• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Přeplňování nádržky od chlazení motoru

Ahoj, ano spotřeba je pořád vyšší. Injektory jsem nijak neučil, nemyslím, že to pomůže, pouze reset DPF, který jsem při té příležitosti nechal vypálit. Ta hladina stoupne, když je motor na provozní teplotě a za studena by se měla vrátit. Prasklá hlava (těsnění), a unikající zplodiny do chladícího okruhu se dají ověřit testerem (15€ amazon), je to kus zkroucené skleněné trubičky a do toho se dá modrá kapalina, která za přítomnosti CO2 změní barvu na žlutou. Ten tester se dává místo víčka chladiče a motor se nechá chvilku běžet na volnoběh, ale nechci malovat čerta, možná jen není chladící okruh správně odvzdušněný?
 
Ahoj, ano spotřeba je pořád vyšší. Injektory jsem nijak neučil, nemyslím, že to pomůže, pouze reset DPF, který jsem při té příležitosti nechal vypálit. Ta hladina stoupne, když je motor na provozní teplotě a za studena by se měla vrátit. Prasklá hlava (těsnění), a unikající zplodiny do chladícího okruhu se dají ověřit testerem (15€ amazon), je to kus zkroucené skleněné trubičky a do toho se dá modrá kapalina, která za přítomnosti CO2 změní barvu na žlutou. Ten tester se dává místo víčka chladiče a motor se nechá chvilku běžet na volnoběh, ale nechci malovat čerta, možná jen není chladící okruh správně odvzdušněný?
Ahoj, neviem si predstavit ako sa ta hladina po vychladnuti ma vratit naspat..najvyssi bod v chladiacej sustave na tychto motoroch je predsa to nalievacie hrdlo do chladica. Nadrzka je tu v podstate len ako zachytna nadrz, kde preúusta kvapalinu a naspat do systemu sa z tadia neviem ako ma vratit..ci to zle chapem? A este k tomu CO2 testeru, pred mesaicom som to pozeral aj ja na webe, ale ked som zhanal tester na diesiel, tak mi vsade tvrdili ze toto funguje len na benzinoch a nie na diesloch..??? a ci je system spravne odvzusneny? no kedze mi pred mesiacom menili komplet vsetko nanovo a neviem ci tomu servisu verim na sto percent, tak aj to moze byt :)
 
Ahoj, osobne si zacinam mysliet, ze porozumiet vsetkemu ohladne tohoto motoru bude chciet naucit sa japonsky a ist za jeho stvoritelom. :) Co ta spotreba, stale je vyssia? Predpokladam ze si injektory ucil nanovo nove hodnoty, tak mozno to hcelo trochu casu nech si system vsetko pekne naucil a prisposil, ci? Inak ja s tym preplnovanim nadrzky som asi este nevyhral. Od vymeny tej priruby chladenia a vymenenej chladiacej kvapaline sa na aute nabehalo lahko cez 2000 km a dnes pri doplnani vody do ostrekovacov som si vsimol, ze chladiaca kvapalinaopat stupla uz do vrchnej casti tej vyrovnavacej nadrzky, cca 4,5 cm pod vieckom...takze dilema...preco by len tak znovu stupala? co my poradia odbornici? @shr3k ..inak diki za remap a odstavenie EGR..auto ide urcite lepsie...vycarilo mi to usmev na tvari..a tiez regeneracia sa hned posunula o cca 25 km navyse...predytm zacala robil regenraciu ked bolo dpf cca 40% plne, teraz to potiahlo az do cervenych policok na 60%.

Ahoj, neviem si predstavit ako sa ta hladina po vychladnuti ma vratit naspat..najvyssi bod v chladiacej sustave na tychto motoroch je predsa to nalievacie hrdlo do chladica. Nadrzka je tu v podstate len ako zachytna nadrz, kde preúusta kvapalinu a naspat do systemu sa z tadia neviem ako ma vratit..ci to zle chapem? A este k tomu CO2 testeru, pred mesaicom som to pozeral aj ja na webe, ale ked som zhanal tester na diesiel, tak mi vsade tvrdili ze toto funguje len na benzinoch a nie na diesloch..??? a ci je system spravne odvzusneny? no kedze mi pred mesiacom menili komplet vsetko nanovo a neviem ci tomu servisu verim na sto percent, tak aj to moze byt :)
To sice je nejvýšše, ale je to uzavřený okruh a po vychladnutí motoru v okruhu vznikne podtlak a nasaje předtím vytlačenou kapalinu z nádržky nazpět do okruhu, jedině, že by bylo netěsné víčko chladiče. Na mém autě ten rozdíl hladiny za tepla a studena dělá necelý 1cm. Tester funguje na všechny motory, jde jenom o detekci CO2 a tu prodkuje jak diesel, tak benzín. :)
 
To sice je nejvýšše, ale je to uzavřený okruh a po vychladnutí motoru v okruhu vznikne podtlak a nasaje předtím vytlačenou kapalinu z nádržky nazpět do okruhu, jedině, že by bylo netěsné víčko chladiče. Na mém autě ten rozdíl hladiny za tepla a studena dělá necelý 1cm. Tester funguje na všechny motory, jde jenom o detekci CO2 a tu prodkuje jak diesel, tak benzín. :)
Ok diki za vysvetlenie, vcera som aj rizmyslal ze to tak nemoze byt ako si myslim tak som postudoval a zsitil, ze je to tak ako pises..Preco mi ale kvapalia ostane v nadrzke a hadicka mi ju nevycucne naspat do chladica? a k tmou testeru...to bude ted najlacnejjsia metoda na zistenie ci mi netlakuje spaliny do okruhu chladenia..iaj kedsa cudujem ze tam kde som volal a bol taketo jednoduche testy nerobili, divne..asi si ju kupim sam :)
 
Rozumím. Našel jsem ještě jedno vlákno, stejný problém. Opravy dělal p. Korec z Dačic. Zkusím zjistit kontakt. Jinak už mám objednanou 2,5 G194 ;)
Prosím nenašel jste kontakt na pana Korce? Nedaří se mi nikde najít.
Jsem sice od Kladna, ale mám také vzduch v chladiči.
 
Tak dnes mechanik zistil ze bola praksnuta priruba chladenia , kde idu 3 hadice. Buduci tyzden to vymenia aj z termostatom, natlakuju a uvidi sa. Vraj im Mazde povedali ze toto je casty problem u tychto motorov, takze este mala nadej existuje. :)
Ahoj, mám podobný problém s tlakováním vody, ale spaliny ve vodě nejsou. Kde se nachází ta příruba? Jestli bys mi neposlal fotku. Možná mám stejnou chybu. Moc děkuji.
 
Back
Top