i tam utrum :D
 
Před pár týdny jsem poprvé v životě jela po dálnici - a rovnou D1. Nemusím Vám vysvětlovat, jakou jsem měla smrt "ve vočích" při 120 km rychlosti. Při cestě nazpět jsem už byla unavená po dlouhém cestování a už jsem se nezmohla ani na těch sto-max 90.. a tak jsem vždy jela za kamionem "v bezpečí haha" jenže kamioňákům se to asi moc nelíbilo, protože zhruba po půl hodině začali přibrzdovat dokonce na nejakých 58, asi to znamená, že si asi myslí, že jim moc jedu za zadkem nebo co. Já ale jen chtěla jet bezpečně pomalu, ani jsem se na ně nelepila.
Jakmile jsem při stovce vyjela z pomalého pruhu, už mě každej vyblikával a já to chápu, jsem prostě amatér :D
Ale D1 se hodlám vyhýbat velkým obloukem. Když Vás zleva předjiždějí v zůženém pruhu rychlejší auta, jako začátečník jste v křeči, aby jste buď nenabral svodidla, nebo nepřišel o zrcátka z druhé strany.Celé 2-3 hodiny v kuse.
Tolik k mé první velké rychlostní zkušenosti. 200 je pro mě něco jako rychlá smrt :D Doufám, že někdy budu svému autu a odhadu věřit tak, že nebudu jezdit jak pos*ana. A hlavně opatrně lidi, ať nepotkáte nějakého vystresovaného řidiče, jako jsem já.
P.s - Asi jsem trochu odběhla od tématu. Jednou snad maximální rychlost vyzkouším se svým dvoulitrem
 
Poslední úprava:
Před pár týdny jsem poprvé v životě jela po dálnici - a rovnou D1. Nemusím Vám vysvětlovat, jakou jsem měla smrt "ve vočích" při 120 km rychlosti. Při cestě nazpět jsem už byla unavená po dlouhém cestování a už jsem se nezmohla ani na těch sto-max 90.. a tak jsem vždy jela za kamionem "v bezpečí haha" jenže kamioňákům se to asi moc nelíbilo, protože zhruba po půl hodině začali přibrzdovat dokonce na nejakých 58, asi to znamená, že si asi myslí, že jim moc jedu za zadkem nebo co. Já ale jen chtěla jet bezpečně pomalu, ani jsem se na ně nelepila.
Jakmile jsem při stovce vyjela z pomalého pruhu, už mě každej vyblikával a já to chápu, jsem prostě amatér :D
Ale D1 se hodlám vyhýbat velkým obloukem. Když Vás zleva předjiždějí v zůženém pruhu rychlejší auta, jako začátečník jste v křeči, aby jste buď nenabral svodidla, nebo nepřišel o zrcátka z druhé strany.Celé 2-3 hodiny v kuse.
Tolik k mé první velké rychlostní zkušenosti. 200 je pro mě něco jako rychlá smrt :D Doufám, že někdy budu svému autu a odhadu věřit tak, že nebudu jezdit jak pos*ana. A hlavně opatrně lidi, ať nepotkáte nějakého vystresovaného řidiče, jako jsem já.
P.s - Asi jsem trochu odběhla od tématu. Jednou snad maximální rychlost vyzkouším se svým dvoulitrem
Uplne chapu jak se citis :D Jel jsem po D1 kdyz jsem mel Ford Focus ST170 a rekl sem ze s Mazdou po tom tankodromu jen pres mou mrtvolu :D
 
Před pár týdny jsem poprvé v životě jela po dálnici - a rovnou D1. Nemusím Vám vysvětlovat, jakou jsem měla smrt "ve vočích" při 120 km rychlosti. Při cestě nazpět jsem už byla unavená po dlouhém cestování a už jsem se nezmohla ani na těch sto-max 90.. a tak jsem vždy jela za kamionem "v bezpečí haha" jenže kamioňákům se to asi moc nelíbilo, protože zhruba po půl hodině začali přibrzdovat dokonce na nejakých 58, asi to znamená, že si asi myslí, že jim moc jedu za zadkem nebo co. Já ale jen chtěla jet bezpečně pomalu, ani jsem se na ně nelepila.
Jakmile jsem při stovce vyjela z pomalého pruhu, už mě každej vyblikával a já to chápu, jsem prostě amatér :D
Ale D1 se hodlám vyhýbat velkým obloukem. Když Vás zleva předjiždějí v zůženém pruhu rychlejší auta, jako začátečník jste v křeči, aby jste buď nenabral svodidla, nebo nepřišel o zrcátka z druhé strany.Celé 2-3 hodiny v kuse.
Tolik k mé první velké rychlostní zkušenosti. 200 je pro mě něco jako rychlá smrt :D Doufám, že někdy budu svému autu a odhadu věřit tak, že nebudu jezdit jak pos*ana. A hlavně opatrně lidi, ať nepotkáte nějakého vystresovaného řidiče, jako jsem já.
P.s - Asi jsem trochu odběhla od tématu. Jednou snad maximální rychlost vyzkouším se svým dvoulitrem
Záleží na tom, jak jste "vyježděná". V jakém jezdíte autě? Jestli jste začátečník, vezměte si ze začátku na dálnici nějakého zkušenějšího spolujezdce, který Vám poradí a bude Vás jistit. Paradoxně, když budete na dálnici pomalá, nebudete v bezpečí. Je to rychlostní komunikace. Na 130 je třeba si přivyknout, časem Vám to nepřijde. Hlavně si hlídejte zrcátka, včetně toho pravého! Při předjíždění buďte rychlá, to auto za Vámi tu bude za pár sekund. A dělejte přestávky na odpočinek.
 
Záleží na tom, jak jste "vyježděná". V jakém jezdíte autě? Jestli jste začátečník, vezměte si ze začátku na dálnici nějakého zkušenějšího spolujezdce, který Vám poradí a bude Vás jistit. Paradoxně, když budete na dálnici pomalá, nebudete v bezpečí. Je to rychlostní komunikace. Na 130 je třeba si přivyknout, časem Vám to nepřijde. Hlavně si hlídejte zrcátka, včetně toho pravého! Při předjíždění buďte rychlá, to auto za Vámi tu bude za pár sekund. A dělejte přestávky na odpočinek.
Mazda 3 bl/2010 . Už při 120 cítím každou nerovnost silnice, je to úplný nezvyk, protože zkušenosti nemám doslova žádné. Řidičák dělaný 7 let zpět a od té doby nic. Vzala jsem pár kondičních jízd,ale přišlo mi to jako vyhozené peníze, když Vám ten člověk říká co máte dělat,ale mozek reálně nepoužiji. Dělala jsem si kolečka kolem baráku, pak delší a delší cesty a pak jsem se cítila sebevědomě na silnici - na dálnici to má ale úplně nový rozměr. Snažím se moc nepřekážet, dokud nenaberu větší sebevědomí :blush: děkuji za radu, budu si dávat pozor!
 
Mazda 3 bl/2010 . Už při 120 cítím každou nerovnost silnice, je to úplný nezvyk, protože zkušenosti nemám doslova žádné. Řidičák dělaný 7 let zpět a od té doby nic. Vzala jsem pár kondičních jízd,ale přišlo mi to jako vyhozené peníze, když Vám ten člověk říká co máte dělat,ale mozek reálně nepoužiji. Dělala jsem si kolečka kolem baráku, pak delší a delší cesty a pak jsem se cítila sebevědomě na silnici - na dálnici to má ale úplně nový rozměr. Snažím se moc nepřekážet, dokud nenaberu větší sebevědomí :blush: děkuji za radu, budu si dávat pozor!
To je normální, že jste nejistá. Je to jako se vším, chce to cvik. Snažte se hodně jezdit, ono to časem přijde. Hodně štěstí bez nehod!;)
 
Tých 90 na diaľnici si myslím je nebezpečnejšie ako 120 v pravom a občas obehnúť kamión, ak sa niekto približuje 160 tak sa z 90 dosť zle odhaduje v spetaku jeho rýchlosť a čas za aký sa priblíži. Plus v týchto tropických dňoch som za 30km na diaľnici videl 2 kamióny so strelenou pneumatikou minulý týždeň za jeden deň. Jazdiť so strachom je náročné, najlepšie sa voziť s niekým skúseným, ktorý poradí ako a kedy predvídať, čo urobia ostatní na ceste.
 
Skusil by som tu dialnicu, ked je relativne prazdna (rano za svitania cez vikend), aby nebol problem s ostatnymi autami a clovek mohol relativne bezpecne ziskat cit pre tu rychlost. Trenovat to hned v plnej premavke moze byt narocne.
 
Já souhlasím,že pomalá jízda na dálnici je nebezpečná, chtěla jsem si to poprvé vyzkoušet a cesta po silnici byla o dvě hodky delší. Po zkušenosti s "rychlostní" dálnicí D1 teď jezdím pouze po silnicích a zatím se mi to zdá komfortnější. Dálnice jsou často ucpané.
Na silnicích si občas zkouším need for speed , ale i když si říkám, jaký mám hezký výhled, lehce můžu vyletět ze zatáčky.
No pamatujete své začátky, člověk testuje co může, co zmůže a co vyhovuje jeho stylu jízdy.
Doufám, že i já se jednou zařadím mezi piráty silnic, kteří slastně vzdychají při hlasitých otáčkách svého motoru.
Já předevčírem zjistila, že když je otáčkoměr na 4 tisících, tak ten zvuk není známkou smrtelného chroptění mého auta, ale naopak mi chce ukázat, co v něm je a že do kopce mám sešlápnout pedál až nakonec.
Světě div se, heuréka. Já objevila plynový pedál. Mám ale radost a brzy snad nahodím update, že moje mazda překonala rekord 130 km za hodinu - ehm.

Skusil by som tu dialnicu, ked je relativne prazdna (rano za svitania cez vikend), aby nebol problem s ostatnymi autami a clovek mohol relativne bezpecne ziskat cit pre tu rychlost. Trenovat to hned v plnej premavke moze byt narocne.
Jo to je dobrý nápad. Myslím, že to tak do budoucna vymyslím ?
 
@Maggie Na silnici bych tě potkat nechtěl, ale je zábava si číst tvé příspěvky. Jen tak dál. BTW, manželka si koupila kdysi kondiční jízdy a byly to nejlépe utracené peníze. Ale hodně záleží na instruktorovi. Každopádně, chce to jezdit a získávat zkušenosti postupně.
 
Zrovna v pravým pruhu mezi kamčákama mě o bezpečný nepříjde.

Jinak co se rychlosti týká. Ono když jedeš takhle pomalu, tak toho máš na starost vlastně mnohem víc, než když jedeš rychle.

Hlídáš si to před sebou, za sebou, levou, pravou a často přejíždíš z pruhu do pruhu při předjíždění, zařazuješ se. Auta co jedou rychleji tě rychle dojedou. V jednu chvíli tam nic není a o chviličku později tam máš auto atd. Většina aut s kterýma se míjíš se k tobě přiblíží zezadu, kam je blbej výhled.

Když jedeš rychleji, tak toho spousta odpadá. Pravý pruh prakticky nepoužíváš, nebo si do něj najedeš jen když je dálnice prázdná. Nepřejíždíš tak často sem a tam. Auta co tě dojíždí zezadu se k tobě nepřibližují tak rychle a tudíž tě tak nepřekvapí. Navíc je vidíš ve středovým zrcátku a ne bočním, kde můžeš mít mrtvý bod. K většině aut s kterýma se míjíš se přiblížíš ty zezadu a vidíš je.

Prostě máš nad vším lepší povědomí a hlídáš si hlavně co je před tebou a občas omrkneš zadek ve středovým. Občas někomu uhneš.

Když jedeš ještě rychleji, řekněme na německé dálnici :D, tak je to ještě jednodušší. Míjíš všechny ty. Zezadu tě nikdo nedojede, takže neuhýbáš nikomu. Vyjímečně když je někdo rychlejší, tak se přibližuje dloooouho. zadek kontroluješ ještě méně.

Prostě čím rychleji, tím méně pozornosti musíš věnovat okolí a tím více pozornosti věnuješ prostoru přímo před sebou, který se hlídá nejsnáz. Sammozřejěm stoupají nároky na pohotovou reakci.
 
Back
Top