• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Rozvody na 2.3 DISI Turbo

hlavně taky nezapomenout nastavit senzor na klikový řemenici na dvacátej zub (jestli si dobře pamatuji)
 
Přes zprávu nejde, tak posílám sem.
To je vyvažovací hřídel a ne senzor polohy klikovky.

Nastavení senzoru klikový hřídele na 2.3Turbo DISI MPS zde:
 

Přílohy

  • CKP_MPS.pdf
    187,2 KB · Zobrazení: 30
Poslední úprava:
To je vyvažovací hřídel a ne senzor polohy klikovky.

Nastavení senzoru klikový hřídele na 2.3Turbo DISI MPS zde:
Já vím. Psali jsme si tady s kolegou ale kvůli balanceru a do zprávy nešla nahrát příloha, tak jí házím sem do vlákna.
 
Zdar borci, zjistil jsem ze mám asi blbě natočené to časovací kolo na vačce ... musí být tím výřezem nahoru nebo to nemá na nic vliv ?

image.jpg image.jpg
 
Čus borci, budu měnit těsnění pod ventilovym víkem a chtěl bych se vás zeptat jak vlastně zkontrolovat ten řetěz a casovaci kolo?
 
Čus borci, budu měnit těsnění pod ventilovym víkem a chtěl bych se vás zeptat jak vlastně zkontrolovat ten řetěz a casovaci kolo?
Podle mě nastavit horní úvrať (TDC) na prvním válci a zkontrolovat napnutí řetězu. Vvt kolo by taky nemelo mít vůli, kdyz bys s nim chtel otáčet.
TDC chytneš tak, že otočíš klikovou řemenicí a nastavíš dvacátý zub na prostředek klikovýho senzoru.
 
Čau chlapi, věděl by někdo rozměry toho přípravku na zajištění polohy vaček? Aretační kolík jsem si už vyrobil, ještě mi zbývá ten druhý přípravek:confused:

Screenshot_20210720-054811_Samsung Internet.jpg
 
No to je perfektní výkres ! Moc děkuji. Čep i tento díl budu dělat na CNC, tak kdyby byl zájem, budu jich rovnou dělat víc. Není problém zaslat. Vasek33 ještě jednou velice děkuji !
 
Zdarec borci. Mám takový delikátní problém. Dělal jsem generálku motoru (zaklepal 4. píst na klikovce) a od té doby se nemůžu domluvit s rozvodama. Načasoval jsem je podle přípravků, po utažení řemenice na předpisových 105 Nm + 90 stupňů jsem si zatočil s motorem, dal ho zpět do TDC a vložil bez problému aretační plech do drážek hřídelí. Vyskočila známá chyba P0012, zahřátý motor na volnoběh ukazuje časování ventilů na senzoru polohy vačkového hřídele cca 7-12 stupňů. Studený motor neklepe, jen při startu tak 2x - 3x zarachtá (jak se mu ten den chce), zahřátý motor rachtá na straně rozvodů. Díly rozvodů jsou nové a originály, už jsem z toho na prášky. Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?
 
No P0012 odkazuje na špatný načasování vačky. VVT bubínek jsi měnil s rozvodama taky nebo ne ?
 

Podobná vlákna

Back
Top