• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ahoj, nechtel jsem zakladat vlakno - snad se ve vysledku jedna o prkotinu.
Minuly tyden jsem si mel prebyrat novou CX-60 3.3 diesel AWD. Po vysvetleni vsech veci ohledne vozu a odpojeni od nabijeni baterie chtel prodejce s autem (se mnou na palube) vyjet z autosalonu. Nicmene vuz napoprve nenaskocil, ani napodruhe, az napotreti (a to ne zcela hladce). Vyskocila hlaska porucha motoru a tak se hned sjelo horniho patra do servisni casti. Zde po pripojeni na diagnostiku se nic nepodarilo najit. Po cca hodinovem cekani me byl zapujcen jiny vuz a nova CX-60 zustala v salonu/servisu. Zkusili dolit naftu a resetovat upozorneni, nicmene pry bez uspechu. Vzdy po nastartovani nasledovalo chybove hlaseni.
Chtel jsem se zeptat, zda nekdo netusi, co ocekavat - chapu, ze je to hadani z kristalove koule, ale nemam dobry pocit, ze zcela nove auto ma hned tento problem.
Dekuji.
UPDATE: tak vuz jsem dnes prevzal - dle vyjadreni techniku bylo malo paliva v nadrzi a tak system hlasil chybu. Palivo doplneno, aktualizovan 'ridici system' a vse v poradku. Prvnich 200 km se jevi vuz ok.
 
Jakoze u CX60 se nedostatek paliva projevuje jako zavada motoru? Dosud to byvalo tzv. "hladovym okem". Navic pochybuji, ze ostatni si prebirali auta natankovana? Docela jsem zvedav, s cim prijdes....
 
Možno tam nebolo už ani deci, motor preto nabehol až na tretí pokus a to vyvolalo chybu motora - palivové čerpadlo to skúsilo 2x naprázdno.. Moja teória.
 
Toto tiež nechápem. človek kupuje auto za 60000 Eur a nevedia dat do nádrže naftu za 6 Eur. A preto som si radšej priniesol dve 5L bandasky z voňavým rakúskym benzínom a po prevzatí na dvore nalial do nádrže. Nechcel som jazdiť na prázdnej nádrži.
 
Hladove oko tam bylo, hlaseni o malu paliva take. Netusim, kolik tam mohlo byt. Nicmene sli s kanystrem pro par litru, nasledne pry doplnili na 10 litru (ja nasledne dotankoval 49). Bohuzel vice info nemam. Priklanim se k'suchemu' cerpadlu.
 
To je vážně šílené... 2017 v Algonu K. Vary nás taky s párami v nádrži velmi ochotně navigovali s novou M3 k nejbližší čerpací stanici u Globusu 🤦‍♂️
Oproti tomu Mazda Tábor mi předala nedávno CX-5 s plnou 👍
 
By ma zaujímalo aké majú na toto nechcem nazvať predpisy ale nejaké inštrukcie od importéra. Na druhej strane zase dostať plnú nádrž neznámeho pôvodu tiež by som sa netešil. Už si viem živo predstaviť ako tam tankujú JURKI lebo je tam o 0,3 eurocentu benzín lacnejší.
 
A nemohlo dojít kvůli běhu čerpadla na sucho k jeho, (byť jen malého), poškození?
To si nemyslím. To čerpadlo bylo studený (předtím evidentně neběželo) a tyhle chvilkový pokusy o start mu dle mého názoru neublížily. To že jim to nešlo nastartovat bylo teda asi tím palivem, ale hlavním důvod proč to nešlo nastartovat i po doplnění nafty bylo zřejmě zavzdušnění palivovýho okruhu, který umí u moderních dieselů (ale i benzínů) docela potrápit.

Je to celý spíš takový vtipný, že si tohle zrovna prodejce nepohlídá před prodejem, ale po tom co jsem zažil, že ti autorizák prodá úplně nový auto s nefunkčním zadním světlem (komplet vypálená elektronika ve světle) a ty to zjistíš až na první křižovatce po výjezdu ze salůnu, se už nedívím vůbec ničemu.
 
Tak dnes mi prislo postou info o zvolavacke ohladom premazania a nastavenia riadenia.Aspon sa rovno opytam na vytlmenie dveri a vibrujuci spatak :D
 
To si nemyslím. To čerpadlo bylo studený (předtím evidentně neběželo) a tyhle chvilkový pokusy o start mu dle mého názoru neublížily. To že jim to nešlo nastartovat bylo teda asi tím palivem, ale hlavním důvod proč to nešlo nastartovat i po doplnění nafty bylo zřejmě zavzdušnění palivovýho okruhu, který umí u moderních dieselů (ale i benzínů) docela potrápit.

Je to celý spíš takový vtipný, že si tohle zrovna prodejce nepohlídá před prodejem, ale po tom co jsem zažil, že ti autorizák prodá úplně nový auto s nefunkčním zadním světlem (komplet vypálená elektronika ve světle) a ty to zjistíš až na první křižovatce po výjezdu ze salůnu, se už nedívím vůbec ničemu.
Jen doplneni: auto nastartovalo. Jen tam bylo slyset dele starter (snad to popisuji dobre).
 
@emkei no, to odpovídá zavdušnění. Pamatuju na příspěvky od lidí, který při výměně palivovýho filtru ho zapoměli zalejt naftou a potom startovali tak dlouho až třeba vybili baterku a auto nastartovalo fakt po dlouuuuhý době.. Hlavně ať slouží ke spokojenosti 👍
 
@emkei no, to odpovídá zavdušnění. Pamatuju na příspěvky od lidí, který při výměně palivovýho filtru ho zapoměli zalejt naftou a potom startovali tak dlouho až třeba vybili baterku a auto nastartovalo fakt po dlouuuuhý době.. Hlavně ať slouží ke spokojenosti 👍
Dekuji. Prinasi usmev na tvari.

mazda_inline.jpg
 
neodsledoval som si ci to robi pri ked tocim volantom, kazdopadne ked je zapnute automaticke natacanie volantom a nedrzim volant tak si auto dobrzdilo. Z toho co mam nacitane nie je tam generator zvuku, aj ked mi prislo dost zvlastne, ze sa mi zdalo, ze auto je lepsie pocut vnutri ako vonku. Niekde som ale cital, ze auto je usposobene aby si zvuk vo vnutri vnimal lepsie, najma sanie. Lebo ked stupim na pedal tak auto nasava poriadne. Az som si zo zaciatku myslel ci to nie je nejake drenie motora. Chod motora je ale velmi kultivovany. Automat sa ho snazi drzat v nizkych otackach. Ked sa stupi trvdsie na pedal tak je ho pocut. Ale nie rusivo. Proste tak ako by som chcel pocut velky motor.

Chcel som sa ale spytat jednu vec. V prirucke aj na forach citam , ze ked je zaradena spiatocka a zmacknes tlacitlo na ovladanie zrkadla, tak sa dane zrkadlo automaticky skloni smerom dolu, aby si videl na zadne koleso. Toto u mna nefunguje. Je to len u mna?
Dle mne je to jen u Homura a Takumi, nebo Packet - myslim, ze ten Asistencni.
 
Minule sme to riesili v chate na fb. To sklapanie zrkadla maju vraj len auta s pamatovymi sedadlami.
 
Tak jsem měl konečně možnost vyzkoušet adaptivní tempomat na dálnici Zlín- Praha a zpět a musím říct že po pár kilometrech jsem tempomat vypl. nevěřil jsem zdejším diskutujícím ale bohužel se jejich zkušenost potvrdila a chování tempomatu je popravdě až nebezpečné. Měl jsem nastaven ten největší odstup a při mírné pravotočivé zatáčce tempomat začal brzdit u každého kamionu v pravém pruhu. Trošku pomohlo změnit bezpečnostní odstup na půlku ale i tak nepomohlo dostatečně. Takže jízda vypadala tak že letíte v levém tachometrových 150 za Váma další auto a najednou auto zaregistruje v právem pruhu kamion jedoucí 80-90 km a auto začíná brzdit ze 150 na 80-90 s čímž samozřejmě řidič za mnou nepočítá takže popravdě nepoužitelné pokud nechcete mít někoho v kufru. Ale musím pochválit sedačky i po 4 až 5 hodinách bez pauzy jsem vysedl zcela neunaven a nepolámán.
No problém s tím adaptivním tempomatem je ten, že Japonci ho nastavili a naladili skvěle, ale dělali to v Japonsku, kde mají jen takové ty malé kamionky, takové co vypadají jako naše Velorexy a jen mají jakoby větší korbu (jak to vidíme ve filmech, jak tam vozí tu zeleninu atd.) :) ne fakt si nedělám legraci, jinak by to přece muselo normálně fungovalo u nás ne.
 
Zase se ke mně dostala jedna pěkná nabídka prodeje, tak dávám pro klaňáky na vědomí ;)
Tentokrát CX-60, soul red crystal, 3,3 skyactiv D, 254hp AWD, Homura se všemi pakety. První registrace 20.3.2023, najeto cca 14 500 km, šestiletá záruka.
Původní cena 1 688 490 CZK. Nyní aktuální cena cca 1 250 000 CZK s DPH (možnost odpočtu).
Kdyby někdo zrovna sháněl, tak neváhejte jako vždy napsat do soukromé zprávy.
 
Dnes som bol v mazde koli tej zvolavacke ohladom riadenia. Vraj tam budu menit preventivne nejaku suciastku. Hned mi ale povedali ze na moje vin su dalsie 2 akcie. Nejake updaty pre radar a prevodovku tak som zvedavy. Hned som im povedal aby mi dali tu tlmiacu vypln do dveri a pozreli sa na vibrujuci spatak. Vsetko to pozru a spravia 👍🏻
 
Back
Top