• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda 6 – facelift - Meziplyn

To všeci ví že jsou nový mazdy pěkný. :)
A nesouhlasím s tím že je Superb levnější, výbava Style začíná na 744.900Kč (motor 1.4 TSI) a L&K 861.000Kč (motor 1.8 TSI).
 
Poslední úprava:
Jako cenikova cena jo, ale tak zase musime uznat, ze realnou slevu dostanete u koncernu vetsi, nez u Mazdy. Kdyz jsem rekl, ze chci kupovat auto na IC, tak jsem byl schopen dostat u koncernu slevu i 19% (coz je docela dost). Kdezto u Mazdy jsem se pres 4% fakt nedostal. Leda bych pry byl "doktor" a pak bych dostal 6%. Takze to samozrejme maji takhle pravnici ... super :D.
 
fakt krásná kárka a ten test je vlastně jen veskrze pozitivní. začínám šetřit ;)
 
Jako cenikova cena jo, ale tak zase musime uznat, ze realnou slevu dostanete u koncernu vetsi, nez u Mazdy. Kdyz jsem rekl, ze chci kupovat auto na IC, tak jsem byl schopen dostat u koncernu slevu i 19% (coz je docela dost). Kdezto u Mazdy jsem se pres 4% fakt nedostal. Leda bych pry byl "doktor" a pak bych dostal 6%. Takze to samozrejme maji takhle pravnici ... super :D.

Já jsem dostal od tří různých prodejců slevy na Mazdu 6 od 6 do 7,5% a doktor teda nejsem. Koncernová sleva to sice není, ale u auta přes 900K sleva více jak 7% potěší. Později jsem dokonce ještě dostal nabídku na slevu 10%, ale bylo to na skladovku. Uvedené slevy 6-7% jsem dostal na auto, které se objednávalo na zakázku.

Jinak v recenzi Honza Koubek s tou cenou trochu ulítnul. Superb je levnější pouze v případě, že nedorovnám jeho výbavu na možnosti Mazdy 6. Jakmile jsem to udělal, byl jsem výrazně přes 200K nad cenou Mazdy. Jasně, ve vyšších výbavách kupuji u Mazdy i věci, které bych si dobrovolně v konfigurátoru nenaklikal. Prostě něco za něco. I tak mi ale přijde cena za Mazdu 6 skvělá, pokud porovnám její výbavu a kvalitu s koncernem nebo nějakou prémiovkou.
 
Jen me nepochopte spatne - ja stale jsem zastancem toho, ze Mazda 6 byla pro me levnejsi, nez ruzna konkurence. A stejne bych si ji nejspis koupil, kdyby nebyla. Ale jenom proste jsem chtel zminit, ze porovnavat cenikove ceny neni uplne realny obrazek.
 
Jen me nepochopte spatne - ja stale jsem zastancem toho, ze Mazda 6 byla pro me levnejsi, nez ruzna konkurence. A stejne bych si ji nejspis koupil, kdyby nebyla. Ale jenom proste jsem chtel zminit, ze porovnavat cenikove ceny neni uplne realny obrazek.
Stejně tak není reálné porovnávat ceny ve slevě, já jsem nakoupil za to, co to koupil prodejce.
 
Oficialne ceny Mazdy 6 su oproti konkurencii stale dost nizke. Revolution Top 2.5 benzin s metalizou a navi stoji cca 34000 EUR. Tolko ma bude stat Octavia , ked tam nalozim podobnu vybavu.
Zlavu 6% na advokata dostanem vzdy, pri Superbe ponukali 5%.
 
Já nikdy neporovnával ceny aut a už vůbec ne český auta v kterých vydržím sedět max.1h. a pak z nich vylezu ohnutý jak stařec. Koukám na pohodlí,ovladatelnost,spolehlivost.
Prosím vás neříkejte že superb je pohodlný a po roce tam nic nevrže.
Nový auto bych nikdy nekoupil.dva důvody. Hodnota klesá po vyjeti od prodejce a to sakra dost.
A taky už nechtějí dělat pořádný nebo aspoň normální obsahy.
Co to je 1,4 nebo 1,6 a dohánět to turbama na 1,5 t. auto
 
Osobně jsem v nové M6 (GJ/GL) ještě nejel (doufám že brzo pojedu na nějakým srazu), ale myslím si že co se týče z pocitu svezení, pocitu "luxusu" a tady těch osobním (pocitových) dojmů, musí být Mazda daleko, daleko před Superbem.
Superb je možná prostorný a pohodlný auto, ale to je dle mýho názoru asi tak všechno.

A co se ceny týče, za to co člověk dostane do ruk, si myslím že ta cena je dost dobrá.
 
Já nikdy neporovnával ceny aut a už vůbec ne český auta v kterých vydržím sedět max.1h. a pak z nich vylezu ohnutý jak stařec. Koukám na pohodlí,ovladatelnost,spolehlivost.
Prosím vás neříkejte že superb je pohodlný a po roce tam nic nevrže.
Nový auto bych nikdy nekoupil.dva důvody. Hodnota klesá po vyjeti od prodejce a to sakra dost.
A taky už nechtějí dělat pořádný nebo aspoň normální obsahy.
Co to je 1,4 nebo 1,6 a dohánět to turbama na 1,5 t. auto
Ja by som uz nechcela jazdenku. A to z tychto dovodov: vona novoty sa nicim neda nahradit, nikto nepreprdel sedacku sofera, nie su vysedene sedacky a vysuchany volant, nebolo burane, opravy v zaruke gratis a predam ho za lepsiu cenu ako jazdenku po druhom ci tretom majitelovi.
 
Já jsem jezdil s ekvivalentem své mazdy, tedy s kombíkem L&K 140kW TDI na 19" (Superb má nižší profil a celkově menší kola - odpovídá spíš GH) a když se to přepnulo na Sport mód podvozku, chovalo se to zhruba jako moje. Comfort nešlo používat, to se na okresce člověku dělalo opravdu špatně. Motor je charakteristikou hodně podobný 2.2 MZR-CD v GH. Musím ještě otestovat 280k benziňáka. Nechápu tam také ty řeči Honzy Koubka, že GJ potřebovalo změnu jak prase drbání a sahá při tom na výplně dveří, které jsou furt stejné (tedy až na tvar kapsy). :D A mimochodem v Superbu ty výplně stojí úplně za nic.
 
Superb ma v interieri dost sklamal. Nieco tomu chyba a vyzera to lacno. Na druhej strane je konecne siroky ako spravna stredna trieda. Zvonku je to ale konecne pekny Superb.
GJ po F/L 2015 je na tom v interieri vazne lepsie, mal som (mam) obe verzie.
 
Ja by som uz nechcela jazdenku. A to z tychto dovodov: vona novoty sa nicim neda nahradit, nikto nepreprdel sedacku sofera, nie su vysedene sedacky a vysuchany volant, nebolo burane, opravy v zaruke gratis a predam ho za lepsiu cenu ako jazdenku po druhom ci tretom majitelovi.
Suhlasim az na tu predajnu cenu. Auto straca najrychlepsie do 3 rokov od kupy, kedy strati cca 1/2 hodnoty.
 
Nové auto vs staré, každé má své pro a proti. Kolega v práci by si nové auto taky nikdy nekoupil, ale pokud ojeté, musí mít jen jednoho předchozího majitele. Naopak, mám hodně známých v Německu a ti by si zase nikdy nekoupili ojetinu. Mají filozofii, že si raději koupí nového Golfa než ojeté Audi A4. A zásadně to musí být auto v max. výbavě. Klidně nižší třída, ale perfektně vybavená. Tuhle filozofii jsem přijal za vlastní...

Já taky toužil po Audi A6, ale po dvou jednáních v autobazarech jsem to vzdal. Nekupoval jsem přitom ojetinu za pár tisíc, ale auto pomalu za 1M. Přesto se mnou jednali, jako bych byl úplný kre*én a zkoušeli všechny profláknuté triky. Ani nemám chuť to tady vypisovat, škoda slov. :( Nakonec jsem si řekl, že než sedačku proprděnou od Helmuta, tak raději méně prestižní značku, ale funglovku s tovární zárukou a v konfiguraci, jakou si vyberu. Zařekl jsem se, že pokud to bude ekonomicky jen trochu možné, tak v životě už do bazaru nevlezu. Fakt mi to nestojí za ty nervy.
 
GJ po F/L 2015 je na tom v interieri vazne lepsie, mal som (mam) obe verzie.
Vím jaký je facelift, co má a co postrádá, zrovna nedávno jsem jezdil v dvoulitrovém kombíku Sonic Silver, nicméně poukazuju na cit."na palubní desce i ve dveřích se objevuje prošívaná kůže" - ve dveřích prostě byla i předtím, stejně jako zmiňovaný kožený volant, a ostatně i blikače v zrcátkách. ;)
 
Back
Top