• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Neustálý problém s DPF

500 km testovaci jizdy neni treba , uz behem 30ti km se na diagnostice pozna, zda je vyreseno , nebo ne... Ani nutne nekoho, kdo si bude hrat...neverim, ze by auto napechovane "od hlavy az k pate" elektronikou nedokazalo dat jedine voditko k tomu, co je spatne...
Na niektoré veci je elektronika prd platná, platí to čo som písal vyššie, 500km samozrejme netreba - písal som to skôr ironicky.
 
Podložka SH01-13-H51 hrozivých 51 Kč vč. DPH maloobchodní cena. :D

Počítám, že písemně ti to nedají.
Ahoj všem, máte někdo prosím reálnou zkušenost s výměnou těchto podložek za ocelové? A to i dále s dalším provozem po výměně s odstupem času. Mně servisní technik v AutoPalace minulý týden sdělil, že ocelové tam "nedáte" a že tam patří měděné podložky.
 
A co přesně ti na vyjádření technika přijde špatně ? Tady se nějak množí lidi, kterým někdo řekne - "ne, takhle to nejde" a jsou to fundovaní, zkušení lidi a jako odpověď to nestačí a ptají se pak kamaráda, nebo úplně cizích lidí, jestli je to pravda.

Zkus si sám sobě položit otázku, proč je ta podložka z mědi. Já jsem tady původně něco napsal, ale teď jsem to smazal a zeptám se bez ironie a bez nějakých negativních konotací - ty znáš někoho, kdo si dal pod vstřikovače ocelové podložky ? Že jako ušetřil skoro až dokonce 200kč při servisu na tomto místě...

Když už musí vstřiky ven, nebude to asi servis za jednotky tisíc (obvykle)...tak vlastně čekám, jaké bude rozuzlení
 
A co přesně ti na vyjádření technika přijde špatně ? Tady se nějak množí lidi, kterým někdo řekne - "ne, takhle to nejde" a jsou to fundovaní, zkušení lidi a jako odpověď to nestačí a ptají se pak kamaráda, nebo úplně cizích lidí, jestli je to pravda.

Zkus si sám sobě položit otázku, proč je ta podložka z mědi. Já jsem tady původně něco napsal, ale teď jsem to smazal a zeptám se bez ironie a bez nějakých negativních konotací - ty znáš někoho, kdo si dal pod vstřikovače ocelové podložky ? Že jako ušetřil skoro až dokonce 200kč při servisu na tomto místě...

Když už musí vstřiky ven, nebude to asi servis za jednotky tisíc (obvykle)...tak vlastně čekám, jaké bude rozuzlení
https://www.mazdaklan.cz/threads/neustaly-problem-s-dpf.6506/post-134630
Právě, že teď se už montují ocelové
 
Ocelové podložky pod vstřikovače :rolleyes:....Jakože ne nějaká slitina, ale OCEL ?
Ano, odkazovaný příspěvek Shr3ka jsem četl.
Dobrá, jsem neznalý, beru zpět a tazateli se omlouvám...Ocelová podložka..hm...
 
Namiesto RF2A-13-H51B sa teraz dávajú SH01-13-H51, ktoré vyzerajú ako ocelové, skôr by som sa obával či servis (mimo mazdy) dodrží správny postup pri uťahovaní vstrekovačov čo môže mať neskôr fatálne následky.
 
Ano, jak píše @lowend, vypadají jako ocelové. Doufám, že takto stačí, že je to dostatečně autoritativní a v diskuzi se přesuneme někam jinam. Jestli je to pocínovaná ocel nebo měď, může si kdokoliv nechat udělat spektrální analýzu.

M001-17ACS_1.png M001-17ACS_2.png M001-17ACS_3.png
 
500 km testovaci jizdy neni treba , uz behem 30ti km se na diagnostice pozna, zda je vyreseno , nebo ne... Ani nutne nekoho, kdo si bude hrat...neverim, ze by auto napechovane "od hlavy az k pate" elektronikou nedokazalo dat jedine voditko k tomu, co je spatne...
Ahoj Lucie, vyřešila jsi to nějak? Nebo pořád jezdíš s tím problémem? Mrzí mě, že máš co by nový majitel tohoto vozu, tyto komplikace. Ony to nejsou špatné motory, dokonce podle mě i dynamičtější a tišší než benzínové, ale holt vyžadují větší pozornost. Sám mám tuto Mazdu6 129kW/2013 už od r. 2016 a celých 6 let mě spolehlivě vozila do Německa a nazpátek. Najeto 220k km a pak se objevil problém s těsněním pod hlavou - nesvítila kvůli tomu žádná kontrolka, jen auto později topilo. Opraveno svépomocí a po 10k km upadla klapka turba a celé ho postupně zbrousila - taky trvalo dost dlouho než se rozsvítila patřičná hláška. A právě tehdy mi regenerace probíhaly každých 50-60km, než se to opravilo, to ovšem nemusí být ten tvůj problém.
Senzory dávají pouze nepřímá vodítka na možné závady, pokud vůbec něco zaznamenají. Podle mě, nelze diagnostikou poznat zbroušenou vačku nebo vadný injektor. Já bych sundal víko ventilů a zkontroloval výfukovou vačku, případně nechal vyčistit injektory. Btw. byla provedena svolávačka na tu vačku? To by měli v mazda servisu vědět.
 
Ahoj Lucie, vyřešila jsi to nějak? Nebo pořád jezdíš s tím problémem? Mrzí mě, že máš co by nový majitel tohoto vozu, tyto komplikace. Ony to nejsou špatné motory, dokonce podle mě i dynamičtější a tišší než benzínové, ale holt vyžadují větší pozornost. Sám mám tuto Mazdu6 129kW/2013 už od r. 2016 a celých 6 let mě spolehlivě vozila do Německa a nazpátek. Najeto 220k km a pak se objevil problém s těsněním pod hlavou - nesvítila kvůli tomu žádná kontrolka, jen auto později topilo. Opraveno svépomocí a po 10k km upadla klapka turba a celé ho postupně zbrousila - taky trvalo dost dlouho než se rozsvítila patřičná hláška. A právě tehdy mi regenerace probíhaly každých 50-60km, než se to opravilo, to ovšem nemusí být ten tvůj problém.
Senzory dávají pouze nepřímá vodítka na možné závady, pokud vůbec něco zaznamenají. Podle mě, nelze diagnostikou poznat zbroušenou vačku nebo vadný injektor. Já bych sundal víko ventilů a zkontroloval výfukovou vačku, případně nechal vyčistit injektory. Btw. byla provedena svolávačka na tu vačku? To by měli v mazda servisu vědět.
Vyřešeno mám, protože kdybych čekala na místní a nějakou kloudnou radu , místo kritizování... asi bych to rovnou raději mohla hodit ze skály :). Pomohla výměna všech vstřikovačů... Každopádně děkuji za informace. Aktuálně mám regenerace po cca 220+ km , hodnoty jsou v normě. Vše šlape jak má. Měla jsem možnost vstřiků "na zkoušku" , kdyby to jimi nebylo , daly se vrátit .. Jinak bych si asi nelajsla něco "jen tak" zkoušet za 50 000,- Kč .. jo a stály mě všechny 10 000Kč , takže za mě super (ano, jeté) . Nebyla svolávačka na vačku , alespoň v autorizáku nic neříkali.. nicméně stejně už jim nevěřim ani nos mezi očima :). Alespoň tomu pražskému...To mě mrzí co jsi měl za trable... Mazda je zrádná v tom , že většinou nedá abolutně nic na vědomí majiteli .... To samé s těmi regeneracemi, dokud to nespadne pod 50km , nerozsvítí se žádná kontrolka, žádná chybová hláška... Ticho po pěšině. Takže dokud nerozběháš diagnostiku a nezaměříš se na to ... nemáš šanci .. Max podle lehce zvýšené spotřeby. To samé vstřiky - hodnoty na diagnostice ok, nebyly rozhozené , auto neškubalo , žádné propady ve výkonu , atd. Dokonce byly venku... Na nic se nepřišlo... dokud se nevyměnily..
 
Vyřešeno mám, protože kdybych čekala na místní a nějakou kloudnou radu , místo kritizování... asi bych to rovnou raději mohla hodit ze skály :). Pomohla výměna všech vstřikovačů... Každopádně děkuji za informace. Aktuálně mám regenerace po cca 220+ km , hodnoty jsou v normě. Vše šlape jak má. Měla jsem možnost vstřiků "na zkoušku" , kdyby to jimi nebylo , daly se vrátit .. Jinak bych si asi nelajsla něco "jen tak" zkoušet za 50 000,- Kč .. jo a stály mě všechny 10 000Kč , takže za mě super (ano, jeté) . Nebyla svolávačka na vačku , alespoň v autorizáku nic neříkali.. nicméně stejně už jim nevěřim ani nos mezi očima :). Alespoň tomu pražskému...To mě mrzí co jsi měl za trable... Mazda je zrádná v tom , že většinou nedá abolutně nic na vědomí majiteli .... To samé s těmi regeneracemi, dokud to nespadne pod 50km , nerozsvítí se žádná kontrolka, žádná chybová hláška... Ticho po pěšině. Takže dokud nerozběháš diagnostiku a nezaměříš se na to ... nemáš šanci .. Max podle lehce zvýšené spotřeby. To samé vstřiky - hodnoty na diagnostice ok, nebyly rozhozené , auto neškubalo , žádné propady ve výkonu , atd. Dokonce byly venku... Na nic se nepřišlo... dokud se nevyměnily..
Tak to je super, frustrace opadla a můžeš si užívat plnohodnotné jízdy. :) Ta svolávačka se nejspíš týkala starších ročníků, nicméně bych v budoucnu vyhledal jiný mazda servis. Ty injektory vyměnil určitě někdo kompetentní a zajisté zadal i nové korekční hodnoty do ECU pro jednotlivé vstřikovače ;). Ať ti Skyactiv 2.2D jezdí.
 
Tak to je super, frustrace opadla a můžeš si užívat plnohodnotné jízdy. :) Ta svolávačka se nejspíš týkala starších ročníků, nicméně bych v budoucnu vyhledal jiný mazda servis. Ty injektory vyměnil určitě někdo kompetentní a zajisté zadal i nové korekční hodnoty do ECU pro jednotlivé vstřikovače ;). Ať ti Skyactiv 2.2D jezdí.
Ano, korekci jsme delali . Byl to mechanik z Mazda Tabor.
V Jeremiasovce me samozrejme uz nikdy nikdo neuvidi... Jejich chyba, mohli si vydelat ..... 3x mi rekli , ze je auto naprosto v poradku . Dekuji :)
 
Vyřešeno mám, protože kdybych čekala na místní a nějakou kloudnou radu , místo kritizování... asi bych to rovnou raději mohla hodit ze skály :). Pomohla výměna všech vstřikovačů...
Já ti nevím...

 
Toto se stalo jednou. Po dalsich zkouskach se toto chovani nereplikovalo. Nerikam, ze nikdo netipoval vstrikovace, spis se tady ta diskuze strhla ve slovickareni a predhaneni se v tom, kdo je chytrejsi ...
 
já jim to tu na té židli říkám pořád...a oni co...nedají si říct a nedají si říct :p
 
Ahoj všem, prosím o radu. Už jsem celkem zoufalá. Zakoupila jsem nově 2,2 , 129kw , r.v. 2016 , nájezd 86tkm. Od okamžiku koupě řeším neúměrně vysokou spotřebu + DPF malfunction + DPF soot too high kontrolky. Dáno na diagnostiku do Mazda Jeremiášova , kde bylo zjištěno nefunkční čidlo výfukových plynů + popraskaný klíňák.
Oprava za 17 000,- Kč - výměna čidla, kalibrace vstřiků , nucená regenerace DPF , nový klíňák (vím, ten s tím nemá co společného) . Auto mi předali s tím, že je naprosto v pořádku a nic jiného tam nenašli. Diagnostika originál Mazda. Jezdím s tím pouhých 9 dní a opět se mi rozsvítila kontrolka DPF. Jsem z toho už na prášky. Řešit jako reklamaci ? Co s tím, když je auto údajně v pořádku? Zaplatila jsem 17 000,- Kč a závada vlastně stále přetrvává. Naftu tankuji zásadně bez biosložky, jezdím převážně do práce , tzn. 100 km , občas jezdím kratší ale ne nikterak výrazně. Vím, že těch problémů tam může být spousty (už jsem něco načetla) , ale předpokládám že by to v autorizáku přeci museli zjistit ?
Díky za každou radu.
Podle mě buď máš dpf zaplněný nespalitenym částicemi na 100 % je potřeba ho manuálně vyčistit nebo vyměnit a provést reset dpf
 
Mazdar, mám úplne podobné symptómy ako veľa z vás (rýchle zasvinenie DPF a regenerácia každých 50km, PM_ACC z 0 na 6), síce na CX-3, 1.5D a tak mi to tiež vychádza na problém so vstrekovačmi.

Skúšali ste niekto aj čistenie injektorov špeciálnymi prípravkami buď bez vymontovania alebo vymontované von? Chcel by som to vyskúšať ako prvé.
 
Back
Top