• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Po vypnutí motoru stále hraje radio

pav

nový člen
4
Dobrý den,
po vypnutí motoru, stále hraje radio a auto pak nejde ani zamknout. Začalo to dělat nedávno, předtím dlouho ok. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji, zdravím.
 
Tak je nejspíš vadný čidlo zařazení P-čka na voliči.
 
Příjde mi, že to nějak souvisí s délkou jízdy. Dneska cesta do města-vypnuto v pohodě. Cesta po městě - nevypnuto, další cesta po městě - nevypnuto. Cesta z města - vypnuto v pohodě.
 
To stejné mi dělalo minulý rok v Chorvatsku na dovolené, prostě když jsem vypnul motor, tak rádio ještě chvilku svítilo a jelo, ale za cca 10s se pak vyplo. Jestli šlo auto zamknout, či ne, nezkoušel jsem. Myslel jsem si, že je to třeba tím, že mám v autě přítomny oba klíčky, nebo že je to tím vedrem, protože jindy mi to prostě nedělalo :D
Celej rok mi to neudělalo, ale před pár dny jednou, když jsem parkoval u domu, tak cca 5s to ještě svítilo. Ručku mám manuální a u baráku ji vůbec nezatahuji. Nějaké tipy, proč to dělalo? :) Díík
 
To stejné mi dělalo minulý rok v Chorvatsku na dovolené, prostě když jsem vypnul motor, tak rádio ještě chvilku svítilo a jelo, ale za cca 10s se pak vyplo. Jestli šlo auto zamknout, či ne, nezkoušel jsem. Myslel jsem si, že je to třeba tím, že mám v autě přítomny oba klíčky, nebo že je to tím vedrem, protože jindy mi to prostě nedělalo :D
Celej rok mi to neudělalo, ale před pár dny jednou, když jsem parkoval u domu, tak cca 5s to ještě svítilo. Ručku mám manuální a u baráku ji vůbec nezatahuji. Nějaké tipy, proč to dělalo? :) Díík
Ahoj, a co máš za auto ? Motor, převodovka, rok ?
 
@david5masek Asi bych to neřešil a nazval bych to "komunikační šum" týhle starý jednotky NB1 způsobený teplem.
To co se popisuje v tomhle vlákně se týká automatických převodovek, kde auto neví že je zařazený Pčko, protože je poškozený čidlo a proto místo na OFF přepne zapalovaní do ACC a proto rádio pořád hraje. U manuální převodovky nic takovýho není.
My tuhle jednotku NB1 měli v M6GJ 2014 a byla to hrůza, děs a bída, takže jestli se ti zatím jen 2x stalo že nechtěla nějakých 10 vteřin vypnout, tak buď rád.
 
@david5masek Asi bych to neřešil a nazval bych to "komunikační šum" týhle starý jednotky NB1 způsobený teplem.
To co se popisuje v tomhle vlákně se týká automatických převodovek, kde auto neví že je zařazený Pčko, protože je poškozený čidlo a proto místo na OFF přepne zapalovaní do ACC a proto rádio pořád hraje. U manuální převodovky nic takovýho není.
My tuhle jednotku NB1 měli v M6GJ 2014 a byla to hrůza, děs a bída, takže jestli se ti zatím jen 2x stalo že nechtěla nějakých 10 vteřin vypnout, tak buď rád.
Hej tak už jsem na to přišel, udělá mi to jen v případě, že mám zrovna připojenou diagnostiku přes BT a aplikace Car Scanner. Třeba to někomu pomůže.
 
Ahoj mám podobný problém, někdy se stává, že po vypnutí motoru nezhasne radio a nedojde k aretaci volantu, sviti cervene ze je zapalovani stale zapnute, ale na displeji pred vypnutim vzdy zobrazí P pri navóení park. Tak to asi čidlem nebude, protože jednotka ví že bylo zařazeno P. Včera jsem to skoro nedokazal ani po milionech pokusů zamknout. Nejhorší je, že při delší postoji to vybije baterku když se neuspí jednotky.
 
Dík, už jsem to rozebral a je to zřejmě spínačem u klacku, po promazání se to zlepšilo, ale musím stejně objednat nový raději.
 
Back
Top