Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jako první se v tomhle případě kontroluje funkčnost tlakovýho/přepouštěcího víčka co je přímo na chladiči. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ582hO3Us0Z0_7Bx48ZghwGuxxiTk0XmZF5X8hRsUfDIxmlBDL
Děkuji, víko drží tlak, po otevření cikne a začne v nádržce blunkat.Jako první se v tomhle případě kontroluje funkčnost tlakovýho/přepouštěcího víčka co je přímo na chladiči. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ582hO3Us0Z0_7Bx48ZghwGuxxiTk0XmZF5X8hRsUfDIxmlBDL
Zdravím Maxi,Jako první se v tomhle případě kontroluje funkčnost tlakovýho/přepouštěcího víčka co je přímo na chladiči. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ582hO3Us0Z0_7Bx48ZghwGuxxiTk0XmZF5X8hRsUfDIxmlBDL
Bohužel,to už se teď taky ví, že těmhle motorům odchází těsnění pod hlavou nebo praskne přímo hlava motoru.Zdravím Maxi,
mám CX-5 2,2 D AWD AT r.v.2012, najeto 260 000 km a stejný problém. V červnu jsem jel do Prahy po dálnici, bylo vedro. Když jsem se vrátil, motor byl postříkaný od chladicí kapaliny a kapalina byla v polovině vyrovnávací nádržky (vysoko nad ryskou max.). Motor ale šel normálně, kontrolka teploty se nikdy nerozsvítila. V servisu mi odsáli trochu kapaliny a vše bylo OK. Průběžně jsem kontroloval hladinu kapaliny, neklesala ani nestoupala, motor běžel normálně. Minulý týden jsem měnil alternátor a mechanik mi doplnil 1 l chladicí kapaliny (k rysce max). Následně opět vystoupala do vyrovnávací nádržky a stříkala na motor. V servise nejprve vyměnili tlakové víčko, nepomohlo, napojili diagnostiku: vysoký tlak a teplota kapaliny, termostat pracuje normálně. Výsledek: natlakování chladicí soustavy v důsledku poškození hlavy motoru. Jenom cena náhradních dílů bez práce a DPH je 108 000 Kč. Auto je ve výborném stavu, jezdí parádně, ale oprava za 170 000 – 200 000 Kč je prostě moc. Můžeš poradit?
Díky Maxi, můžu se u tebe objednat?Bohužel,to už se teď taky ví, že těmhle motorům odchází těsnění pod hlavou nebo praskne přímo hlava motoru.
Chce to sundat hlavu motoru, udělat tlakový zkoušky a podle toho se pokračuje dál.
Cokoliv nad cca 60000Kč za opravdu je naprostý nesmysl.
Omlouvám se,ale tady nepomohu. I vybavením se zaměřuji spíš na benzínový/hybridní motoryDíky Maxi, můžu se u tebe objednat?
Rozumím. Našel jsem ještě jedno vlákno, stejný problém. Opravy dělal p. Korec z Dačic. Zkusím zjistit kontakt. Jinak už mám objednanou 2,5 G194Omlouvám se,ale tady nepomohu. I vybavením se zaměřuji spíš na benzínový/hybridní motory
Zdravim. Tak dnes sa mi stalo na mojej CX5 2,2 Diesel 129kW to iste co popisuje Stan61. Chladiaca kvapalina mi obstriekala cely vrch motora. Len teda s tym rozdielom, ze ma auto nechalo stat v zime, lebo mi cervena kontrolka teploty oleja nariadila odstavit auto (to by sice zistil uz kazdy kedze spopod motora isla para ako z kotla). Chladiaca kvapalina bola dlhodobo nad riskou ale teraz pribudlo este viac - momentalne uplne hore nad risku max. Ta zelena kvapalina sa mi zda o nieco tmavsia ako pred tym, ale oleje v nej nie je. Nechal som auto vychladnut a cestou spat domov som zistil ze mi prestalo absolutne kurit, dnu isiel cisty studeny vzduch. Volal som znamemu a ten mi povedal, ze toto je jeden zo znakov, ze mi asi odislo tesnenie pod hlavou. . Inak som kontroloval este hadice, ta navrchu bola uplne horuca. Da sa z tohoto usudit ze mam tesnenie pod hlavou v cudu? A taktiez by som bol rad keby mi niekto zo stredneho Slovenska poradil, kde teraz auto mam dat -autorizovanym servisom tiez velmi neverim , a hlavne nechcem dat x tisic Eur na opravu.Bohužel,to už se teď taky ví, že těmhle motorům odchází těsnění pod hlavou nebo praskne přímo hlava motoru.
Chce to sundat hlavu motoru, udělat tlakový zkoušky a podle toho se pokračuje dál.
Cokoliv nad cca 60000Kč za opravdu je naprostý nesmysl.
no tak asi ma to tiez caka..aj tak som mal v plane menit retaza cistit sanie po dvoch rokoch....co ta sranda stala?Tak u mne to byla opravdu hlava motoru. Po výměně (za repasovanou) + čištění sání, řetízek, šály,... vše OK
Při přehřátí se snadno zkroutí.no tak asi ma to tiez caka
tak za tu cenu by som to zobral vsetko hned..kde mam doniest moje auto? nechcu mi to tiez takto urobit?Hlava, těsnění hlavy, těsnění víka, 4x podložka vstřiku, řetěz čerpadla, šponovák čerpadla, 4x nastavovač ventilu, ojniční šály, olej, filtr oleje, gufero kliky, chladící směs, čištění sání, diagnostika = 48 000
tak som dnes uprosil jeden servis nech mi na to pozru. ked sme spolu skusali dolievat chladiacu zmes aby sme zistili ci tlakuju hadice, tak sme zistili ze jedna hadica co ide do motoru je prasknuta a tadial to vsetko ide prec, tak uvidime co mi povedia zajra, este je tam mozno mala sanca, ze by to bol prvotny problem straty vody a prehriatia. Ale ak sa teda zistii ze to roztrhol tlak kvoli netesnoti hlavy, tak sa bude vsetko davat dol a urobim vsetko ako Stan61..len s tym ze tu na SK to bude urcite drahsie ako pisal onPři přehřátí se snadno zkroutí.
Caute, tak sa na mna usmialo stastie, priruba s termostatom vymenena, sanie vycistene a auto ide ako ma....nechcem tomu este teraz verit. prajem kazdemu co najviac takychto situacii, kde vedia v servise pozitivne prekvapit. Este som inak vola do Mazdy v BB, z kadial teto originalny diel objednavali, aby som sa objednal na vymenu oleja v automate, rozvodovke a diferaku a tam mi prijimaci technik, ktoremu uz roky doverujem, povedal ze olej v prevodovke nemusim menit, ze ked som ho u nich menil pred 60 000 km tak to staci. Vraj to nie je SDG prevodovka kde su tieto 60k intervaly dolezite..co si o tomto myslite?Tak dnes mechanik zistil ze bola praksnuta priruba chladenia , kde idu 3 hadice. Buduci tyzden to vymenia aj z termostatom, natlakuju a uvidi sa. Vraj im Mazde povedali ze toto je casty problem u tychto motorov, takze este mala nadej existuje.
Ahoj, osobne si zacinam mysliet, ze porozumiet vsetkemu ohladne tohoto motoru bude chciet naucit sa japonsky a ist za jeho stvoritelom. Co ta spotreba, stale je vyssia? Predpokladam ze si injektory ucil nanovo nove hodnoty, tak mozno to hcelo trochu casu nech si system vsetko pekne naucil a prisposil, ci? Inak ja s tym preplnovanim nadrzky som asi este nevyhral. Od vymeny tej priruby chladenia a vymenenej chladiacej kvapaline sa na aute nabehalo lahko cez 2000 km a dnes pri doplnani vody do ostrekovacov som si vsimol, ze chladiaca kvapalinaopat stupla uz do vrchnej casti tej vyrovnavacej nadrzky, cca 4,5 cm pod vieckom...takze dilema...preco by len tak znovu stupala? co my poradia odbornici? @shr3k ..inak diki za remap a odstavenie EGR..auto ide urcite lepsie...vycarilo mi to usmev na tvari..a tiez regeneracia sa hned posunula o cca 25 km navyse...predytm zacala robil regenraciu ked bolo dpf cca 40% plne, teraz to potiahlo az do cervenych policok na 60%.Zdravím, mě se příhoda s přeplněnou nádobkou a postříkaným motorem stala na M6 2013 2.2D asi v 220k km. Bylo to pouze tesnění pod hlavou-vyměněno. Motor má stejný výkon i zvuk jako před tím, akorát mi bere asi o 0.5-1litr paliva navíc. Může to mít nějakou souvislost? Injekrory jsem namontoval ve stejném pořadí nazpět a dal nové měděné podložky. Když oddělám plastový kryt motoru, tak je kryt vačky po stranách a kolem sedel injektorů trochu mokrý, ale diesel necítím, spíš to vypadá na olej. Díky za odpovědi.
Zobrazit přílohu 44079