• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Tady má fotky s kompletní dokumentací

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18686471

Taky mi to přijde velmi seriózní, díky za info. Zítra mu volám a v týdnu bych na ni zajel mrknout a taky se ho zkusím zeptat, jestli nemá vyhlidnuty nějaký liftback:)
Jak je ta fotka s tema papirama, tak nahore v deskach je navod k obsluze v danstine :grinning: plus ja tam mel papiry ze vsech navstev Bosch servisu po zkonceni zaruky a servisovani v Mazde a certifikaty o osetreni podvozku a dutin. Pod deskama je je zleva el. servista vytazena tady v Cesku, vedle vysacky o servisu v DK, a vpravo je DK technicak. Dole je faktura o servisu letos v unoru na ni 2 klice jako jsem mel ja a vpavo pod DK technicakem, danska analogie toho jako je u nas to, jak si muzes zkontrolovat auto podle VIN, kdy bylo na STK. Takze posledni STK v Dansku byla 7.2.2020.
Jak ted postupne konci blazinec kolem toho SARS, tak myslim ze by tam mohl mit nejaky lift u svych dodavatelu.
 
Zdravim, nechci zakladat nove tema, tak se prifarim. Lze nejak zjistit historii nebo pravdivost? Jedna se o auto rv2010 s 140tkm, dovoz z rakouska, nez se na nej pojedu podivat, bych chtel mit jistotu, jestli je to dolozitelny fakt.
VIN:JMZGHA9C601408358
Dale tvrdi, ze to koupil s rozbitym turbem, vymenil, musel vycistit dpf, ze kourilo, pak jiz normal, emise vysli normal. Chtel bych poridit misto mondea 2002. Za jakoukoliv radu dekuji
Jan
 
Jak se říká, "S jídlem roste chuť", tak nastal čas se kouknout po něčem silnějším. Ta moje M3 1,6 my přestává výkonově stačit a tak pokukuji po něčem dospělejším. Narazil jsem na tuto Mazdu 6 poprosil bych o rychlou lustraci VIN:JMZGHA4E601478551 . Prodejce je, zdá se specialista na dovozové Mazdy, ale zde na fóru svoje vlákno nemá. Najde se někdo se zkušeností? Díky za pomoc.
 
Jak se říká, "S jídlem roste chuť", tak nastal čas se kouknout po něčem silnějším. Ta moje M3 1,6 my přestává výkonově stačit a tak pokukuji po něčem dospělejším. Narazil jsem na tuto Mazdu 6 poprosil bych o rychlou lustraci VIN:JMZGHA4E601478551 . Prodejce je, zdá se specialista na dovozové Mazdy, ale zde na fóru svoje vlákno nemá. Najde se někdo se zkušeností? Díky za pomoc.
Co já vím, tak dost lidí od něj Mazdu bralo a vždy spokojenost... Prý je to ochotný člověk a má velmi pěkné kousky.
Ale osobní zkušenost teda nemám.. ;)
 
Jak se říká, "S jídlem roste chuť", tak nastal čas se kouknout po něčem silnějším. Ta moje M3 1,6 my přestává výkonově stačit a tak pokukuji po něčem dospělejším. Narazil jsem na tuto Mazdu 6 poprosil bych o rychlou lustraci VIN:JMZGHA4E601478551 . Prodejce je, zdá se specialista na dovozové Mazdy, ale zde na fóru svoje vlákno nemá. Najde se někdo se zkušeností? Díky za pomoc.

na pana Drahoše si dost počteš na FB ve skupinách o mazdách, ale co o něm lidi psali tak si ho snad všichni vychvalovali(co jsem četl)
 
Ahojte, vedel by mi niekto prosím nájsť el. servisku pre VIN JMZGHA4L601461029? Je to 2011 GH 2.5 pôvodne z DE, od 2019 v CZ, dnes som ju bol vyskúšať a sme dohodnutí s predávajúcim, že ju vezmem. Povedal mi na rovinu, že bola búraná a Cebia to potvrdzuje. Len by som chcel vedieť rozsah tých opráv, bola to pravá zadná časť a na pohľad to nešlo poznať vôbec. Inak výborný stav, bez korózie, dokonca tam dorobil denné svietenie. Najazdené má cca 145t a cena je 210. Ďakujem pekne :)
 
Poslední úprava:
Způsob opravy ani nic co se týče oprav není v elektronické servisní knížce zaznamenáno.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Zdravím,po delší době nastal čas na změnu.19 roků mi dobře sloužil passat B5.5 tdi 96kw.Auto mě nikdy nenechalo ve štychu.Jednou měněné turbo,jinak spojka a dvouhmota původní.Měněny pouze spotřební věci(ramena 1x,brzdy atd.) najeto momentálně 550 000km,motor jede pořád v pohodě,měnil jsem nedávno gumičky vstřiků a teď jsou hodnoty jako nové(vstřiky původní).Ale bohužel od školy a parkovišť u supermarketů auto dodřené a tak začínají reznout lemy.Chtěl jsem už před pasátem mazdu 6 GY,ale tenkrát mě odradila rez,tak jsem koupil vw.Auto používám na dojíždění do práce, 40km tam a 40km zpátky a občas za rodinou Morava 200km ,dovolená delší trasy.
Proto taky uvažuji o 6 GH v naftě 2.2.Ročně najedu tak 20tkm.Samožřejmě bych nejradši bral 2.0 benzín ,ale když se dívám po možnostech,tak 2.0 benzín tady nemají vyšší výbavu(xenony,vyhřívání sedaček).
Přečetl jsem tady v diskusi benzín nebo nafta pro i proti a nejsem pořád rozhodnut.Když už naftu,tak bych samozřejmě chtěl maximálně prověřit a pak tomu samozřejmě dávat,co auto potřebuje(olej 10tkm atd).Moje předpokládané jízdy jsou snad pro naftu v pořádku.Na auto mám okolo 150tkč, za benzín bych dal i víc,ale co mazda s najetýma 150tkm a více,jak je to se spotřebou oleje?Na kolik pak výjde oprava kroužku,když by už byla potřeba.Jak taky pravě poznat u mazdy,jestli už si bere víc oleje.Passat mě od výměny po výměnu nevzal pořád nic.
Prostě pořád nejsem rozhodnut,prostě když seženu něco v dobrém stavu,tak bych klidně vzal i tu naftu.
Teď konkrétně.Neznáte někdo prodávajícího?
není to někdo s klubu?
Pak ještě tady:to mám do Hradce kousek,tam se chystám na prohlídku.
No a v hned vedle v Kolíně:
Na to už koukám od léta(stojí tam dlouho,proč asi?Vysoká cena?)Budu se muset taky jet podívat a zjistit,kde byl dělaný poslední servis.
Jinak díky za rady Všem a omlouvám se dlouhý příspěvek.
 
Tak zkus tu DISInu, u té třetí asi odrazuje diesel a kilometráž, ale vypadá jako nechystaná na prodej pěkně. Asi bych neslevoval z faceliftu.
 
Ne diesel mi právě nevadí a kilometry vůbec.Radši víc a poctivé než...Můj passat měl za 3.5roku 150tkm.Proto je divný,když se nabízí auta 8-9roků stará se 150tkm!?Např.tady.
https://auto.bazos.cz/inzerat/128823985/mazda-6-22-mzr-cd-72010-facelift-140000km.php
a tady
To jako najezdilo 12-14tkm ročně.To najezdí žena s fábkou po městě.Jestli i ty kilometry sedí,tak to musel být někde provoz po městě.A když je to z Německa,tak bych chtěl vidět toho důchodce,co si koupil naftu a pak se na ní chodil dívat do garáže.:confused::confused:
Co tedy ten v tom Kolíně,nemůže někdo prověřit VIN?
Díky.
 
No moji M6 GH má žena a má najeto teď 206 tisíc a to je skoro 9 roků a to já najel za 6 roků cca 180 tisíc, takže kdyby to měla jen moje žena, tak by najela ano těch ani ne 150 tisíc, třeba 130 tisíc, takže je to normální, aby auto staré 8-9 roků mělo nájezd třeba 150 tisíc. Prostě když má auto někdo kdo jezdí méně nebo každý den, ale jen krátké trasy do práce a takových lidí je spousta, tak je prostě menší nájezd.
 
Jasně,ale na krátké trasy po městě je benzín.Naftové mazdě asi nebude dělat dobře krátké popojíždění.DPF,karbon a spojka asi taky bude víc namáhána.
Švagr měl dvouletý Verso 2.0 D4D.Krátké trasy a dpf pořád musel jezdit vypalovat do servisu.Nakonec se toho zbavil,když se to začalo sypat.Manželka služební Octávka 1.6tdi.Ježdění kolony Praha.Ani ne 50tkm najeto v servisu měněny vstřiky a spojka.Teď už má jiné.
Tady jsem našel mazdu s LPG.Má někdo zkušenosti s provozováním LPG v mazdě s takovým nájezdem?

Dá se nějak zjistit,jestli bude třeba měnit rozvodový řetěz u 2.2.Vím že má soft na hlídání natažení,dá se tedy poznat,kolik ještě najede než bude nutná výměna podle stavu v diagnostice?Kolik se tak najede na původní rozvody?
 
Ahoj všem, tak po dlouhém rozhodování kdy jsem nucen vyměnit svého Focuse za něco novějšího. Tak nakonec padla volba na Mazdu 6 gh v 2.5 v benzínu (roční nájezd mám 10-15k takže nafta není úplně dobrý nápad a do práce to mam cca 15km). Tak jsem si přišel pro radu a zhodnocení těch co jsem zatím našel. Budu na to mít asi 200k ale rad bych se vlezl třeba do 170k aby zbylo na prvotní servis kdyby náhodou. Zkusím teda sem dát nějaké co jsem našel a uvidím ?

https://auto.bazos.cz/inzerat/128933700/mazda-6-25i-gta-key-less-bose.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/129174446/mazda-6-25i-gta-kombi-1majxenonyvyhrsedtazne-zbose.php
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18958594
Budu rad za každou radu a připomínku. Diky
 
To poslední má dost odřené opěradlo vzadu po autosedačce. To bych asi nechtěl. Ty zbylé dvě vypadají celkem slušně. U toho šedého mě zarazil velký rozdíl odstínu zadního nárazníku. Vím, že u některých barev je vidět rozdíl, ale tady mi to přijde až moc. Určitě by to chtělo vidět a svézt se.
 
Toho ze je to odřený jsem si vsimnul ale netipoval jsem od čeho a ten lak na tom nárazníku jsem vůbec neviděl že je jiný. Tak ta je naštěstí v Brně což mam kousek tak se tam můžu zajet podívat. Jako nejvíc se mi líbí ta bílá ale ta je cca 300km daleko. Plánuji to buď koupit ještě letos a nebo nejpozději v lednu tak se snad ještě něco objeví.
 
300 km je dost no. Požádal bych o VIN a prověřil v Mazdě, než tam pojedeš. Když to máš kousek do brna, tak na to určitě mrkni. :)
 
Ahoj, v lete jsem kupoval Mazdu 6 GH 2.5 benzin, takze uplne presne to co chces ty a i podminky jsem mel podobne.
Napisu ti me zkusenosti.
1) Jako nejdulezitejsi vec povazuji nechat si vyjet el. servisni knizku a brat jen auto, co ma pravidelnou servisni historii.
Ja nakonec vzal dovoz ze Svycarska, auto po leasingu a zaznamy byly kompletni az na posledni rok. Dokonce jsem psal email do toho servisu do Svycarska a odpovedeli mi :) ze vse ok.
2) Na vnejsi stav jsem moc nehledel, skrabanec sem tam mi neprijde dulezity, hlavne aby motor a spojka byly vporadku.
Moje auto bylo vizualne trochu poskrabane, vevnitr sedacky a volant a radici paka osoupane. Ale motor byl ok a do dneska jede bezvadne.
Ja mel tehdy stesti, koupil jsem M6 s najezdem 180t km za 160t Kc a mel jsem vyhrazenych dalsich cca 30 na pripadne opravy - a nemusel jsem zainvestovat skoro nic, sla hned do mazdy na vymenu oleje a kontrolu. Preventivne mi vymenili zadni brzdove desticky, jinak vse bylo vporadku.
Tak jsem potom za zbyle penize koupil z polska elektricke sedacky s pameti (celokozene) a taky volant za velmi hezke penize. Prijelo mi to na palete a sam jsem si to pak prehodil a vse funguje paradne. o volantu jsem myslim i udelal navod, vymenu sedacek jsem taky fotil, ale moc lidi to nezajimalo, tak uz jsem navod nedelal.

Jinak k tem autum, co tam mas, tak hned ta prvni M6 z Brna, tak tu ten bazar inzeruje uz od brezna letosniho roku a doted ji nikdo nekoupil. Dal bych si pozor na takoveho lezaka, tam asi bude nejaky problem. Sam jsem ji v srpnu zvazoval a nakonec jsem se ani nebyl podivat.
Kdyby te jeste neco zajimalo, tak se ptej. Jinak ten autobazar, kde jsem ji bral ja se specializuje na dovoz ze Svycarska a muzu je doporucit. Solidni jednani, slevit nechteli, protoze si stali za tim co vozi, ale nakonec jsem neco ukecal ;) Hlavne asi diky tomu, ze jsem jel pres celou republiku se na auto podivat.
 
Ahoj Všem!
Rád bych se zapojil do diskuze... dlouhá léta mam Nissana almeru 2.2 108kw a když vše půjde jak má, tak příští rok bychom rádi pořídili něco většího.
Už dlouho jsem rozhodnuty pro Mazdu 6, ale mám dilema.
Koukam se na cenovky kolem 200K.
Potřebuji, aby to jelo, ideal okolo 8s z 0-100 jako mám teď :))
Jak moc se od sebe liší modely GH a GJ? (hlavně mi jde o komfort, jizdní vlastnosti, ticho v kabině)
Buď budu hledat GH 2.5 GTA a nebo se dá sehnat GJ v naftě i v automu za slušné peníze, nebo 2.0 121kw...
Vyplatí se si připlatit a nebo GTA je stále dobrá volba?
Nemám vůbec jasno :(
spotřebu taky zásadně řešit nechci...hlavně jde o spolehlivost a slušný výkon.
Najedu cca 1500km měsíčně...

Díky všem za názor!
 
Back
Top