• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ahoj, mam CX60 PHEV neco malo pres rok, najeto pres 25tis, driv jsem se povazoval za priznivce mazdy ale to uz je pryc. Cestu do servisu uz umim odridit i poslepu. Cistyho casu stravilo auto v servisu tak uz cca mesic.

Mam za sebou:
- komplet vymena pruzin a tlumicu (nebezpecne chovani na nerovnostech+dalnici + moje zada v hazlu)
- vymena praveho svetlometu (tekla do nej voda)
- vymena silentbloku, promazani, v servisu reseno 2x (neskutecne vrzani pri prejezdu nerovnosti v pomalejsi rychlosti)
- vytlumeni dveri (plechovy zvuk pri zavirani dveri, hluku za jizdy to podle me ale moc nepomohlo)
- reset nastaveni prevodovky, nahrani nejakeho SW update (cukani prevodovky)
- vymena kardanu (divny zvuk pri strednich rychlostech)
- vymena zrcatka u ridice (klepalo se, a klepe se pry rychlostech >100kmh dal)
- ukazatel paliva v nadrzi, tady to bylo v servisu celkem 3x. Nejdriv se to chovalo tak ze prvni tretina nadrze zmizela snad za 30km. Nejdriv to zkouseli resit nejakym prehranim SW. Pak se to zaclo postupne zhorsovat. Pri prazdnem ukazateli nadrze jsem dotankovaval max 30l. Dal se to zhorsovalo, po natankovani plne nadrze (cvaknuti pistole) ukazatel na pulce. Nakonec menili plovak, nejaky hadicky, ty pak jeste museli prerovnavat a znova davali nejaky update SW a ted se to nejak stabilizovalo.

Veci ktere asi reseni zatim nemaji, nebo je servis vyresi neumi:
- fakt spatne chovani prevodovky a pohonneho ustroji, prepinani benzinoveho a elektromotoru, prevodovka furt jakoby nad necim premejslela, nez se neco stane. benzinovy motor se obcas nesmyslne zapina i pri plne baterce, jindy zas otali, elektromotor ztrati tah a nekolik sekund trva nez nabehne benzinovy motor. Resenim je asi vzdy prepnout na SPORT a jezdit jenom v tomhle rezimu, jak jsem nekde cetl. Kdo sedel nekdy v Toyote, tam ta spoluprace elektro/benzi funguje fakt hezky a plynule, vim ale ze to maji udelane uplne jinak
- mam vysledovany jedno fakt nebezpecny chovani, kdy se svizneji rozjedu na elektro ale pak potrebuju nahle ubrat, dam nohu z plynu a jak prevodovka se zapnutym elektromotorem podradi (myslim ze 3->2) tak auto zacne samo na chvili pridavat i kdyz mam davno nohu z plynu. V tenhle moment je nekdy problem to prebzdit i brzdou, musite na ni fakt dupnout protoze auto samovolne pridava. Kdyz se mi to stalo poprve malem jsem to napalil do jineho auta ktere mi vyjelo na uzke ceste ze zatacky a ja to malem nedobrzdil. Ted uz si davam pozor.
- dojezd na baterku je celkem zklamani
- funkcnost asistencnich systemu me celkem taky irituje, na uzsich silnicich neustale bezduvodne pipani ze jedu furt na kraji (na displayi volant se sipkou doleva), bezduvodne zpomalovani adaptivniho tempomatu na dalnici kdyz jedu okolo auta ve vedlejsim pruhu a v mem je uplne prazdno, kdyz trochu zaprsi, vsechny systemy se hned vypinaji, asistent pro udrzovani v pruhu neumi jet ani stredem pruhu ale i na rovine liza jednu nebo druhou krajnici, casto i tak ze zacne vrnet volant a dostanu varovani. Na rovnych usecich, i kdyz drzim volant obema rukama neustale varovani ze mam drzet volant apod. Kdyz se treba pripojuju do jineho pruhu jsem zvykly se ohlednout za rameno kvuli slepemu uhlu hned pipa varovani nepozorny ridic. Obecne odhaduju ze 3/4 vsech pipani a varovani asistencnich systemu jsou mimo.

Vim ze asi sirim blbou naladu ale ja z toho auta proste ani po roce radost z rizeni fakt nemam. Predtim jsem mel Mazdu 6, kterou jsem mel fakt rad, ted se mi hlavou neustale honi zda se CX60 nezbavim a nenajdu neco jineho, uz jsem z toho unaveny. Jedine co me drzelo az doted nad vodou je vstricny pristup servisu. Nikdy nic z toho co jsem jim popisoval nezpochybnovali, a vse co bylo v jejich cilach se snazili resit. Auto mi vzdy umyjou a taky se vzdy hrozne omlouvaji.

Jak je to s odstoupením od kupní smlouvy u nového vozu?​

Kupující v rámci reklamace vozu nového může požadovat dodání nové součástky, odstranění vady, slevu z kupní ceny, dodání nového auta (pokud to odpovídá povaze vady) a nejzazší možností je odstoupení od kupní smlouvy vozu.

Kupující má nárok na odstoupení v případě, že jde o:

  • neodstranitelnou vadu,
  • odstranitelnou vadu, která se vyskytla opakovaně,
  • vadu, která nebyla odstraněna ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj, mam CX60 PHEV neco malo pres rok, najeto pres 25tis, driv jsem se povazoval za priznivce mazdy ale to uz je pryc. Cestu do servisu uz umim odridit i poslepu. Cistyho casu stravilo auto v servisu tak uz cca mesic.

Mam za sebou:
- komplet vymena pruzin a tlumicu (nebezpecne chovani na nerovnostech+dalnici + moje zada v hazlu)
- vymena praveho svetlometu (tekla do nej voda)
- vymena silentbloku, promazani, v servisu reseno 2x (neskutecne vrzani pri prejezdu nerovnosti v pomalejsi rychlosti)
- vytlumeni dveri (plechovy zvuk pri zavirani dveri, hluku za jizdy to podle me ale moc nepomohlo)
- reset nastaveni prevodovky, nahrani nejakeho SW update (cukani prevodovky)
- vymena kardanu (divny zvuk pri strednich rychlostech)
- vymena zrcatka u ridice (klepalo se, a klepe se pry rychlostech >100kmh dal)
- ukazatel paliva v nadrzi, tady to bylo v servisu celkem 3x. Nejdriv se to chovalo tak ze prvni tretina nadrze zmizela snad za 30km. Nejdriv to zkouseli resit nejakym prehranim SW. Pak se to zaclo postupne zhorsovat. Pri prazdnem ukazateli nadrze jsem dotankovaval max 30l. Dal se to zhorsovalo, po natankovani plne nadrze (cvaknuti pistole) ukazatel na pulce. Nakonec menili plovak, nejaky hadicky, ty pak jeste museli prerovnavat a znova davali nejaky update SW a ted se to nejak stabilizovalo.

Veci ktere asi reseni zatim nemaji, nebo je servis vyresi neumi:
- fakt spatne chovani prevodovky a pohonneho ustroji, prepinani benzinoveho a elektromotoru, prevodovka furt jakoby nad necim premejslela, nez se neco stane. benzinovy motor se obcas nesmyslne zapina i pri plne baterce, jindy zas otali, elektromotor ztrati tah a nekolik sekund trva nez nabehne benzinovy motor. Resenim je asi vzdy prepnout na SPORT a jezdit jenom v tomhle rezimu, jak jsem nekde cetl. Kdo sedel nekdy v Toyote, tam ta spoluprace elektro/benzi funguje fakt hezky a plynule, vim ale ze to maji udelane uplne jinak
- mam vysledovany jedno fakt nebezpecny chovani, kdy se svizneji rozjedu na elektro ale pak potrebuju nahle ubrat, dam nohu z plynu a jak prevodovka se zapnutym elektromotorem podradi (myslim ze 3->2) tak auto zacne samo na chvili pridavat i kdyz mam davno nohu z plynu. V tenhle moment je nekdy problem to prebzdit i brzdou, musite na ni fakt dupnout protoze auto samovolne pridava. Kdyz se mi to stalo poprve malem jsem to napalil do jineho auta ktere mi vyjelo na uzke ceste ze zatacky a ja to malem nedobrzdil. Ted uz si davam pozor.
- dojezd na baterku je celkem zklamani
- funkcnost asistencnich systemu me celkem taky irituje, na uzsich silnicich neustale bezduvodne pipani ze jedu furt na kraji (na displayi volant se sipkou doleva), bezduvodne zpomalovani adaptivniho tempomatu na dalnici kdyz jedu okolo auta ve vedlejsim pruhu a v mem je uplne prazdno, kdyz trochu zaprsi, vsechny systemy se hned vypinaji, asistent pro udrzovani v pruhu neumi jet ani stredem pruhu ale i na rovine liza jednu nebo druhou krajnici, casto i tak ze zacne vrnet volant a dostanu varovani. Na rovnych usecich, i kdyz drzim volant obema rukama neustale varovani ze mam drzet volant apod. Kdyz se treba pripojuju do jineho pruhu jsem zvykly se ohlednout za rameno kvuli slepemu uhlu hned pipa varovani nepozorny ridic. Obecne odhaduju ze 3/4 vsech pipani a varovani asistencnich systemu jsou mimo.

Vim ze asi sirim blbou naladu ale ja z toho auta proste ani po roce radost z rizeni fakt nemam. Predtim jsem mel Mazdu 6, kterou jsem mel fakt rad, ted se mi hlavou neustale honi zda se CX60 nezbavim a nenajdu neco jineho, uz jsem z toho unaveny. Jedine co me drzelo az doted nad vodou je vstricny pristup servisu. Nikdy nic z toho co jsem jim popisoval nezpochybnovali, a vse co bylo v jejich cilach se snazili resit. Auto mi vzdy umyjou a taky se vzdy hrozne omlouvaji.
Ahoj, mám CX-60 MPHEV taky něco přes rok, a řeším/řešil jsem úplně to samé. S tím rozdílem že :

- kardán mám vyměněný a je to ještě horší . Dřív mezi 50-65 , nyní 42-60 (rachtání a pak i vibrace) a 130-150 (hučení) :D
-už skoro dva měsíce čekám na nový řízení, zatuhává tak že se s tím nedá jezdit po dálnici víc jak 100 - 120 a po 100km sem hotovej jak z posilky :D
- na volnoběh něco kovově rachtá od vany motoru ( jak kdyby se tam volně válel klíč) - prý je to v pořádku ale jsem jediněj komu to dělá
-při stání v koloně s teplým motorem bez dobíjení baterky rezonuje brutálně výfuk do podlahy kufru tak ,že mi zdrhaj lidi dobrovolně z auta ven
-při dobíjení a volnoběhu to zase pro změnu vibruje brutálně do volantu a karoserie
-snad 5x adaptace převodovky a nový FW ale pořád kope, a přesně tak ,po ubrání plynu zrychluje ( už mám obtisk koule na předním nárazníku)
-zadní parkovací sensory řvou až když sem na ťukačku ( zadní kamera nemá ostřik, člověk se vrací domu v noci v dešti a nic v ní nevidí - řešení je že vylezu ,zmoknu a otřu si palcem kameru)
-a taková drobnost... klima stojí fakt za nic... pořád šteluju teplotu , od V70 2001, přes avensis 2003,octavii 2016 a kodiaka 2021 sem nikde nemusel celej rok měnit teplotu. U mazdy klidně 4 x za cestu Praha- Brno , podle toho jak zrovna vyleze nebo zaleze sluníčko....
-a perlička !!! Qi nabíječka mobilu nabíjí jenom když se točí motor !!! asi těch 10 W inženýři vyhodnotili jako příliš velkou zátěž pro trakční baterku ( ale ostatní blbosti jako vytápění sedaček už asi dělalo jiný oddělení kde je nějaký stovky wattů neštvalo :D )

Měl jsem kodiaka 147kW 4x4 v plný .... štvalo mě že je to řidičsky nuda... ale popravdě po roce s CX-60 bych se asi radši v autě komfortně nudil a jenom jezdil ... a to nemluvím o "simply-clever" a nafukovacím vnitřním prostoru , do mazdy se prostě nevejde nic , není kam dát pořádně drobnosti , a ve 4 lidech 1300 km na jeden zátah bylo fakt peklo pro ty vzadu....

Jo a ještě se mi mezi svátky "rozlepila" ve spoji bandaska na ostřikovače.... , udrží tak 0,5l , ostatní do půl hodiny vyteče. Mrazem to není, od podzima do toho leju -20 kapalinu a pokud vím tak v Praze taková zima letos a kor mezi svátky fakt nebyla :D

A taková "simply-stupid" věc.... když si dáte něco menšího do kapes v kufru za zadnímy koly , tak vám to propadne až pod tu polystyrenovou vložku co je pod podlahou kufru ....... jo a ta síťka se vytrne z tapecírungu i smotanejma džínama :D
 
Poslední úprava:
Je na tom autě vůbec něco dobře? To vypadá že sláva spolehlivosti Mazdy u modelu CX60 končí. Teď se nebude už říkat... Nudíte se? Kupte si medvídka mývala ale CX60

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak po roce vlastnictví a návštěvě servisu co 14 dní jsem řešil tyto problémy:
- Výměna tlumičů a stabilizátorů
- Třesoucí se zrcátko
- Výměna kardanu
- Palivová nádž a problémy s tankovanáním
- Zavírání kufru v 50% případů se nedovřel
- Cukání převodovky při couvání na elektřinu
- Promazání silentbloků
- Nahrání nového SW pro personalizaci, bezezměny
- Zadrhávání řízení, zítra bude výměna dílu
- Spousta svolávaček

Co mi pije krev a stále nevyřešeno je samovolné zrychlování, je to nebezpečné jako prase. A pak dále parkovací senzory, které reagují s neuvěřitelným zpožděním. Tvar předních světlometů, za deště po nich stéka voda, což láme světlo a oslňujě všechy okolo. Dojezd na baterii v zimě 33km. Vzdálené vytápění, proč se bere elektřina z baterie když je auto připojené na nabíječce?

Příběh sám o sobě jsou asistenti. Adaptivní tempomat, který zpomaluje při předjíždění na dálnici. Držení v pruzích, které jezdí ze strany na stranu, neustále varování, o vyjetí z pruhu na okreskách, hlášky o nepozorném řidiči, jen když se podiváte na vteřinu do levého zrcátka atd...

Na rovinu velké zklamaní, moje druhé auto je 6 let stará honda civic, a adaptivní tempomat s držením pruhů funguje bezvadně.
 
Předchozí generace Honda Civic co máš bylo a je skvělé auto.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Je na tom autě vůbec něco dobře? To vypadá že sláva spolehlivosti Mazdy u modelu CX60 končí. Teď se nebude už říkat... Nudíte se? Kupte si medvídka mývala ale CX60

Samsung S22 256GB Tapatalk
No joo, to je pak ten klid na reseni jinych veci, kdyz mas auto v zaruce a tudiz zadne starosti :joy:

Pozn: Polsonside vi o cem je rec, ostatni bez urazky ;)
 
A ten interiér panečku. A co teprva ten infotaiment a vyřezávání světel. No neber to když je to v záruce včetně pronájmu holobytu hned vedle servisu To víš. Už máme staré šunky co nechtějí stále trpět na nějaké provozní poruchy a mají displej pouhých 640x480.

To je pouze reakce na příspěvek výše a patří k jinému vláknu.

Všem přeji ať se co nejvíce samozřejmě odstraní a auto dělá radost pokud to ještě půjde..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
A taková "simply-stupid" věc.... když si dáte něco menšího do kapes v kufru za zadnímy koly , tak vám to propadne až pod tu polystyrenovou vložku co je pod podlahou kufru ....... jo a ta síťka se vytrne z tapecírungu i smotanejma džínama :D
Toto je úplná drobnosť ale zarazilo ma to tiež. Kúpili sme nejaké úplne malé drobnosti (niečo ako lak na nehty alebo podobne), nechcel som aby to lietalo po celom kufri, tak som to hodil do tej malej kapsy, prídem domov a kapsa prázdna :joy: je tam dole diera tak 3x3cm úplne k ničomu presne na takéto situácie.

Ako to tu tak čítam, tak na CX-80 asi čakať fakt nemusím... to bude minimálne to isté, ak nie ešte horšie.
 
Hoši už přestaňte být urážení, taky k jinému tématu.😄Každý nový model má ať větší či menší potíže na začátku výrobního cyklu.A uvědomte si, že bez těchto "beta testrů" by jste vy moudřejší neměli ty vaše prověřené bezproblémové modely z konce výrobního cyklu.😁Smůla je když narazíš na blbý kus.😕Hold všechno se vždy nepovede na poprvé,ale když nejde o život, jde o hov...😉Já bych mohl o problémech s auty vyprávět.🤣
 
Hoši už přestaňte být urážení, taky k jinému tématu.😄Každý nový model má ať větší či menší potíže na začátku výrobního cyklu.A uvědomte si, že bez těchto "beta testrů" by jste vy moudřejší neměli ty vaše prověřené bezproblémové modely z konce výrobního cyklu.😁Smůla je když narazíš na blbý kus.😕Hold všechno se vždy nepovede na poprvé,ale když nejde o život, jde o hov...😉Já bych mohl o problémech s auty vyprávět.🤣
No nevím, ale hov.. za 1,5mega je docela velké lejno 🙄. Ještě že jsem si ji nekoupil, také jsem po ní pokukoval.
 
Poslední úprava moderátorem:
No nevím, ale hov.. za 1,5mega je docela velké lejno 🙄. Ještě že jsem si ji nekoupil, také jsem po ní pokukoval.
To máš každopádně pravdu.Možná by ten vývoj měl být delší,aby se všechno pořádně odladilo,ale doba je taková, že to prostě musí co nejdřív ven.A výsledek vidíme.😐
 
Poslední úprava moderátorem:
Možno je to v dnešnej dobe už blbost ale za Československa sa k nám dovážali autá 2-3 triedy. Neopakujú sa náhodou dejiny a čo pri výstupnej kontrole neprejde na Nr.1 ide na ost blok? Pri čítaní tých koatastrofických scenárov začínam tomu veriť. Nie je predsa možné aby takéto nepodarky vozili do Rakúska alebo Nemecka. Tam by Mazdu aj zožrali právnici pri reklamáciach a súdnych sporoch.

Keď som mal služobnú Mazdu 929 v roku 1991 kupovanú a servisovanú v Oppitzhauser Bruck v Rakúsku tak vždy si našiel majitel alebo hlavný managér čas a prišiel sa opýtať ako som spokojný s autom a ći je všetko v richtigu. Dnes si myslím by sa takéto asi u nás nedialo a šefstvo by sa zatajovalo.
 
Poslední úprava:
Možno je to v dnešnej dobe už blbost ale za Československa sa k nám dovážali autá 2-3 triedy. Neopakujú sa náhodou dejiny a čo pri výstupnej kontrole neprejde na Nr.1 ide na ost blok? Pri čítaní tých koatastrofických scenárov začínam tomu veriť. Nie je predsa možné aby takéto nepodarky vozili do Rakúska alebo Nemecka. Tam by Mazdu aj zožrali právnici pri reklamáciach a súdnych sporoch.

Keď som mal služobnú Mazdu 929 v roku 1991 kupovanú a servisovanú v Oppitzhauser Bruck v Rakúsku tak vždy si našiel majitel alebo hlavný managér čas a prišiel sa opýtať ako som spokojný s autom a ći je všetko v richtigu. Dnes si myslím by sa takéto asi u nás nedialo a šefstvo by sa zatajovalo.
Stačí se podívat na diskuze v Německu nebo Británií. Je to nemlich to samý.
 
Možno je to v dnešnej dobe už blbost ale za Československa sa k nám dovážali autá 2-3 triedy. Neopakujú sa náhodou dejiny a čo pri výstupnej kontrole neprejde na Nr.1 ide na ost blok? Pri čítaní tých koatastrofických scenárov začínam tomu veriť. Nie je predsa možné aby takéto nepodarky vozili do Rakúska alebo Nemecka. Tam by Mazdu aj zožrali právnici pri reklamáciach a súdnych sporoch.

Keď som mal služobnú Mazdu 929 v roku 1991 kupovanú a servisovanú v Oppitzhauser Bruck v Rakúsku tak vždy si našiel majitel alebo hlavný managér čas a prišiel sa opýtať ako som spokojný s autom a ći je všetko v richtigu. Dnes si myslím by sa takéto asi u nás nedialo a šefstvo by sa zatajovalo.
No asi ne. Navíc nic nebrání, koupit si auto ve west bloku, že...

Na rovinu velké zklamaní, moje druhé auto je 6 let stará honda civic, a adaptivní tempomat s držením pruhů funguje bezvadně.
Tak si nech civica, tohle prodej a máš pokoj.
 
Auto s A4 zavad, navic oficialne registrovanych, se bude bezpochyby perfektne prodavat. Co zkusit odstoupit od kupni smlouvy?
 
Chvalabohu som nekupil ten phev ako som povodne chcel. Na dieslaka nemozem povedat kriveho slova. Skvele auto a drobnosti ako vibrujuce zrkadlo poriesim pri servise.
 
No asi ne. Navíc nic nebrání, koupit si auto ve west bloku, že...
Budeš sa čudovať ale vela tomu nechýbalo. Bol som od toho v Mazda Mannsdorf iba kúsok. https://www.autohaus-koller.at/ Mám to iba 30 km od baráku. Cena upravená pre vývoz aj z bónusom. Pozvanie na prezentíciu nových modelov. Dvaja slovensky hovoriaci zamestnanci a rodinný podnik. Problém bol iba v tom že som auto potreboval na firmu a tudiž by som ho nemôhol odpisovať keď by bolo z AT.
 
Problém bol iba v tom že som auto potreboval na firmu a tudiž by som ho nemôhol odpisovať keď by bolo z AT.
Zajímavé, u nás na tom vůbec nezáleží. Můžeš dovést nové auto z Německa, zaplatit DPH při přihlášení, nechat si poslat německou DPH, nárokovat DPH a začít majetek odepisovat.
 
Je možné že sa podmienky už zmenili. Vtedy sa písal rok 2014 a nemôhol som to uplatniť. Teraz je to už bezpredmetné, živnostník už nie som.
 
Možno je to v dnešnej dobe už blbost ale za Československa sa k nám dovážali autá 2-3 triedy. Neopakujú sa náhodou dejiny a čo pri výstupnej kontrole neprejde na Nr.1 ide na ost blok? Pri čítaní tých koatastrofických scenárov začínam tomu veriť. Nie je predsa možné aby takéto nepodarky vozili do Rakúska alebo Nemecka. Tam by Mazdu aj zožrali právnici pri reklamáciach a súdnych sporoch.

Keď som mal služobnú Mazdu 929 v roku 1991 kupovanú a servisovanú v Oppitzhauser Bruck v Rakúsku tak vždy si našiel majitel alebo hlavný managér čas a prišiel sa opýtať ako som spokojný s autom a ći je všetko v richtigu. Dnes si myslím by sa takéto asi u nás nedialo a šefstvo by sa zatajovalo.
Nemyslím si, že se k nám vozí vozidla druhé jakosti. Jsem na facebooku ve Britské skupině, a lidé tam hlásí stejné problémy z celé evropy.
 
Back
Top