• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

MY 2015 - Funguje vám hlasové ovládanie handsfree BT a MZD Connect? Ja keď stalčím tlačítko na volante napíš len Hlasové ovládanie nie je podporované :confused:o_O:(

Slovensky se s tím nedomluvíš, skončíš u kombinace angličtiny a nějakého zapomenutého čínského dialektu (při výběru jména kontaktu s diakritikou).

Už si to přesně nepamatuju, ale tuším jsem nejdřív přepl jazyk infotainmentu do EN, povolil v nastavení hlasové ovládání a pak nastavil jazyk infotainmentu zpátky na CZ (hlasové ovládání v EN zůstalo zapnuté).

Ušetři si čas, nedělej to. Je to k ničemu. ....ale i ten jazyk na omrzlém zábradlí si asi každý musel zkusit, tak směle do toho, jen pak neříkej, že tě nikdo nevaroval :D
 
:D:D:D no predsa len to skúsim, dám vedieť ;) (angličtina nevadí ale ten čínsky akcent :confused:)
 
Vďaka Bob - funguje!!! Bolo treba prestaviť do ENG alebo DEU (išlo to na 4tý krát) a potom späť na SK a vybrať či povoliť hlas.ovládanie v ENG alebo žiadne. Hovorí to britskou angličtinou a rozumie tiež dobre. Vyskúšané prepínanie audio FM, USB, NEXT, PREVIOUS. Idem študovať manuál čo jej ešte môžem rozkázať :D:D:D
 
Není zač, rád pomůžu :) Mně to ovládání přijde strašně těžkopádné. Nejde o to, že bychom si s autem nerozumněli, co si říkáme (slovní zásobu máme zhruba stejnou :D), to zas takový problém není, ale snad všude mimo hovorů je problém spojovat příkazy, tedy říct něco jako "Entertainment ... FM", to se mi fakt nedaří, musím říct jeden příkaz, počkat až se provede (zpravidla si pak auto ještě něco řekne) a pak teprve můžu říct další příkaz.

Jak si s autem můžeš pokecat zjistíš tak, že po vyvolání hlasového ovládání zavoláš "Help" nebo "Tutorial". Než říkat Next apod. je mnohem praktičtější použít tlačítko nebo šudlit prstem po displeji.

Jen tak z legrace si nějaký kontakt pojmenuj jako "čučoriedka" a pak se poděl, jak se k tomu kontaktu dostaneš. Nezkoušel jsem to, ale tak nějak si to dovedu představit - třeba "volej anička" se řekne "kól anyka". Následuje další sranda - i když kontakt obsahuje pouze jedno jediné telefonní číslo, tak ten náš KITT přesto chce vědět, které číslo u kontaktu má vytočit (přesněji řečeno, chce vědět, ze kterého řádku jednořádkového seznamu má číslo vzít).

Update: ono to spojování příkazů nebude až takový problém, sice "Entertainment FM" nefunguje, ale k rádiu se dá rychle dostat pomocí "go to FM radio" apod. Asi fakt stojí za to si občas ten návod k hlasovému ovládání osvěžit :pics:
 
Poslední úprava:
@markpp: G165 MT na dialnici pri 130 zrychlit do kopca - dam 4ku a sup hore po 5000rpm ;)
Holt atmosfera si pyta otacky
Myslim ze max na 4 som isiel cez 140
 
Preco len po 5000? Tam sa motor iba poriadne nadychne :)

Ja ked potrebujem poriadne zrychlit, tocim po 6000 - 6400. Tesne po 6500 uz bohuzial zasiahne obmedzovac.
 
Motor po zábehu živý, výkon dostatočný, predbiehanie bez problémov, podradí rýchlo, sport režim nepoužívam. Manuálne radím občas.
Len ten zvuk by som bral hrubší ;) (no nie je to V6).
Na zimných a 17" výrazne komfortnejšie na rozbitej ceste ale v zákrutách cítiť profil 65.
Do nezmyselnej schránky vľavo som kúpil od Číňanov takú vložku - konečne sa tam dá niečo dať tak aby to nevypadlo - menší mobil, karty, kľúče...
http://www.aliexpress.com/item/Free...orage-box-glove-box-for-cx-5/32470967630.html
 
Poslední úprava:
Ahoj, mam dotaz?

pokud si necham do mazdy CX5 namontovat automaticke sklapeni zrcatek, jde to take kratkodobe deaktivovat? Treba v zime na horach kdyz je moznost ze zamrzne cele auto atd... :)

Jen pro pobavení: mám automatické sklápění zrcátek. Ráno -1°C a na autě tenká ledová vrstva (asi namrzlý déšť v noci) a co myslíte, jak jsem jel 10 km do práce?

Kdo si tipnul, že se sklopenými zrcátky, vyhrál :D
 
Presne tohle mi rikali v autosalonu a odrazovali me, abych si to nenechal udelat. Nutno rict, ze za tohle je treba jim podekovat, ze nechteli jen shrabnout vydelek na instalaci prislusenstvi.
 
Tak to je teda super. Já byl už definitivně rozhodnutý, že to tam nechám namontovat :(. No a teď babo raď :)
Kdo si tipnul, že se sklopenými zrcátky, vyhrál :D
Tak to je teda super. Já byl už definitivně rozhodnutý, že to tam nechám namontovat :(. No a teď babo raď :)
 
zrcátka sice občas zamrznou, ale není lepší rádce v otázce zamknutého auta než sklopený uši zrcadel ,-) Já bych do toho šel :)

PS: prostříknout rozmrazovačem a jedeš
 
Tak to je teda super. Já byl už definitivně rozhodnutý, že to tam nechám namontovat :(. No a teď babo raď :)

Tak to je teda super. Já byl už definitivně rozhodnutý, že to tam nechám namontovat :(. No a teď babo raď :)

Ptal jsem se v servisu tak před měsícem, jestli to nejde nějak jednoduše deaktivovat, třeba přidělat nějaký spínač. Prej ne. Nahlásím to jako závadu, ať to řeší ten, kdo to vymyslel - Mazda.

Přikládám detail rozhraní držáku a zrcátka. Co vypadá jako voda, je voda - akorát zmrzlá, to v Japonsku nemají :D
 

Přílohy

  • led-cx-5.JPG
    led-cx-5.JPG
    26,8 KB · Zobrazení: 60
zrcátka sice občas zamrznou, ale není lepší rádce v otázce zamknutého auta než sklopený uši zrcadel ,-) Já bych do toho šel :)

PS: prostříknout rozmrazovačem a jedeš

Rozmrazovač mě napadl hned, že se bude hodit - i při pohledu na namrzlé světla. Ty LEDky asi moc nehřejou :)
 
no jak jsem koukal na tu kru, co máš mezi díly zrcátka, tak rozmrazovač asi až po násilném odledování
 
no jak jsem koukal na tu kru, co máš mezi díly zrcátka, tak rozmrazovač asi až po násilném odledování

Teď už to asi odtálo. Napadlo mě, že igelitový pytlík s logem mazda (jiný fungovat nebude) a gumka, by mohlo taky na ochranu fungovat, aspoň přes noc. A když to designér Mazdy vyladí v duchu Kodo designu, tak by s tímhle doplňkem mohli vytřít světu zrak :)
 
to je pešek no :confused: GH má výhodu, že je tam čudl, kterým prostě sklopíš nebo naopak necháš uši odstáté :p ten automat je v tomhle na ho... :wtf:
 
zrcátka sice občas zamrznou, ale není lepší rádce v otázce zamknutého auta než sklopený uši zrcadel ,-) Já bych do toho šel :)
Ted si nejsem jisty, zda tomu rozumim. To chces rict, ze se zlodej podiva po parkovisti a automaticky ho nezajimaji auta se sklopenymi zrcatky? To se mi teda nezda. Protoze predpokladam, ze drtiva vetsina aut je zamknuta beztak.

Ja sklapim zrcatka manualne, kdyz si myslim, ze stojim nekde, kde je min mista.
 
Ted si nejsem jisty, zda tomu rozumim. To chces rict, ze se zlodej podiva po parkovisti a automaticky ho nezajimaji auta se sklopenymi zrcatky?

Myslím, že to není kvůli zlodějům. Stav zrcátek je info pro mě, jestli jsem zamkl nebo ne. Když odcházím od auta, poslouchám, jestli uslyším sklápění a vím, že jsem zamkl a ani se neotáčím; když si vzpomenu dál od auta, otočím se a zkontroluju zrcátka a až pak když sahám po klíčích :).
 
Poslední úprava:
Aha, tak to ano, to dava smysl. Ja sice pouzivam automaticke zamykani, jenze uz se mi parkrat stalo, ze to uplne nezafunfovalo. Treba zrovna dnes jsem se k autu vracel, ze jsem mel pocit, ze se nezamklo. No a byla to pravda, otevrel jsem a zavrel zadni dvere a uz se to zamklo :D.
 
Myslím, že to není kvůli zlodějům. Stav zrcátek je info pro mě, jestli jsem zamkl nebo ne. Když odcházím od auta, poslouchám, jestli uslyším sklápění a vím, že jsem zamkl a ani se neotáčím; když si vzpomenu dál od auta, otočím se a zkontroluju na zrcátka a až pak když sahám po klíčích :).

To je důvod proč jsem to tam chtěl nechat namontovat. :( Prostě mít vizuální kontrolu, že je auto zamčené.
 
Back
Top