• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tlumiče a pružiny

Jestli ti jde o horní uložení jako o ten plech nad ložiskem s třema šroubama co se uchytí do kastle/nosníku, tak tam taky nešetři. To jsem sice u těhle aut ještě nemusel měnit, ale chce to něco kde ta vnitřní guma vydrží a neutrhne se při prvním zhoupnutí na D1.

Neměl bys prosím odkaz na ten plech? Já v sekci s horním uložením vidím jen ,,Přední valive lozisko, lozisko pruzne vzpery", tam je to SKF a pak pod ,,Manžety a dorazy" je ,,zarážka, odpružení od GSP, s neznámou dodací lhůtou, viz. foto.

zarážka.jpg
 
Neměl bys prosím odkaz na ten plech? Já v sekci s horním uložením vidím jen ,,Přední valive lozisko, lozisko pruzne vzpery", tam je to SKF a pak pod ,,Manžety a dorazy" je ,,zarážka, odpružení od GSP, s neznámou dodací lhůtou, viz. foto.
Ložisko horního předního uložení (samostatně):

Přední horní uložení (samostatně):
- aktuálně nedokážu najít/doporučit nějaký odkaz, protože to co je dostupný,tak to bych si já nekoupil takže bych se kouknul na "opravnou sadu" od Kayaby/KYB

Opravná sada (teoreticky ložisko + horní uložení):
 
A co toto?
Je to univerzální pro diesel i benzín? A k tomu tedy ložisko skf a uložení je komplet? Taky mě to asi čeká ?
 
Opravná sada (teoreticky ložisko + horní uložení):

Nikoliv teoreticky, ale i prakticky. :) Obratem mi z MLParts odpověděli na dotaz a potvrdili, že je součástí. ? Díky.
 
To já bych tedy radši šel do těch Kayab, jízdní vlastnosti tím určitě moc neutrpí a peněženka bude spokojená ?
Ja dal teda kyb a jizdni vlastnosti bych rek, ze docela utrpely. Kyb jsou proste tvrdsi nez originaly
 
Jelikož je celý z plastu, tak se prostě vymění. Musí se vyndat tlumič, stáhnout pružina a tlumič/pružinu/horní uložení s ložiskem od sebe demontovat.
Ahoj. Ne jak se mění ,to vím . Dělal jsem minulý rok. Jenomže jsem už zase po roce měnil čepy řízení i stabiky a pořád mi tam něco klepe,tak jsem chtěl vědět jak by se to uložení projevilo.
 
Ahoj. Ne jak se mění ,to vím . Dělal jsem minulý rok. Jenomže jsem už zase po roce měnil čepy řízení i stabiky a pořád mi tam něco klepe,tak jsem chtěl vědět jak by se to uložení projevilo.
Promiň,jak jsem to četl v rychlosti,tak jsem dotaz popletl.

Zajeď s autem na silnici z kostek, měj volant rovně, jeď cca 20km/h a pokud uslyšíš hodně rychlí cvakání/klepání z přední části auta (nepůjde to od podlahy), tak to je to horní ložisko.
 
Poslední úprava:
Trochu poedituju co jsem tu měl předtím napsáno:

Zajeď s autem na silnici z kostek, měj volant rovně, jeď cca 20km/h a pokud uslyšíš hodně rychlí cvakání/klepání z přední části auta (nepůjde to od podlahy), tak to je to horní ložisko.
No já ho měnil před rokem,ale už mě nic jiného nenapadá. bouchání viz video. Jedu pomalu na dvojku a přidávám a ubírám plyn.
 
Poslední úprava moderátorem:
No já ho měnil před rokem,ale už mě nic jiného nenapadá. bouchání viz video. Jedu pomalu na dvojku a přidávám a ubírám plyn.
Když kliknu na odkaz videa, tak mi to napíše "Jejda Narazili jsme na nějaké problémy".:dizzy:
 
Poslední úprava moderátorem:
No já to ložisko měnil před rokem ,ale už mě nic jiného nenapadá. Bouchá to fakt dost. Viz odkaz

Jen doplním ,že jedu na dvojku a přidávám a ubírám plyn.
 
Poslední úprava moderátorem:
Narovinu říkám, že tady nemám sound systém od Mark Levinsona, ale tohle mi znělo jako od spodních dílů podvozku. I mi přijde že si nejel po nějaký rozbitý silnici. Fakt je to jen střelba od reproduktoru v monitoru z videa,ale já bych se zkusil kouknout na spodní ramena (? čepy ?). Ty stabilizační tyčky jsi měnil teď nebo/i před tím rokem ?
Jsou ty rány fyzicky cítit ? - ve volantu, v podlaze,....
Je to závislý na přidávání/ubýrání plynu ?
 
Narovinu říkám, že tady nemám sound systém od Mark Levinsona, ale tohle mi znělo jako od spodních dílů podvozku. I mi přijde že si nejel po nějaký rozbitý silnici. Fakt je to jen střelba od reproduktoru v monitoru z videa,ale já bych se zkusil kouknout na spodní ramena (? čepy ?). Ty stabilizační tyčky jsi měnil teď nebo/i před tím rokem ?
Jsou ty rány fyzicky cítit ? - ve volantu, v podlaze,....
Je to závislý na přidávání/ubýrání plynu ?
Ramena měněna minulý rok. Čepy řízení a kostí před týdnem.
 
Tak mám vše vyměněné a problém bohužel zůstává. Koupil jsem ty Kayaby. Zadní bohužel přišly jiné, takže jsem tam operativně nechal dát Billsteiny. Pružiny jsem pořídil snížené od Eibachu. Auto je tvrdé, v zatáčkách sedí jako přibité. Problém je v tom, že musím pořád kroutit volantem, jako u parníku, takže o nějaké zábavnosti nemůže být řeč. V řízení je, při rychlejším pohybu velká prodleva. Byl bych rád, kdyby se auto opět chovalo tak, jako prvních 14 dnů, když jsem ho koupil. Servis už na nic dalšího nemůže přijít.

Aktuálně mám tedy vyměněné:
Origo přední ramena
Čepy a táhla řízení
Kompletní podvozek
Přední pneumatiky (Michelin Pilot Sport 4)



Vzpomněl jsem se, že kdysi jsem u Hondy nechal měnit tyčky stabilizátoru a jejich uložení, měl jsem stejný problém a ten po výměně zmizel. Je u šestky nějak záludné to poznat? Můžou být KO,i když na pohled jsou, dle servisu, ok?

Také jsem si všiml vibrací karoserie, v rychlostech od 100kmh výše a nejvíce při akceleraci. Servis zjistil špatně vyvážené kolo. Teď je to výrazně lepší, ale stále to trochu cítím. Mohlo by to souviset? Nějaký sikentblok motoru třeba?

Je tu někdo z Prahy, kdo by si udělal čas to projet? Zajímalo by mě chování jiné šestky. Všechny, které jsem dřív zkoušel, měli řízení strmé, s dobrou zpětnou vazbou a ničeho podobného jsem si nikdy nevšiml.
 
Len pre info, 6 GH má od strmého riadenia dosť ďaleko, strme mala prvá generácia. S novým podvozkom a silentblokmi na ramenách už riadenie oživí len dobrá pneumatika ako GY alebo Continental z najvyššej rady, niečo s tvrdou bocnicou a dobrou odozvou v rozmere R18. A potom už len nejaká rozpera na tlmiče a tuhší stabilizátor. Idealne na GH na jazdenie na okruhu, na pohodlnú jazdu odporúča 0/10 majiteľov.
 
Len pre info, 6 GH má od strmého riadenia dosť ďaleko, strme mala prvá generácia. S novým podvozkom a silentblokmi na ramenách už riadenie oživí len dobrá pneumatika ako GY alebo Continental z najvyššej rady, niečo s tvrdou bocnicou a dobrou odozvou v rozmere R18. A potom už len nejaká rozpera na tlmiče a tuhší stabilizátor. Idealne na GH na jazdenie na okruhu, na pohodlnú jazdu odporúča 0/10 majiteľov.
Mám GJ.
 
Tak jsem nechal vyměnit ještě všechny tyčky stabilizátoru, včetně jejich uložení a nic se nezměnilo. Ložiska byly opakovaně kontrolována a nic jim není. Zkoušel jsem schválně ještě projet jeden GJ kombik jednoho místního člena a výsledek je ten, že se řídil naprosto stejně, jako můj sedan. Tudíž je evidentní, že jsem od auta nejspíš měl přehnaná očekávání a hledal jsem zbytečně něco, co v něm nikdy nebude. ?
 
Poslední úprava:
Back
Top