• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Popraskaná barva kapoty

Hlavně bych to před cestou do servisu nemyl, ani nesundaval sníh, je vidět že kapota je zaprášená takže nějakým mytím to nevzniklo.
 
Ahoj Kuzelniku, zcela chapu tve opravnene nasrani z toho co se ti na tvem aute stalo. Svym komentarem jsem jen chtel vyvolat diskuzi a od Tebe se dovedet..k tom co by dany problem mohlo zpusobit. Jsem zvedav s cim se vytasi v Mazde. Prosim pak nas informuj. Diky
 
Ve stredu odpoledne jsem objednan, pak uricte dam vedet.
Snih jsem dnes odmetl a zadne stopy nezustali, jenom ty puvodni. Nikdy jsem to nicim neskrabal, nesouchal. Taky jsem zvedav. A hlavne jestli jsem prvni. To mi tvrdili i u vymeny tlumicu, ze nik jiny problem nema, jenom ja. S Mazdou jsem v servisu vice nez s Pandou. Za 7 let ani jednou. A uz ted se mi zda ze antena radia ma spatny signal, porad susti. Japonce uz priste nechci, bratr a matka maji Hondu a taky porad neco...
 
k reklamacim: tlumice se dnes sem tam objevi. A jak jsem jiz psal, laky jsou dnes spatne temer u vsech aut..diky ekoterorismu EU a nutnosti pouzivani jen vodoureditelnych laku. Jsou temer ve stejne tlousce jako drive jen jsou prilis mekka a nachylne k poskrabani.
Prijem radia ti nejspise rusi zapnuti vyhrivani zadniho okna..zkus pozorovat on/off ..casty jev. Jinak je proste zima a kvalita prijmu se obcas meni. Vice k tomu zde: https://www.rozhlas.cz/vysilace/rady/_zprava/problemy-s-prijmem-fm--1291900

Jinak k autu jako takovemu..je to proste velkovyroba a je to loterie, proste nekdo trefi dobry kus a nekdo ten spatny. Beru to tak , ze vsechny jednotliv ekomponenty auta maji sve vyrobni a vystupni tolerance a kdyz se dve veci potkaji na opacnich hranicich, ci se nedodrzi vyrobni postup, ci vadny jiz vstupni material ci proces..problem je na svete.

a jsem jsem rad, ze jiz treti mazdu a jen jezdim:)
 
A opet budu srovnavat. Kdyz jsem byl pojistovat Pandu, rekli mi ze nevi proc,ale Fiaty maji 3x vetsi tloustku laku jako jine auta. Kolikrat jsem sel za kamionem, kaminky jenom tak cingali a nic nikde nebylo videt.
Antena na radio nebyla "shark" ploutev pro dizajn,ale radio hralo v huste zastavbe i v rovinate krajine bez problemu a preladovani.
Benzinu to zralo pulku co ted a poistku jsem nepotreboval. Ze ja blbec to prodal....
 
A opet budu srovnavat. Kdyz jsem byl pojistovat Pandu, rekli mi ze nevi proc,ale Fiaty maji 3x vetsi tloustku laku jako jine auta. Kolikrat jsem sel za kamionem, kaminky jenom tak cingali a nic nikde nebylo videt.
Antena na radio nebyla "shark" ploutev pro dizajn,ale radio hralo v huste zastavbe i v rovinate krajine bez problemu a preladovani.
Benzinu to zralo pulku co ted a poistku jsem nepotreboval. Ze ja blbec to prodal....
NJN to je dan moderni doby..uz prakticky nic neni tak kvalitni jako drive a jeste to stoji o dost vice. Tohle bohuzel plati o vyrobcich spolecnosti Mazda i presto, ze jejich produkce v pomeru cena/kvalita/uzitna hodnota je stale velmi solidni.
Na druhou stranu Mazda ani jiny vyrobce nestanovuje ty zakony a pravidla, ktere je nuti k vyrobe mene kvalitnich produktu nez drive..to plati pro ten lak, kvuli emisim snizeni hmotnosti a tim i odhlucneni vozu, ktere mazda mela vzdy jen prumerne a tento neduh obvzlaste vynika na nasich tankodromech a vozovkach s hrubym asfaltem. Emisni norma ..nastaveni a vubec konstrukce motoru a predovky, start stop a dalsi nekonecne rada nesmyslnych veci. ja se ridit tim pravidlem, ze dokud neco funguje, tak se to nema menit a to plati i pro auta:)

Jinak tvuj problem mi treba proti tomuto zatim naprosto ojedinelemu problem benzinoveho motoru..prijde zcela marginalni:
https://www.mazdaklan.cz/conversations/problem-s-olejem.2677/
ale chapu, ze kazdy den co s autem nemuzes jet ..neb servis..je k nasrani.
 
Ve dvou servisech jsme se dnes zhodli, ze je to mechanicke poskozeni, ale ani 5 lidi nedokaze logicky vysvetlit, jak muze neco takoveho vzniknout. V patek jdu na dolesteni a prelakovani, pry vetsina z toho jiz nebude poznat.
 
Ve dvou servisech jsme se dnes zhodli, ze je to mechanicke poskozeni, ale ani 5 lidi nedokaze logicky vysvetlit, jak muze neco takoveho vzniknout. V patek jdu na dolesteni a prelakovani, pry vetsina z toho jiz nebude poznat.

Jestli to servis opraví v rámci záruky zdarma, pak je to hodně pozitivní přístup. Mechanické poškození je zaklínadlo, které se používá, pokud si zákazník musí zaplatit všechno sám. Pohlídej si to doleštění, protože téměř jistě použijí strojní a ze sto lidí s tím umí dělat tak možná dva. Určitě nechceš na ostrém slunci vidět stopy po leštícím kotouči, což je klasický podpis amatéra. Pár lidí si už takhle ukázkově zničilo lak.
 
Pak dam urcite nalepit ochrannou folii. Davali jste i jinde nez na kapotu? Ku prikladu dvere jsou dost caasto bombardovana od dveri sousednich aut. Muzete doporucit firmu a jakou folii vybrat v okoli Brna? Dekuji.
 
Přední kapota, nárazník, světlomety, blatníky, zpětná zrcátka a všechny sloupky. Fólie OpticShield, reference @Natural, který byl o víkendu u mě a myslím, že mohu napsat za něj, že byl celkem dost u vytržení, když viděl výsledek. Respektive, že fólii téměř neviděl. Její struktura připomíná lak a je ořezána tak pečlivě, že si musel na některé díly sáhnout až do okraje, aby se přesvědčil o jejím nalepení. :)

Na dveře nebo zadní blatníky je asi zbytečné ji lepit, respektive je to skoro až nežádoucí, viz moje nedávná zkušenost:

Co jste dnes udělali na vašich Mazdách

V takovém případě jde celá fólie dolů. Před údery dveřmi sice ochrání lak, ale nezabrání promáčknutí plechu.
 
Back
Top