Jára
výkonný člen KLANu
- 137
Setkal jsem se se zajímavým jevem u M6GY - 108kW.
Mazda mi jede celkem dobře, ale cítím, že se tomu motoru prostě přes 4000 ot nechce.
Když ovšem pár vteřin jedu třeba na 2 a vytočím motor někam k 6000 (to pak jede i 100km/h do prudkého kopce) tak potom se to celé najednou chová úplně jinak a auto je daleko živější. A táhne daleko více i při 2000 ot.
Napadá mě, že buď řídící jednotka vyhodnotí, že řidič je agresivní a jede jako prase.
A nebo mám třeba zakarbonované ventily a tímto prudkým vytočením v zátěži se karbon vypálí. A nebo tam mohu mít jinou závadu. Svíčky jsem měnil.
Setkal jste se někdo s podobný jevem? A nebo všichni jezdíte jako prasata a hned při prvním rozjetí vytáčíte motor, takže si tohoto nevšimnete.
Mazda mi jede celkem dobře, ale cítím, že se tomu motoru prostě přes 4000 ot nechce.
Když ovšem pár vteřin jedu třeba na 2 a vytočím motor někam k 6000 (to pak jede i 100km/h do prudkého kopce) tak potom se to celé najednou chová úplně jinak a auto je daleko živější. A táhne daleko více i při 2000 ot.
Napadá mě, že buď řídící jednotka vyhodnotí, že řidič je agresivní a jede jako prase.
A nebo mám třeba zakarbonované ventily a tímto prudkým vytočením v zátěži se karbon vypálí. A nebo tam mohu mít jinou závadu. Svíčky jsem měnil.
Setkal jste se někdo s podobný jevem? A nebo všichni jezdíte jako prasata a hned při prvním rozjetí vytáčíte motor, takže si tohoto nevšimnete.