• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Nová Mazda 3 – První jízda

Doofer

moderátor
Člen týmu
1 377
vlog honzi koubka z meziplynu - začátek M3 (BP) je v čase cca 6:30

 
Podvozek nevzrušeně polyká nerovnosti, tak to maj asi v Portugalsku jiný silnice než my. :confused:. Já u nás citím každej propadlej kanál, kterýmu se nestačím včas vyhnout....a to nemám vzadu torzku. :cool:
 
Novináři jezdili minulý týden s novou ANM3 na portugalských okreskách, tady je první zhodnocení:
https://www.garaz.cz/clanek/nova-ma...q-no=3&dop-ab-variant=5&source=article-detail
Ze své osobní zkušenosti souhlasím se vším.
Honza Koubek slíbil napsat blog ve čtvrtek, prozradit nechtěl ani šeptem.

Díky za odkaz. Ta diskuze pod článkem pobavila. :D Hlavně fanoušek Dacie Sandero. Někteří lidi ztrácí zdravý rozum i soudnost. :rolleyes: Anebo je to bavič, který vystupuje s Izerem.
 
Poslední úprava:
@Krabat , to si zas nemyslím, že by byl úplným bavičem. Spíš jej podezřívám z předělání plynového pedálu na vypínač s polohou 0-1. Páč s 0,9 motorem jezdit průměrnou spotřebou za 12 L/100km, to už chce hodně dravý styl.
 
@Buddha , naprostý souhlas. Ale co by pak dělalo BMW?! ..., nemělo by komu půjčovat auta na "testování". Ikdyž odchod Biermanna nejspíš hovoří sám za sebe, kam BMW chce směřovat.
Tak jen doufám, že to Mazda nepojme tak doslova s tím dohnáním vrtule. Aby se totiž nechytla nějakého dnes již "mylného etalonu".
 
Zjova, ale teda ten zvuk motoru ... uz nekolikrat jsem mel pujcenou Mazdu s tim 2.0 benzinem a ted jsem si to pripomnel tim videem. Ten zvuk mi prijde vzdy uplne strasny. Prijde mi uplne jiny, nez jaky vydava 2.5. Ten dvoulitrovy zvuk mi vzdy v tech vysokych otackach prijde, ze se to snad chce rozskocit. Tim se nechci nikoho dotknout, vim ze budu za barbara, ale absolutne to nelahodi memu uchu.

To i relativne cerstve muzu rict, ze je mi o dost prijemnejsi ten zvuk motoru s e-CVT prevodovkou, co jsem s nim jezdil v RAV4. Ale mozna to je zase tim, ze to opet byl 2.5 s "hutnejsi"/hlubsim zvukem. Proste mi to tak netrha usi, ikdyz je to CVTckove monotonni vrceni.
 
Zdravím. Vy, co jste již byli novou Mazdu 3 projet, můžete potvrdit jak to teda s tou provozní brzdou je? Koubek ve videu řikal "fly by wire" - tj. pocitově je to shodné s pedálem plynu, zatímco zde ve vlákně byl zmíněn elektrický posilovač(což by nějaké pozůstatky zpětné vazby mohlo mít). Diky moc.
 
Brzda má prodlevu jako turbo a pak už jde normálně. Přijel jsem na zimních 16" a ANM3 měla 18", ale přišli mu menší přední kotouče.
 
Back
Top