Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ahoj, potvrzuji, dělám nám to občas u šestky ročník 2013. Bohužel to není úplně levná sranda.Tak je nejspíš vadný čidlo zařazení P-čka na voliči.
Ahoj, a co máš za auto ? Motor, převodovka, rok ?To stejné mi dělalo minulý rok v Chorvatsku na dovolené, prostě když jsem vypnul motor, tak rádio ještě chvilku svítilo a jelo, ale za cca 10s se pak vyplo. Jestli šlo auto zamknout, či ne, nezkoušel jsem. Myslel jsem si, že je to třeba tím, že mám v autě přítomny oba klíčky, nebo že je to tím vedrem, protože jindy mi to prostě nedělalo
Celej rok mi to neudělalo, ale před pár dny jednou, když jsem parkoval u domu, tak cca 5s to ještě svítilo. Ručku mám manuální a u baráku ji vůbec nezatahuji. Nějaké tipy, proč to dělalo? Díík
Hej tak už jsem na to přišel, udělá mi to jen v případě, že mám zrovna připojenou diagnostiku přes BT a aplikace Car Scanner. Třeba to někomu pomůže.@david5masek Asi bych to neřešil a nazval bych to "komunikační šum" týhle starý jednotky NB1 způsobený teplem.
To co se popisuje v tomhle vlákně se týká automatických převodovek, kde auto neví že je zařazený Pčko, protože je poškozený čidlo a proto místo na OFF přepne zapalovaní do ACC a proto rádio pořád hraje. U manuální převodovky nic takovýho není.
My tuhle jednotku NB1 měli v M6GJ 2014 a byla to hrůza, děs a bída, takže jestli se ti zatím jen 2x stalo že nechtěla nějakých 10 vteřin vypnout, tak buď rád.