• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Strata výkonu 2.5i

Průměrnou spotřebu mám 9,2l. Po výměně lambdy jsem pro porovnání zkoušel střídat 95 s aditivy a Vervu od Orlenu. Na Vervě je motor trochu kultivovanější, ale zásadní rozdíl ve výkonu jsem nepozoroval. Změnu výkonu ve vztahu k ECT zkusím až se mi od známého vrátí iCar2, do konce týdne dám vědět.
 
@Nibiru ano mam menenu lamdu prvu na zvodoch.
@no_hits no to moje je dake pazrave nova lamda, nova vaha vzduchu. no je ale vravim zamklo sa po cca minute max 3m
Auto sa ti zamkne keď máš vadný mikrospínač v zámku dverí. Zamkne sa preto, lebo nevie že si otvoril dvere. Svetielko na dverách ti svieti? Ale to sme mimo tému.
 
vcera som napoli nahodil solenoid cinska edicia z aliexpresu s ekonomickeho dovodu nove stoji cca 55€ ale kvoli nasteve som to nedokoncil dnes to dokoncim a dam testovaciu jazdu a dam vediet co ako , este skusim jednu jazdu s mierne pootvorenym vieckom na nadrzi.
 
solenoid novy je na mieste skoda ze neni 32 stupnov vonku aby bolo peklo kedy auto stracalo vykon bolo 18, ale mam pocit ze to ide lepsie od nizkych otacok aj spotreba klesala aj ozilo to auto na tretiom stupni pri 2500 ot/min sa ochotne zbieralo predym sa mu moc nechcelo
 
ano zbieralo sa lahsie od spodu ale ci to bolo tymi 18 C skoda ze som to neobjednal este skorsie aby som chytil tie tepla ,testovacia jazda cca 5oKM mesto dialnica okresky a slo stale rovnako moc velky nebol a mala zmena bola .prikladam cislo dielu Z50418741A
 
Niekto skusal porovnat dynamicke zrychlenia na urcenych prevod. stupnoch pri zahriatom motore s udajmi od druhej osoby? Popripade su uvedene na https://www.automobile-catalog.com/
Je pravda, ze v lete je (u mna cierna) kapota po odstaveni auta v miestach nad blatnikmi a nad mriezkou chladica neznesitelne horuca na dotyk aj hodinu po zastaveni, tipujem tak 65-70 stupnov, co mi vzdy prislo dost extremne, ale teplota nasavaneho vzduchu podla diagnostiky je vzdy len o par stupnov vyssia ako teplota vonkajsieho vzduchu, sanie upravene nijako nemam, pokles vykonu oproti chladnemu motoru nepozorujem, ale mozno z dovodu, ze na studeno tomu neslapem a tento motor sa zahreje do 5-6 minut jazdy aj pri dnesnych teplotach okolo 17stupnov.
 
Tak balíček z Číny dorazil, zatím jsem vyměnil ten od EVAP canistru (už dost hlasitě cvakal) budu pozorovat a o víkendu vyměním zbytek

IMG_20231023_095050.jpgIMG_20231023_110603.jpgIMG_20231023_110802.jpg
 
Poslední úprava:
@ no_hits dufam vydrzi viac ako mne cinska vaha vzduchu 10 dni 😁 ja mam tiez cinu nedavno som robil cestu cez celu republiku bratislava michalovce a spat a drzia zatial tie solenoid spotreba priemerka 8.5 na sto na konci cesty
 
Poslední úprava:
Zatiaľ len v daždivom počasí po výmene tých dvoch solenoidov ale mám pocit že cukanie prestalo, možno placebo
 
Back
Top