• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Palubní deska, druhy budíků + ukazatel teploty chladící kapaliny

Ono by to ani nedavalo jinak smysl, protoze ja tam mam fixne digitalni ukazatel teploty bez moznosti variabilniho zobrazeni jinych funkci. Takze bych mel soucasne dve kontrolky na jednu a tutez vec.

Pak to trochu smysl dává, protože teplotu pořád vidíš. Takže aby Mazda ušetřila cca 10 € za kontrolku, přepínání informací na displeji apod., tak udělali několik verzí přístrojovky. Logika uvažování většiny ekonomů je mi vzdálená, takže se vlastně ani moc nedivím. Ostatně, znám hodně, ale opravdu hodně lidí, kteří jsou schopni ušetřit na přímých nákladech 1000 € měsíčně, aby pak na nepřímých s klidem platili 50 000 € v důsledku těchto nesmyslných úspor. :confused: A i když jim to opakovaně dokazujete měsíc co měsíc, stejně nezměníte jejich názor.
 
@Krabat Předpokládám, že do toho vstupuje též snaha opravdu oddělit stupně výbavy a ty hezčí/přitažlivější/zajímavější věci dát až do těch vyšších výbav. Tvůj a můj displej je větší, má detailnější grafiku a umí toho mnohem víc. Nemám moc představu o cenách displejů, ale myslím, že v tvém případě ten kruhový displej nikdo tak nevyrábí, podle mě je pod tím zamaskovaný čtverec, takže je ve skutečnosti o pořádný kus větší, než ten jeho v Attraction, o tom mém ani nemluvím.

Takže za A věřím, že rozdíl ceny přístrojových štítů nebude úplně malý, ale hlavně za B, díky tomu co za štít dávají do nižší výbavy je šance, že i tím lepším někoho osloví a když se to přidá vše ke všemu, tak si nakonec koupí celkově vyšší výbavu a Mazda víc vydělá.
(neříkám, že si to koupí jen kvůli lepšímu přístrojovému štítu, ale i ten nějak přispěje svou troškou do mlýna)

Každopádně uznávám, že to, že má jedno auto tři úplně rozdílné přístrojové štíty, včetně osazení a umístěné kontrolek mě taky překvapilo :D
 
Přece i staré škodovky 105-130 měly minimálně 3 druhy přístrojových desek dle výbavy.Míním tím výbavy jednoho modelového roku.
 
@Atronoss, když jsem se zajímal o Mazdu 6 a studoval, čím se liší verze GJ od GL, jedním u uváděných bodů byl i pravý displej. V GJ je malý, obdélníkový, v GL je větší kruhový. On samozřejmě není kruhový ve skutečnosti, jen vyplňuje ten pravý tubus v celé ploše. Takhle to mají všechny automobilky, mám pár displejů přímo na stole. :)

Pokud tedy má @OutlawMan verzi GL a přitom má displej, který měl zůstat jen v GJ, pak je v tom slušný hokej. Mám ale dojem, že už jsme to tady kdysi dávno řešili. Zřejmě nižší výbavy GL měly ještě ty původní displeje. Každopádně, podle VIN jde GL rozpoznat nejjistěji.

Ten displej, co máš Ty, to už je facelift a zcela nový design. Spíše je paradox, že Tvůj model pořád označují GL, když se vizuálně změnil mnohem víc, než moje GL od GJ.
 
@Krabat Nepřijde mi to jako hokej. Naopak to tak konečně dává smysl a vývoj/výroba je nestál extra náklady jak jsi se podivoval... z pohledu mého manuálu/auta tedy vyvinuli:
  • Typ C pro GJ
  • Typ B pro GL
  • Typ A pro GL FL
Typ C je k dispozici v GJ, GL, GL FL.
Typ B je k dispozici v GL, GL FL ve vyšších výbavách.
Typ A je k dispozici pouze v GL FL v nejvyšších výbavách.
 
@Míra Tak to si upřímně ze svých dětských let nepamatuji :D
Jen tak na okraj.Š 105 S a Š 120 měly obdélníkový štít přístrojů(podobné Š 100),Š105 L+Š120L měly kruhové přístroje bez otáčkoměru a Š 120 LS A GLS+Š130L měly kruhový přístroj s otáčkoměrem.Existoval ještě 4.typ z konce výroby,ty se montovaly do Š 125L,135L,136L.Tyhle byly nejhezčí.Ale jdeme na Mazdy.
 
Jen tak na okraj.Š 105 S a Š 120 měly obdélníkový štít přístrojů(podobné Š 100),Š105 L+Š120L měly kruhové přístroje bez otáčkoměru a Š 120 LS A GLS+Š130L měly kruhový přístroj s otáčkoměrem.Existoval ještě 4.typ z konce výroby,ty se montovaly do Š 125L,135L,136L.Tyhle byly nejhezčí.Ale jdeme na Mazdy.
Ty jo hundrtka je pořad to co bych si chtěl koupit. Ta krajina za oknem měla proste jinou tvář. A ten zvuk. Ale asi to bude tím, že už jsem starej.
 
To ne, když bych do něčeho šel tak to musí být 100L. Ale mám v garáži rozdělenéhy Triumph Spitfire a nevidím tomu konec. Ale díky. Ten zvuk když to draplo na sytič ten se nedá popsat ;) a ani zapimenout.
 
Back
Top