• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Motor netáhne ve vyšších rychlostech

TAkže jsi jestli tomu dobře rozumím prošel očistec jako já? Motor ven, oprava všeho, hlava dole ventily sedla atd + rozvody...a nakonec i sání..to všechno jsi dělal a už zase jezdíš ok..to jsem rád že je světlo na konci tunelu. Kdo ti to dělal a jak dlouho to trvalo? Asi ne mazda original servis? A konečná cena? Cca?
Já mám auto rozhozeny už měsíc...snad zítra už budu jezdit. Dělal jsem s kamaradem trochu svépomocí.
 
Poslední úprava:
Přesně jak píšeš, já koupil rok výroby 2012, veškeré servisní intervaly dodrženy, ale svolávačka žádná. Jen motor ven nešel úplně, ale přizvedli si ho na nějakou traverzu. Odhad v Autopalace Spořilov byl 170k bez rozvodů. Nakonec díly objednaný v Autopalace Spořilov a dělal to servis https://www.toyota-tabor.cz/. Cena za díly a práce cca 112k + cena rozvodů 21k. Teď ve středu jedu do Zlína na výměnu oleje v automatické převodovce cca 10k+ a už jsem doma slíbil, že snad už je to všechno, jinak půjdu asi já i CX-5ka.2,5 měsíce bez auta. Po koupi jsem ho měl 6 dní.
Tady jsem už dával i nějaké foto a faktury, za díly, pár věcí tam není jako třeba malé turbo atd...
https://www.mazdaklan.cz/threads/sv...motoru-2-2-skyactiv-d-sh.59/page-2#post-86895

IMG_1722.JPEG IMG_1724.JPEG IMG_1746.JPEG
 
Poslední úprava:
Wow...no ja zachranil turbo i rozvody...ale preventivne udelal lozisko spojky. Jeste nejezdim...snad uz zitra...ja jezdil od koupe jeste dva roky..a sel do toho vlastne nahodou kvuli karbonu. Cenu jeste upresnim zatim jsem na 24 ale to je jen zaloha za dily a hlavu...douctovani dodam. Kazdopadne ikdyz jsem radove jinde cenou..z pohledu sve zeny musim doufat ze to u nas dopadne jak s pisnickou "cas ten otupi i ostry brit" protoze u nas se otevira kudla ikdyz cena predpokladam nedosahne ani polovicni urovne te tvoji.
Mimochodem a to neslo kdyz jsi to mel tak kratce poresit nejak s tim kdo ti to prodal? Nejaka zaruka? Nebo tak neco? Hned po tak kratke dobe se to rozsypat
 
Ja ty rozvody, nechal udělat preventivně.
Ty jsem zaplatil. Ostatní je v řešení.
(Reddwarf) poslal jsem Ti SZ.
 
Ne, nemusí mít stromeček. Mě se projevuje úplně stejně, jak tomu naložím, tak vzduch nestíhá. Nápor vzduchu bych neřešil.

Není to způsobené tím, že máš tu úpravu na 141 kW? Předtím ti taky nestíhal vzduch?
 
No ja bych na zacatku rekl vacka...jenze ta se ho nema tykat. A jak rikas turbo...ale podle me i karbon se projevuje jinak.
 
Mě se projevuje úplně stejně, jak tomu naložím, tak vzduch nestíhá.

Vím, že je to tu o Mazdách:) Ale na bývalém autě (Opel Vectra C, 1.9 CDTi) se mi ucpané sání projevovalo úplně stejně - auto táhlo dobře dole, při zátěži od cca 3,5k rpm padalo do nouzáku. (Navíc jsem teda měl problém se zaseklýma vířivíma klapkama, ale projev byl stejný.)
 
Po čipu je to jen výraznější, zasenené sání nutí turbo k oscilaci a BOOST_A_STATUS se přepíná mezi Open a Closed Loop.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
No a mame v tom uplne jasno :) jeste ze je tu odbornik na svem miste...takze jen vycistit sani..tradicne jak rikame vitej v klubu...ale to by melo byt v pohode :cool:;)
 
Dekuju všem za odpovedi, pujdu cestou kontroly sáni a zkusim prekontrolovat svičky, to by mohlo taky muj favorit, OBD a pak uvidime
 
Jirko jestli to dobře chápu..svíčky tam asi nemáš ;) teda pokud jsi psal že maš 2.2D 110 kw.. nebo že by Skyactiv X ? :) Pokud by to měl být opravdu karbon v sání pak bych se nejdřív zkusil podívat jak vypada čidlo co měří prutok vzduchu přímo na sání to bych vytáhl...a zkontrolovat ho..já ho měl tak zaprasený, a otvor kolem něj taky, že bylo víceméně hned jasný že v sání je karbonu na rozdávání.
 
Poslední úprava:
Myslíš? ja bych řekl spíš vstřikovače..žhaviče..to by mu blbě startovalo v zimě.....ale stejně je problém že pokud pujde o vstřikovače, na nich toho až tak moc asi zjistit nepujde
 
Dobrý den,nevim kam to přesně zařadit tak to napíšu do nového tématu,omlouvám se jestli to není spavně.
Mam M6 GJ 2014 2.2d 110 kw a asi rok mě trápí vykon motoru.Začlo to ve vyskokých rychlostech ( 180km)
a postupně se to snižuje k 130km/h. noha na podlaze a auto netáhne pak nohu pustím a rozjedese plynule v pořádku a pak zas přidám a nic nejsem schopen předjet ani felicii do kopce.Prostě to dělá jen občas.Měnim olej po 10 tis. sejtko je o.k, podložky pod vstřikama taky.diagnostika nic čistá, svolávačky všechny.Není někdo kdo by poradil, opravil(praha a okoli)
Já už fakt nevim. Dík za info


Ahoj, řešil jsem stejnou záležitost, přesně stejné příznaky a bylo to totálně zadělané sání, takže šlo dolů a vyčistit, + se k tomu přidali dva snímače, počítej že je to operace v servisu na cca 20 000,-CZK
sání4.jpeg sání3.jpeg sání1.jpeg sání2.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
no, dával jsem tu odkaz, že mi to vyčistili za 3,5 tis. Že to má ucpaný si myslím taky. A s ucpaným sáním bych do Mazdy nejezdil - pokud je to jen to. To je klasická automechanická práce pro jakéhokoliv slušného mechanika. PS jen reaguju na toho strašáka s cenou, jinak samozřejmě neřeším, kam kdo svoje peníze vrazí.
 
Jo tak počítám, že dva senzory co jsem měl po smrti téměř vyšli v Mazdě na 7-8tis. + práce a vypustit a napustit náplně a nějaká diagnostika, aby se to resetovalo a bralo to nové hodnoty a jelo to. Asi to jde vždycky udělat levněji. Ale za 3,5 jsem měl jen ten senzor v sání, co byl taky zakarbonovaný.
 
jj senzory stojí cca 7mičku....naštěstí..a to můžu potvrdit je dost často stačí jen taky vyčistit...a jak jsem psal i dřív..mě osobně přímo v Mazdě v květnu řekli orientační cenu za čištění 7500,-..takže by to se senzory v mazdě v Olomouci vyšlo na cca 15 tis...ale víme jak je to po českých krajích s cenama v MAzdě, takže bych to taky doporučil...z vlastní zkušenosti....dělat u slušného automechanika, který to bezproblémů dá i doma v dílně.
 
Back
Top