• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Odstranit DPF nebo ne

Chápu to správně že prostě propouští i mimo ustálené otáčky, tak jdou skrz něj saze? Dnes jsem udělal tu záslepku a je to peklo - před pár set km jsem to celé čistil a už zase je to celý od sazí...zkontroloval jsem ještě Dp senzor, ten se zdá ok - hadičky čisté.
 
Právě při ustálených otáčkách má propouštět, ale jak už má nejlepší léta za sebou, tak propouští blbě, tedy není v poloze jaké má být. Tedy aby byl z 20% otevřený tak je otevřený ze 40%. A pak motor moc kouří.
 
Sem fakt zvědavej... trochu se bojim že to jsou i vstřiky nebo podložky...asi si to někdy naplánuju na výměnu... Dnes proběhl palivovej filtr a to EGR.
Jdou nějak ty vstřiky zjistit na Forscanu?
 
Forscan umí hodnoty vstřiků, je to v PCM a je tam 16 stejných položek, pokud jsou hodnoty na +-100, tak je potřeba zkusit zkalibrovat a pokud po kalibraci budou hodnoty nad 100, tak vyčistit případně vyměnit.
 
Zdravím, začal jsem na pozorovat časté regenerace DPF filtru (cca po 150 km) a dlouhodobá spotřeba je těsně pod 8l (když jedu a regenerace nezačne, mám třeba po 80 km (20% město 40% dálnice, 40% okresky) spotřebu kolem 6l. Také pozoruji během regenerace celkem velkou kouřivost a zápach. Rozhodně s tím nejezdím jak s hnojem a regeneraci se snažím dokončovat. Tankuji Vervu a přidávám aditiva . Nevíte, jestli by pomohla vyvolaná regenerace, nebo to rovnou vykuchat . Předchozí majitel mi sdělil, že na autě je druhý DPF filtr a dle grafu z února letošního roku byl filtr naprosto propustný.
Děkuji za názor .
 
Back
Top