• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Mazda CX-3 Skyactiv-G121 AT – V novém roce chce být lepší

Měl jsem teď půjčenou CX-3 s manuálem. Co se týče jízdy, tak na mě podvozek působil prkenně, ale nerovnosti žehlí dobře. Motor má výkon až ve vyšších otáčkách a převodovka je tak nešťastně odstupňovaná, že je to spíš na eko jízdu, než zábavu. Když jsem se snažil s motoru něco vydolovat, tak mi stačila většinou 3. rychlost, maximálně čtyřka. 5 a 6 jsou už jen na úsporu paliva při klidné jízdě. Zrychlení je plynulé, ale na dálnici dochází motoru dech. Je tam i to přepínání na dva válce, auto někdy mírně cukne, nic hrozného. Odhlučnění mi přišlo dobré. Prostor vzadu jsem neřešil, ale je to malé. Zavazadlový prostor malý a vysoká nakládací hrana. Překvapilo mě, jak obrovská jsou zrcátka. Zatáčky zvládá auto výborně a náklony jsou minimální. Na můj vkus jsou sedadla úzká a tlačily mě. Zaujala mě kombinace čalounění kůže/látka, velmi příjemné.
 
Back
Top