Hurbbi
nový člen
- 3
Dobrý deň,
Mám mazdu 6 GH 2,2 136kw a na aute mi začala blikat kontrolka DPF, na fórach som zistil že to bude pravdepodobne snímač napnutia rozvodovej retaze.
Tak som išiel do mazdy aby mi to cez diagnostiku zmerali, hodnota bola 10.84 co znamená že by sa mali vymenit. Tak som zašiel u nás v meste do servisu a povedali že neni problém a že to spravia. Vymenili rozvody a volali mi že sa im nezdá výkon a na to že to má 136kw tak to moc nejede. Išiel som sa previezt a zistil som že auto je úplne mrtvé pocitovo tak 60-70kw. Mal som zaradení 4 stupen pri rýchlosti asi 75km/h a ked som dal plný plyn tak sa skoro nič nestalo a auto išlo uplne pomaly do otáčok, na 3000ot som sa dostal asi za 10 sekund... V servise si nevedia rady tak sa skúšam obrátit na Vás či náhodou neviete čo by mohlo byt za problém :/ V servise hovorili že hodnoty sú cez diagnostiku nastavené správne.
Mám mazdu 6 GH 2,2 136kw a na aute mi začala blikat kontrolka DPF, na fórach som zistil že to bude pravdepodobne snímač napnutia rozvodovej retaze.
Tak som išiel do mazdy aby mi to cez diagnostiku zmerali, hodnota bola 10.84 co znamená že by sa mali vymenit. Tak som zašiel u nás v meste do servisu a povedali že neni problém a že to spravia. Vymenili rozvody a volali mi že sa im nezdá výkon a na to že to má 136kw tak to moc nejede. Išiel som sa previezt a zistil som že auto je úplne mrtvé pocitovo tak 60-70kw. Mal som zaradení 4 stupen pri rýchlosti asi 75km/h a ked som dal plný plyn tak sa skoro nič nestalo a auto išlo uplne pomaly do otáčok, na 3000ot som sa dostal asi za 10 sekund... V servise si nevedia rady tak sa skúšam obrátit na Vás či náhodou neviete čo by mohlo byt za problém :/ V servise hovorili že hodnoty sú cez diagnostiku nastavené správne.