Chci se zeptat tech co maji GJ/GL s vyhrivanymi sedadly vepredu: taky vam to pomalu nabiha a slabe hreje?
Nevim jestli je to vlastnost pro Mazdy typicka (moje prvni Mazda s vyhrivanim) nebo je tam nakej problem. Ale je to beznadejne nejpomalejsi a nejslabsi ze vsech aut, se kteryma jezdim. Kdyz to zapnu, trva to minutu nez vubec neco cejtim. A to porad nevim jestli sedadlo hreju svym zadkem, nebo obracene. Driv zacne foukat teplej vzduch z vetraku! Po dvou minutach se zda ze uz to jakz-takz hreje, ale velice slabe...
Opravdu nevim, naco to ma tri stupne, kdyz i na ten nejvyssi to sotva cejtim. Treba koncernove vozy (Skoda, VW) co fasuju na sluzebky, to je neco uplne jinyho: tam to na nejvyssi stupen hreje po par vterinach opravdu intenzivne a po minute to stahuju abych si neuvaril koule...
Nevim jestli je to vlastnost pro Mazdy typicka (moje prvni Mazda s vyhrivanim) nebo je tam nakej problem. Ale je to beznadejne nejpomalejsi a nejslabsi ze vsech aut, se kteryma jezdim. Kdyz to zapnu, trva to minutu nez vubec neco cejtim. A to porad nevim jestli sedadlo hreju svym zadkem, nebo obracene. Driv zacne foukat teplej vzduch z vetraku! Po dvou minutach se zda ze uz to jakz-takz hreje, ale velice slabe...
Opravdu nevim, naco to ma tri stupne, kdyz i na ten nejvyssi to sotva cejtim. Treba koncernove vozy (Skoda, VW) co fasuju na sluzebky, to je neco uplne jinyho: tam to na nejvyssi stupen hreje po par vterinach opravdu intenzivne a po minute to stahuju abych si neuvaril koule...