• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Přestavba na LPG

Bouu

výkonný člen KLANu
602
Osobní zkušenosti s přestavbou benzínové CX 5 na LPG

Ahoj, zkoušel někdo naroubovat Mazdě LPG?
 
Poslední úprava moderátorem:
Oblast LPG má svoje vlákno, kde nějakou odpověď najdeš:
https://www.mazdaklan.cz/threads/lpg.2662/page-2#post-84776
, anebo pokud ti není španělština španělskou vesnicí tak tady je také dlouhé povídání=
https://www.clubmazdacx5.com/threads/mazda-cx-5-a-glp-gas-licuado-de-petroleo.7630/
Já osobně bych s Mazdou do přestavby na LPG šel jen při splnění tří podmínek (!současně!)=
1. velký roční nájezd, tak od 20 000 KM/rok
2. kvalitní LPG servis p o b l í ž bydliště, s lety zákazníky (i servisem) prověřenou značkou LPG systému
3. a radši na ojetinu
Vím co říkám, s mojí Oktávkou 1., která je 4 roky v LPG namontovaná, jsem musel do servisu za tu dobu v průměru tak 2x za rok,
sice údržbové práce za levno a pokud to jde tak to spojím s povinnou roční LPG prohlídkou, ale i tak je to pro mne zdržovačka a otrava, naštěstí jsou nedaleko a závady většinou drobnosti. Takže mě se investice a provoz nejen vrátila, a už jezdím tak dva roky
za levno.
Ještě jedna poznámka na kterou dotaz nebyl. Při volbě CNG je si třeba propočítat úsporu s náklady spojenými, nemluvím o Mazdě,
ale obecně. Celkový provoz je trošku dražší než LPG, a při (?letošní?) uvolnění stopky na spotřební daň CNG mi to vychází skoro stejně jako pokud bych jezdil na benzín.
 
Back
Top