Jj, ten příspěvek jsem četl, a k něčemu podobnému jsem teké došel. Jenž to tlačítko nefunguje, dal jsem 30%, dojelo to na 11%, dal jsem 20%, dojelo to na 11%. A stejně se nenabíjelo. A to mám rekuperaci nastavenou (při brždění) na Vysokou.@romaskov pokud využíváš plného potenciálu auta, tak je spotřeba 9,7 reálná. Z pohledu spotřeby mu rozhodně nesvědčí dálniční tempo, fyzika je fyzika, tu prostě neokecáš, velká 2t krabice v benzínu na tom nebude nikdy lépe. Výhody hybridu jsou primárně v městském/příměstském provozu. Dálnice vysaje el. energii hned na začátku a pak už máš jen 2,5 L4 atmo s 190 koněma. Dá se tomu částečně pomoci viz můj příspěvek #16 a řekl bych, že to i snižuje průměrnou spotřebu o nějakej ten litr (protože ve městě v cílové destinaci nejedeš za 15l/100km v koloně aut).
Jinak já si na spotřebu nestěžuji, AMG mercedesy měli co dělat
Popravdě, spíš mě štve ten omezovač. Jezdím denně po D.. do práce a není den abych nedal aspoň 235 (teda s předchozím embéčkem superb iV)Po najetí cca 8000km šla spotřeba taky trochu dolů, pokud jezdíš hodně na benzín, tak to bude asi i dříve, protože těch 8000km u mě odpovídalo cca 5-6000km na benzín. Dále je VELKÝ rozdíl mezi provozem v chladném počasí a v létě, kdy byla spotřeba o řád jinde. Nicméně na dálnici to asi bude vždy +/- podobné v zimě i v létě.
Dovolenkové letní jízdy (2 dospělí, 2 děti, plné auto krámů), dálnice 130-160km/h, akcelerace "do plných" jen výjmečně byla spotřeba 7,5l/100km.
Poslední úprava moderátorem: