• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda představuje nový model Mazda3

Los Angeles | Leverkusen, 28. listopadu 2018. Ve světové premiéře se dnes na autosalonu v Los Angeles představuje zcela nová Mazda3. Od základu přepracovaný model se začne prodávat začátkem roku 2019. Nejprve v Severní Americe, další trhy budou následovat.

Zcela nová Mazda3 dále rozvíjí designový sloh Kodo, který ztělesňuje esenci japonské estetiky. Základní tvar vozu je nekomplikovaný a jednolitý. Nenápadný reliéf nicméně rozehrává hru světla a odrazů, které jakoby splývají po plochách karoserie.

Výsledkem je silnější a přesvědčivější vyjádření vitality než u dosavadních modelů ztvárněných ve stylu Kodo. Přestože hatchback i sedan sdílejí společné modelové označení Mazda3, každý z nich má jiný charakter. Design hatchbacku je dynamičtější, zatímco sedan klade důraz na eleganci.

Zcela nová Mazda3 využívá novou konstrukci SKYACTIV, která pracuje s vrozeným lidským citem pro rovnováhu. Paletu motorů tvoří nejmodernější jednotky SKYACTIV-X, SKYACTIV-G a SKYACTIV-D. Všem je společná plynulá a pohotová odezva ve všech provozních scénářích.

Jedním z hlavních aspektů filozofie Mazdy je navrhovat automobily v první řadě s ohledem na člověka a jeho potřeby. Společnost proto výrazně posílila základní jízdní atributy vozu. Akcelerace, zatáčení i brzdění nyní působí zcela přirozeně.

Od uvedení první generace v roce 2003 má Mazda3 na kontě více než šest milionů prodaných vozů. Pro značku Mazda je tedy modelem celosvětového strategického významu a motorem růstu. Zákazníkům z celého světa přinesla Mazda3 radost z jízdy, jíž jsou vozy této značky vyhlášené, a stala se důležitou částí výrobního programu.

„Se zcela novou Mazdou 3, kterou dnes představujeme, začíná pro Mazdu nová éra,“ řekl Akira Marumoto, prezident a generální ředitel Mazdy. „Nová generace vozů Mazda přinese zákazníkům ještě hodnotnější zkušenost s vlastnictvím vozu. Prostřednictvím těchto produktů dále zvýšíme hodnotu značky Mazda a naplníme náš záměr trvale upevňovat vztahy se zákazníky z celého světa.“

Autosalon v Los Angeles je pro veřejnost otevřen od 30. listopadu do 9. prosince. Tiskové dny připadají na 28. a 29. listopadu. Tisková konference Mazdy se koná 28. listopadu v 15.25 místního času.

Pokračujte ve čtení...
 
Back
Top