• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Slabé a pomalé vyhřívání sedadel

SimSon

rodinný člen KLANu
433
Chci se zeptat tech co maji GJ/GL s vyhrivanymi sedadly vepredu: taky vam to pomalu nabiha a slabe hreje?

Nevim jestli je to vlastnost pro Mazdy typicka (moje prvni Mazda s vyhrivanim) nebo je tam nakej problem. Ale je to beznadejne nejpomalejsi a nejslabsi ze vsech aut, se kteryma jezdim. Kdyz to zapnu, trva to minutu nez vubec neco cejtim. A to porad nevim jestli sedadlo hreju svym zadkem, nebo obracene. Driv zacne foukat teplej vzduch z vetraku! Po dvou minutach se zda ze uz to jakz-takz hreje, ale velice slabe...

Opravdu nevim, naco to ma tri stupne, kdyz i na ten nejvyssi to sotva cejtim. Treba koncernove vozy (Skoda, VW) co fasuju na sluzebky, to je neco uplne jinyho: tam to na nejvyssi stupen hreje po par vterinach opravdu intenzivne a po minute to stahuju abych si neuvaril koule...
 
Musím souhlasit že naše bejvalá GJ 2014 Revolution (kožený sedačky) měla ten nejpomalejší náběh vytápění předních sedaček ze všech mazd co jsme měly s výhřevem. A když to srovnám se svojí bejvalou BM 2014 Revolution (textilní sedadla) tak tam po pár vteřinách sedačka hřála docela dost a po pár minutách z ní šli snad i plameny jak to hřálo. Pokud porovnám kožený sedačky s bývalou GJ a současnou GG MPS (sice bez možnosti nastavení síly výhřevu) tak u GG je ten náběh taky rychlejší. A současná CX5 2019 (kožený sedačky) taky hřeje o poznání rychleji než bejvalá GJ
 
Ja mam textilni potahy a uz par lidi co sem vezl mi reklo ze to vubec nehreje. Na druhe strane vyhrivani volantu je opravdu rychle, tam staci par vterin a hreje to poradne. Tak ted nevim. Ceka me prvni servis po roce, tak se na to zeptam. Ale jestli je tohle normalni, pak je to vyhrivani sedadel v podstate zbytecne...
 
U mě,myslím, tak cca 2-3 minuty, než to cítím (přes bundu, protože auto parkuje v nevytápěné garáži, tak tam beseda jen tak v tričku). Taky textilní sedačky.
 
Proti předchozí CX-5 co jsem měl, bych řekl že M6 GL má fakt pomalejší výhřev sedaček i volantu
 
Mě přijde vyhřívání dostatečné, většinou po pár desítkách vteřin první stupeň a záhy vypínám. To není vyhřívací dečka. Šetřete baterku a svoje spermie.:)
 
Ahoj,
mám tu samou Mazdu a vyhřívání sedaček se mi zdá v pořádku...Ano,je to pomalejší,ale přece ..,není to vyhřívací dečka, jak už tady někdo napsal....Ale, jak budeš v tom servis,tak se zeptej a napiš,co Ti řekli..Docela by mě to zajímalo...
Měj se.
 
Ja necekam ze to bude zhavit jako dvouplotynka, ale kdyz po minute dam ruku pod sebe a nejsem schopen zjistit jestli sedacka zahriva muj zadek nebo opacne, pak neco neni v poradku. Nejen ze intenzita ohrivani je nizka, ale jeste to priserne dlouho trva nez to tu bidnou teplotu vubec dosahne.

Jezdim casto sluzebne autama z pujcoven, urcite sem uz ridil alespon sto ruznych typu, ale u zadnyho nebylo vyhrivani sedadel tak mizerne, jako u me mazdy...
 
Tak sem byl v servisu, a opravdu je tam neco v neporadku. Sedadlo ridice je vytapeno velice pomalu (to je i na Mazdu prilis pomalu, dle vyjadreni technika), a sedadlo spolujezdce vubec. Musi se neco objednat, a ceka me jeste jedna navsteva.

Jeste se neco zeptam: pri odchodu (bohuzel az cestou) sem si vsiml, ze vnitrni spetne zrcatko vypada tak nejak "jinak". Jako kdyby tam chybel nakej kryt, nebo co. Ta plastova zakladna je poskrabana (nakej pitomec mi tam zavesil plastovou kartu "dekujeme za navstevu", jako se v hotelu dava na klicku "nerusit"), a tou dirou normalne prosvita svetlo pres horni hranu zrcadla! Taky tam videt uvnitr naky senzory, draty, hnusnej ocelovej uchyt zrcadla, a ze strany spolujezdce tlustej chlupatej kabel a konektor. Ja nevim jestli sem uz paranoidni, ale dal bych krk za to, ze to predtim takhle nebylo!

Prosim vas kdo mate M6/2019 a vnitrni zrcadlo s automaticky stmivanim, podivejte se jestli to u vas vypada stejne...

Z1b.jpg Z2b.jpg Z3b.jpg
 
Mám trojku v BN poslední rok výroby a textilní sedačky.
Výhřev volantu je takový spíše vlažný ale smysl to dává pač více tepla by nebylo příjemné. Po půl hodině vypne a pak zase začne topit. Po startu topí hned ideálně. Co mě vadí že netopi celý věnec. Prostě už s principu mi to vadí a je to zbytečné minus.
U sedaček to topí do minuty což je ok a topí slušně. Nicméně zde mi opět vadí malý rozsah vytápění a zbytečné úspory. Topí převážně sedák a pak spodní část opěradla. Určitě bych byl raději za výhřev celého opěradla.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Mám trojku v BN poslední rok výroby a textilní sedačky.
Výhřev volantu je takový spíše vlažný ale smysl to dává pač více tepla by nebylo příjemné. Po půl hodině vypne a pak zase začne topit. Po startu topí hned ideálně. Co mě vadí že netopi celý věnec. Prostě už s principu mi to vadí a je to zbytečné minus.
U sedaček to topí do minuty což je ok a topí slušně. Nicméně zde mi opět vadí malý rozsah vytápění a zbytečné úspory. Topí převážně sedák a pak spodní část opěradla. Určitě bych byl raději za výhřev celého opěradla.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Víte proč bylo vynalezeno vyhřívání sedaček? Z důvodu prochládaní ženských vaječníků a močáku! A to opravdu není vtip.

Taky bych uvítal výhřev celého opěradla!
 
A jak vám v různých modelech Mazdy topí opěrná část? Teď, co po ránu uhodily mrazy, tak mám fakt dojem, že se roztopí pouze sedák a do zad necítím nic, snad leda někde opravdu dole v té bederní části.
Na Kie topí celý opěradlo a to mi právě připadá mnohem příjemnější, tak jestli nemám někde kiks.
 
Mám M6 GH polokůže - na vyšší stupeň je cítit podsedák tak do minuty, opěradlo tak za 4 minuty - původně jsem si myslel že záda výhřev nemají. Jak se sedačka ohřeje tak mě to zas přijde i na nižší stupeň moc teplý, to samý spolujezdec. Oproti VW je to nesrovnatelný, ale v podstatě to používám jen abych neměl sedačku jak kus ledu a pak už to nezapínám jak začíná jít teplej vzduch z výdechů, už jsem si zvykl.
Jo a docela mně pomohlo rozebrat a přepájet spoje v termostatu sedačky.
 
Dnes ráno jsem absolvoval cestu do práce druhým autem v rodině Kia Ceed a nutno podotknout, že výhřev má na mnohem lepší úrovni a použitelnosti.
Sedák hřeje příjemně málo na kterýkoli stupeň a především cítíte výhřev opěradla a hřeje to pěkně po celém rozsahu zad, takže sedadlo nechávám zapnuté po celý čas jízdy, pač je to opravdu nenásilné a příjemné.
U Mazdy se během krátké chvíle roztopí podsedák natolik, že je to až protivné a to i na první stupeň (doslova pocit jako když mi hoří pod prdelí) ale záda vůbec nic, prostě do opěradla necítím žádný výhřev, takže celkový pocit je, jako když si sednete na rozpálenou plotnu a po pár minutách vypínám protože to není příliš příjemné. Tohle se bohužel nepovedlo a nejraději bych to nějak dodělal do podoby té Kii.
 
I mě se ten výhřev zdá slabý. GJ 2015. Dřív jsem měl novou Corollu, také v kůži a tam jsem to musel za pár minut vypínat, jak to topilo. Tady musím dát plný výkon a dlouho čekat. Nižší stupně nedávají moc smysl a i s tím nejvyšším mohu jezdit klidně celé odpoledne, aniž by ji mi to nějak vadilo...
 
Ono to bude i tím, že každý máme jinou citlivost na změnu teploty. Nicméně i já se přiznám, že jsem byl překvapen jak dlouho trvá, než začne sedadlo/opěrka hřát oproti koncernovým vozům, které jsem měl před tím (Passaty), nicméně to není nějak tragické, prostě to trvá déle a kdybych neměl srovnání, tak by mi to asi ani nepřišlo divné. Nějak jsem nestudoval jak dlouho to trvá, ale proti VW tak 2-3x déle a když tady čtu, že CX-5 chválíte jak je to rychlé proti M6, tak asi dobrý tedy no :) Volant je v pohodě, ten mám poprvé s výhřevem a přišlo mi to jako blbost...jak jsem se ale mýlil, zapínám to prakticky každé ráno a je to super. To, že to hřeje jen na stranách je asi fajn, alespoň nás to nutí držet volant tak nějak cca správně a ne jednou rukou nahoře, nebo dole :cool:
 
Ahojky....
Jojo, s tím volantem pravda....
Sedačky se podle mě vyhřívají v pohodě...Možná to je tím, že jiné auto, než Mazdu s vyhříváním, jsem neměl.... Asi to je u tebe tím, že prostě jsi byl zvyklí na něco jiného a nebo, jak píše ppfox, citlivost na změnu teploty.....
 
Ahoj, mám takovej problémek se sedačkou spolujezdce v šestce. Hrozně málo to hřeje. V podstatě bych řekl že hřeje (a málo) jen bederní oblast, ale pod zadkem vůbec. Nevíte jestli někde není nějaké čidlo nebo konektor, kterej bych si mohl sám zkontrolovat a mohl by něco takové způsobit? Mám látkový sedačky.
 
Back
Top