• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s dálkovým ovladačem

Strny

nový člen
10
Zader. mám takový problém s klíčem od auta. Mám klasické dvoutlačítko. Jeden klíček je nefunkční a druhý, který vybíjel baterii co měsíc mi začal blbnou uplně. Když chci zamčít tak normálně zmáčknu čudlík a auto se zamče, ale když dám klíč do kapsy tak se hned auto začne odemykat. zjistil jsem, že tlačítko na odemčení spíná při dotyku(chová se jak dotyková obrazovka). Zkoušel jsem to vyfoukat vzduchem a nepomohlo to. Bude klíček v háji? Ještě mě napadlo, že by to mohlo mít souvislost s tlačítkem na otevírání kufru. Mám kombi a gumu na tlačítku mám už prošoupanou, může to být případně tím?
 
Dobrý den,mám problém s vybíjením baterii v obou klíčích od mazdy 6 GHcombi.
Mechanicky odemykat/zamykat jde.
Děkuji za jakoukoliv radu
 
Když to zlobí v obou klíčích, tak mě nenapadá nic jiného, než že kupuješ špatné baterie. Ještě mohou být klíče trochu navlhlé - zkusit dát rozebrané na den do tepla bez baterek, ale ne do koupelny ;) Případně profouknout fénem, ale ne moc teplým vzduchem.
Ale chce to raději víc informací: jak dlouho baterie vydrží, z kterého roku je auto, jestli je se startováním tlačítkem, apod.
 
Auto jsem koupil minulý týden od bráchy z německa,(první majitel) r.v 2008, 2l 108kW najeto 200000km.
Problém s tím vybíjením cca2 roky,neřešil to,mně to ale vadí.Baterii jsem dal vartu a fungovalo 4.dny,druhý klíč nakrmím zítra
a zkusím jinou značku baterky.Myslím že bude problém někde jinde ,ale kde..?
 
Jednoducho, keď je čip OK, batéria vydrží cca 2 roky, ale je to samozrejme závislé od frekvencie použivania
 
Díky za odpověď.Asi mně nemine nákup nového ovladače,nebo by se dal sehnat starší a
přeprogramovat. Poradíš ?
 
Mel jsem stejny problem u M6 GH r.v. 2008 a v jednom klicnictvi v Havirove mi dneska vymenili mikrospinac za 200 Kc a dálkač už funguje. Zkus si zjistit na netu nejake opravny ve tvem okoli, ktere to delaji. Mel jsem to kdysi na oprave i primo v Mazde v Ostravě, ale neumeli to. Rikali, ze musim koupit nový klic kolem 4500 Kc. Zitra si necham opravit i ten druhy klíč, bo mi u neho nefunguje dalkove zamykani, jen odmykani. Za 200 je to good price.
 
Chtěl jsem radu u mazdy ale hned mi nutili nový klíč s ovladačem,no ale klíč s čipem je OK takže jsem se zaměřil pouze na DO.
Radu a pomoc mi nabídl kolega z SK.Už jsme se domluvili že ho navštívím.
 
ahoj , jak to čtu tak s dálkovým je vícero problémů mě se na M6 2006 zřejmě taky podělal nevím čím to je přestalo fungovat zničeho nic baterka nová , nějakej nápad na co se mrknout.dík
 
Měl jsem stejné problémy s krátkou výdrží baterie v dálkači, cca dva týdny a pak vybitá. Tak jsem koupil z aliexpresu za cca 350 Kč nový klíč vcetně čipu, podle návodu, ktery jsem našel na netu, jsem ten nový klič spároval s autem, a funguje to. Pak jsem ze stareho klíče přendal do nového vystřelovací planžetu a destičku imobilizéru (tzv. transponder). Prý jde nějak spárovat i ten nový imobilizer, ale nevim jak, já jsem použil ten starý, ale upozorňuju, že se z toho pouzdra klíče špatně vytahuje a já jsem to pouzdro musel rozřezat, abych tu destičku (transponder) pak mohl vyloupnout. Taky upozorňuju, že při objednávání nového klíče musíte dát pozor na to, aby jeho údaje odpovidaly s údaji, které jsou na hraně pouzdra toho starého klíče (viz 1. obrázek), nikoliv s údaji na té velké ploše uvnitř pouzdra (viz 2. obrázek)

20220114_072729.jpg 20220114_072716.jpg

Posílám ještě odkaz na programování dálkoveho ovládání u Mazdy:
 
Pro zajímavost včera jsem v autorizovaném servisu objednával nový skládací klíč ke své GH. Se vším všudy momentálně stojí skoro 8 tisíc Kč. Zdálo se mi to celkem dost za tak malou srandu. :D Nicméně, jej potřebuju, tak nenadělám nic. U obou klíčů co mám už po těch letech nefunguje vystřelování a u jednoho nefunguje ani dálkový ovládání.
 
Možná je to jen moje hloupost, ale k takovýmu řešení bych nějak neměl důvěru. Přece jenom pořád je to klíč k autu, který nestojí zrovna pár korun. :D
 
Také se podělím o zkušenost s klíčkem Mazda MX5 ND. Při návratu domů , chybělo nám asi 200 km jsem nemohl otevřít auto přes spínač kliky, tak jsem použil tlačítko na klíčku, auto se otevřelo a když jsem chtěl tlačítkem nastartovat, tak nic :-(.
Panika, co teď? Opakovaně a nic!
Zkusil jsem dálkový ovladač odemknout auto, cvaklo to a hned start a hurá :).........
Doma vypnutí motoru, automatické uzamčení vozu. Kontrola baterie v klíčku, nová baterie 2025 (Lidl). Auto nelze odemknout!!!!
Náhradní klíček plně funkční....komunikuji s kamarádem a jdu koupit baterii 2025 Varta. Bingo, klíček opět funkční. Ty baterie z Lidl jsou sice levné, ale i menší na průměru, takže nedosáhnou na kontakty!!!!
Už si tento zážitek příště rád odpustím!
 
Zdravím, nevím jestli sem zařadil správně ale snad jo.
Potřeboval bych prosím pomoct. Ve zkratce - vyměnil sem baterii v klíči (M6 2.5i 2008), mám klasiku otevírání, zavírání a alarm,baterie CR2025. Po výměně jeden den vše fungovalo super, nicméně sem dnes ráno přišel k autu a klíč úplně mrtvej..(nicméně dioda problikávala červeně když sem mačkal otevření, baterie byla neotevřená, nikdy nepoužitá nicméně rok a půl stará). Tak mě nenapadlo nic jinýho než vyndat z obalu klíče na DO klíč a otevřít klíčem přes kliku, myslel sem, že když tak udělám tak se deaktivuje alarm protože auto odemknu..ale nestalo se tak a hned po otevření to samozřejmě začalo hvzídat na všechny strany. Tak sem při pískajícím alarmu oddělat tu záslepku a zkoušel tam dát klíč, ale vůbec se to nechytalo, volantem sem doleva a doprava samozřejmě točil kdyby byl náhodou zamknutý, prostě s tím nešlo pootočit na sepnutí.) Takhle mi alarm běžel asi 10 minut než mě napadlo rozdělat znovu ten klíč a mrsknout tam tu starou baterii, pak sem odemkl přes DO a alarm samozřejmě přestal.
Teď tedy k otázkám - pokud to chápu správně a dojde mi v klíčku náhodou někdy někde baterie a já nebudu mít u sebe klíč náhradní, sem v háji protože sice odemknu ale alarm nedeaktivuju a ani nenastartuju když nejde pootočit klíčem v zapalování?
Nebo tu každou novou baterii musím nějak speciálně napárovat?
Mohl by mi, prosím, někdo z delších uživatelů Mazd poradit? Mám ji teprve krátce a seznamuji se...
Díky a omlouvám se za delší příspěvek

s-l500.jpg
 
@Pavlos12 Ahoj. Nová baterie se nijak nepáruje. Nejspíš byla vadná/slabá (byť indikátor blikal). U GH se s nouzovým klíčem netočí. Jen ho zandáš do nouzového zámku zapalování a zmáčkneš tlačítko start jako když normálně startuješ auto. Ten alarm si teď z hlavy nepamatuju jak se deaktivuje u GH při vybitym dálkáči
 
@Pavlos12 Ahoj. Nová baterie se nijak nepáruje. Nejspíš byla vadná/slabá (byť indikátor blikal). U GH se s nouzovým klíčem netočí. Jen ho zandáš do nouzového zámku zapalování a zmáčkneš tlačítko start jako když normálně startuješ auto. Ten alarm si teď z hlavy nepamatuju jak se deaktivuje u GH při vybitym dálkáči
Moc díky Maxi, když si vzpomenu na to jak sem snažil otočit tím klíčkem... :D
Zítra zkusím úplně novou Vartu a teď už připravený s tvým návodem :D
Ještě jednou díky :)
 

Podobná vlákna

Back
Top